• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

دلیل بیشتر بودن قیمت کارخانه سورن پلاس از دنا پلاس است؟

  • کد خبر : 344043
  • 19 اردیبهشت 1403 - 17:46
دلیل بیشتر بودن قیمت کارخانه سورن پلاس از دنا پلاس است؟

اخباری جدید از جایگزینی مدل‌های قدیمی سورند و پژو پارس با محصولی جدید به نام سورن پلاس با امکانات بهتر و موتور XU7P منتشر شده است. این محصول که از ماه‌ها پیش مورد بحث و گفتگو بوده، در دی ماه 1402 قیمت کارخانه خود را اعلام کرده است. قرار است با ورود این محصول جدید، […]

  • اخباری جدید از جایگزینی مدل‌های قدیمی سورند و پژو پارس با محصولی جدید به نام سورن پلاس با امکانات بهتر و موتور XU7P منتشر شده است. این محصول که از ماه‌ها پیش مورد بحث و گفتگو بوده، در دی ماه 1402 قیمت کارخانه خود را اعلام کرده است. قرار است با ورود این محصول جدید، اختلاف قیمت سورن پلاس کارخانه و قیمت بازار کاهش یابد و بازار آن را بر اساس قیمت کارخانه تنظیم کند. این تغییرات قیمتی ممکن است باعث حل مشکل اختلاف قیمت در بازار شود.

    اخبار اخیر نشان می‌دهد که قیمت سورن پلاس جدید در حال حاضر در بازار مشخص شده و اختلاف قیمت کارخانه و بازار کم‌کم کاهش می‌یابد. البته، برای انطباق با قیمت کارخانه، ممکن است مدتی زمان برود. همچنین، قیمت گذاری جدید توسط سازمان حمایت هنوز مشخص نشده است.

    در اینجا جدولی آمده است که قیمت کارخانه سورن پلاس در مدل‌های مختلف را نشان می‌دهد، اما مهم است که توجه داشته باشیم که تولید مدل‌هایی مانند سورن پلاس دوگانه، فول و ارتقا یافته از سال قبل متوقف شده است.

    دلیل بیشتر بودن قیمت کارخانه سورن پلاس از دنا پلاس است؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=344043

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم