• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
7

دلایل ریجکت ویزای فرانسه

  • کد خبر : 305329
  • 22 مرداد 1401 - 17:14
دلایل ریجکت ویزای فرانسه

در این مطلب تصمیم داریم در خصوص دلایل ریجکت ویزای فرانسه با شما عزیزان صحبت کنیم. این مشکل به هردلیلی ممکن است رخ دهد، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چرا که کارشناسان آژانس مسافرتی سفری دیگر با بررسی علت ریجکت شدن ویزای فرانسه، بهترین راه برای آن را به شما پیشنهاد خواهند داد. در […]

  • در این مطلب تصمیم داریم در خصوص دلایل ریجکت ویزای فرانسه با شما عزیزان صحبت کنیم. این مشکل به هردلیلی ممکن است رخ دهد، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چرا که کارشناسان آژانس مسافرتی سفری دیگر با بررسی علت ریجکت شدن ویزای فرانسه، بهترین راه برای آن را به شما پیشنهاد خواهند داد. در ادامه مهم ترین دلایلی که می توانند به ریجکت شدن ویزای این کشور منجر شوند را به شما معرفی خواهیم کرد.

    عوامل زیادی وجود دارد که موجب می شود تا درخواست ویزای افراد ریجکت شود. یکی از مهم ترین دلایل می تواند این باشد که فرد در مصاحبه خود موفقیت کسب نمی کند. البته این گزینه همیشه موجب رد شدن درخواست نیست و گاهی نیز با وجود عدم موفقیت در مصاحبه افراد ویزای خود را دریافت می کنند.

    داشتن سابقه کیفری دلیل دیگری است که می تواند موجب رد شدن درخواست ویزای متقاضی باشد. اگر فرد در فعالیت های جنایی و غیر قانونی حضور داشته، سفارت و یا کنسول گری درخواست ویزای او را رد می کند؛ زیرا از نگاه آن ها چنین افرادی برای امنیت عمومی کشور فرانسه و کشورهای شینگن می توانند خطرناک باشند. بنابراین اجازه ورد به مناطق شینگن را نخواهند داشت. از دیگر دلایل ریجکت ویزای فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • معتبر نبودن بیمه نامه مسافرتی
    • مشخص نبودن مکان و مدت اقامت در فرانسه
    • ناخوانا بودن پاسپورت
    • عدم همخوانی مدارک با واقعیت متقاضی
    • کافی نبودن سوابق سفر
    • ارائه ندادن گردش حساب بانکی
    • تحویل ندادن فیش حقوقی در 3 ماه اخیر
    • تحویل ندادن نامه NOC از طرف کارفرما
    • و غیره

    چند نکته را به یاد داشته باشید اول این که اگر پس از سفر به فرانسه قصد دارید وسیله های حمل و نقلی را اجاره کنید باید مدارک آن را ذکر کنید. در صورتی که شاغل هستید باید به تعداد روزهای سفر برگه مرخصی گرفته باشید و آن ها را داخل مدارک قرار دهید. در نهایت اگر در زمان ارائه مدارک یا مصاحبه یا هر مرحله دیگر سفارت متوجه شود که شما قصد بازگشت به کشور را ندارید، درخواست شما را رد خواهد کرد.

    فراموش کردن هر کدام از این نکات موجب ریجکت شدن ویزای فرانسه شما می شود. بنابراین قبل از انجام این امور بهتر است از مشاوره های آژانس مسافرتی سفری دیگر بهره ببرید تا آن ها شما را به طور کامل راهنمایی کنند. در این صورت تمام مراحل پرونده شما به خوبی و به صورت قانونی طی خواهد شد.

     

    در صورت ریجکت شدن ویزای فرانسه می توان به آن اعتراض کرد؟

    بله؛ در صورت ریجکت شدن ویزا فرد می تواند نسبت به آن اعتراض کند. اگر فرد برای رفع ریجکتی ویزای خود هیچ اقدامی انجام ندهد، مهر قرمز بیانگر این است که فرد دلایل ریجکت ویزای فرانسه خود را قبول کرده و در این حالت ممکن است برای سفرهای بعدی خود ننیز با مشکل رو به رو شود.

     

    چگونه باید اعتراض خود را نسبت به ریجکت شدن ویزای فرانسه اعلام کنیم؟

    بر اساس قوانین کشورهای عضو شینگن افرادی که مشکل ریجکت شدن ویزا را دارند، می توانند به این مشکل اعتراض کرده و درخواست تجدیدنظر خود را ثبت کنند. این مرحله یکی از مراحل حساس است زیرا فرد باید توانایی این را داشته باشد تا سفارت فرانسه را قانع کند که نظر خود را تغییر دهند و در نهایت ریجکتی او رفع شود. این متقاضیان باید در طی 2 ماه درخواست خود را برای هیئت تجدید نظر ارسال کنند. این افراد باید درخواست خود را به زبان فرانسه ثبت کرده و امضا کنند و کلیه مدارک پشتیبانی و مدارک مورد نیاز ضمیمه شده باشد.

    همان طور که اشاره کردیم دلایک ریجکت ویزای فرانسه مختلف است. برخی از افراد با مشاهده ریجکت شدن ویزای خود ممکن است متحمل هزینه های مادی و معنوی زیادی شوند اما بهتر است بدانید که شما با داشتن یک وکیل حقوقی و اطلاعات لازم در خصوص ویزای فرانسه می توانید از ریجکت شدن ویزا جلوگیری کنید و یا در صورت ریجکت شدن از دلایل آن مطلع شوید. در مطالب فوق نیز اشاره کردیم که ریجکت شدن به این معنا نیست که شما نمی توانید آن ویزا را برگردانید. شما از نظر قانونی این اجازه را خواهد داشت که به این پاسخ درخواست اعتراض کنید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305329

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم