• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

دوج کوین هنوز در کوین بیس وجود ندارد؛ سود زیادی که این صرافی آمریکایی از دست داد

  • کد خبر : 224197
  • 29 فروردین 1400 - 6:04
دوج کوین هنوز در کوین بیس وجود ندارد؛ سود زیادی که این صرافی آمریکایی از دست داد

صرافی کوین بیس که به کارمزد بالای معاملات خود معروف است، هنوز دوج کوین را که یکی از توکن‌های پرفروش است فهرست نکرده است.
به گزارش کوین دسک، صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کوین بیس که این هفته عرضه عمومی ..

  • صرافی کوین بیس که به کارمزد بالای معاملات خود معروف است، هنوز دوج کوین را که یکی از توکن‌های پرفروش است فهرست نکرده است.

    به گزارش کوین دسک، صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کوین بیس که این هفته عرضه عمومی خود را با فهرست کردن مستقیم سهام خود در بورس نزدک انجام داد، در حال از دست دادن آخرین فرصت‌های موجود برای کسب سود از بازار دوج کوین است. افزایش شدید قیمت دوج کوین موجب شده تا این توکن معروف (که بیشتر با تصویر سگی که به‌عنوان نماد خود برگزیده شناخته می‌شود)، از ابتدای سال تاکنون ۶,۰۰۰٪ بازدهی داشته باشد.

    دوج، توکن دیجیتالی است که ابتدا در سال ۲۰۱۳ و صرفاً برای سرگرمی عرضه شد؛ اما در حال حاضر، تنها قیمت آن نیست که موجب شگفتی همگان شده است. این توکن موفق شده حجم معاملات روزانه بالایی را به ثبت برساند و رکورد حجم معاملات روزانه آن حتی از اتر نیز فراتر رفته است. اتر توکن بلاک چین محبوب اتریوم و دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان پس از بیت کوین است.

    صرافی کوین بیس که سهام آن با نام COIN در نزدک فهرست شده، تابه‌حال هیچ اشاره‌ای به فهرست شدن دوج کوین نداشته است. البته با وجود اینکه امکان معامله دوج در این صرافی فراهم نیست، اما با توجه به اطلاعات موجود در یکی از صفحات وب‌سایت صرافی کوین بیس، شما می‌توانید آن را به فهرست تحت‌نظر خود اضافه کرده و اخبار مربوط به آن را با استفاده از حساب کاربری کوین بیس خود مطالعه کنید. مقامات رسانه‌ای این شرکت به درخواست‌ها برای اظهارنظر در این زمینه پاسخی نداده‌اند.

    ممکن است سهام‌داران جدید کوین بیس به ضرری که این اتفاق (علی‌الخصوص در رقابت با سایر رقبا) می‌تواند به کوین بیس وارد کند واکنش نشان دهند؛ چراکه دوج اکنون در فهرست بسیاری از بزرگ‌ترین صرافی‌های جهان دیده می‌شود و این صرافی‌ها در حال کسب سود از جهش ناگهانی در حجم معاملات این توکن هستند.

    به گفته وب‌سایت کوین‌گکو (CoinGecko)، بیشتر حجم معاملات دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به صرافی‌های بایننس، OKEx و هیوبی بوده است.

    یکی از نمایندگان مطبوعاتی صرافی OKEx دراین‌باره به کوین دسک گفت:

    با وجود آنکه دوج یک «میم کوین» است، OKEx در سال ۲۰۱۹ و پس از مشاهده حجم بالای تقاضای عمومی برای آن، این توکن را در فهرست خود قرار دارد. دوج کوین یکی از قدیمی‌ترین دارایی‌های دیجیتال و دارای جامعه‌ای قدرتمند است که از آن حمایت می‌کنند.

    نماینده مطبوعاتی صرافی هیوبی نیز نظر دو جون (Du Jun)، هم‌بنیان‌گذار این صرافی را در این رابطه این‌گونه عنوان کرد:

    ما واقعاً علاقه طرفداران بلاک چین و ارزهای دیجیتال را نسبت به دوج کوین درک می‌کنیم. دوج در حال حاضر از یک میم کوین به یک پدیده فرهنگی خاص و محبوب تبدیل شده است.

    البته این نماینده با اشاره به سابقه تاریخی نه‌چندان امیدوارکننده دوج کوین به‌عنوان یک پروژه بلاک چینی موفق افزود:

    ما می‌خواهیم به کاربران خود هشدار دهیم که دوج کوین هیچ نوآوری خاص یا ویژگی منحصربه‌فردی از نظر فناوری نداشته و همچنین دارندگان دوج کوین به‌شدت متمرکز هستند. حدود ۴۱.۳۵٪ از دوج کوین‌های در گردش تنها متعلق به ۱۰ آدرس است و این یعنی تعداد کمی از سرمایه‌گذاران بر روی قیمت‌ها کنترل دارند. بنابراین سرمایه‌گذاران باید برای ورود به بازار دوج کوین احتیاط کنند.

    لازم به ذکر است که نماینده صرافی بایننس از اظهار دلایل این صرافی برای لیست کردن دوج کوین امتناع کرد.

    برخی از دوست‌داران دوج کوین این پرسش را مطرح می‌کنند که آیا قیمت این توکن پس از فهرست شدن در کوین بیس افزایش دوباره‌ای خواهد یافت یا خیر. اطلاعات شرکت تحلیل داده‌ ارز دیجیتال مساری (Messari) نشان می‌دهد که توکن‌هایی که در این صرافی آمریکایی فهرست می‌شوند، در ۵ روز اول به‌طور متوسط ۹۱٪ افزایش قیمت را تجربه می‌کنند.

    یکی از کاربران توییتر با شناسه کاربری [email protected] روز جمعه، ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) در این باره نوشت:

    چه می‌شد اگر کوین بیس قصد داشت در تاریخ ۲۰ آوریل، دوج کوین را به فهرست خود اضافه کند؟

    این اولین بار نیست که کاربران شبکه‌های اجتماعی، عدم تمایل کوین بیس برای فراهم کردن امکان معاملات دوج کوین را مورد سؤال قرار می‌دهند.

    از مهم‌ترین حامیان دوج کوین می‌توان به ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی (و صاحب شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس) اشاره کرد. او ماه مارس در توییتر خود اعلام کرد که از صرافی کوین بیس تقاضا دارد این ارز دیجیتال را که نشان سگ شیبا اینو را به‌همراه دارد در پلتفرم خود قرار دهد.

    دوج کوین همچنین از سوی کارآفرینانی چون مارک کوبان (Mark Cuban)، مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks) مورد تأیید قرار گرفته است. او به‌تازگی اعلام کرده که این توکن را برای پرداخت بلیط بازی‌ها و انجام معاملات می‌پذیرد.

    در زمان انتشار این مطلب، دوج کوین با قیمت ۰.۲۷ دلار معامله می‌شود و در طی چند روز گذشته، قیمت آن بیش از دو برابر افزایش داشته است.

    نمودار قیمت هفتگی دوج کوین در سایت کوین‌مارکت‌کپ

    دوج کوین اکنون هفتمین ارز پرارزش جهان است و توانسته ارزهای محبوبی مانند لایت کوین، بیت کوین کش و دات (پولکادات) را پشت‌سر بگذارد.

    ارزش بازار دوج کوین تقریباً ۴۳ میلیارد دلار است و با بانک انگلیسی بزرگ بارکلیز (Barclays) برابری می‌کند. تاریخچه این بانک به قرن ۱۸ بازمی‌گردد.

    دوج کوین هنوز در کوین بیس وجود ندارد؛ سود زیادی که این صرافی آمریکایی از دست داد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ایلان ماسک: کوین بیس باید دوج کوین را اضافه کند
    • صرافی کوین بیس از تزوس (Tezos) پشتیبانی می‌کند
    • ایلان ماسک: تعداد نامحدود دوج کوین عیب نیست
    • دوج کوین حالا در ۱,۸۰۰ خودپرداز در آمریکا قابل خریدوفروش است
    • اثر کوین بیس؛ رشد انفجاری قیمت توکن‌ها بعد از اضافه‌شدن به کوین بیس

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=224197

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم