• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

دلال ها 200 میلیارد به جیب زدند!!

  • کد خبر : 648
  • 14 اردیبهشت 1396 - 20:58
دلال ها 200 میلیارد به جیب زدند!!

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،تقریبا همه ی ما از شغل دلالی آگاهی داریم،اگر به دنبال معنی آن باشیم چیزی جوش دهنده معامله و واسطه نسیبمان نمیشود ، و ممکن است با خود بگوییم مگر دلالی هم شغل است ؟مگر چقد درامد دارد؟ پس بهتراست با این خبر همراه ما باشید: به نقل از ایرنا، […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،تقریبا همه ی ما از شغل دلالی آگاهی داریم،اگر به دنبال معنی آن باشیم چیزی جوش دهنده معامله و واسطه نسیبمان نمیشود ، و ممکن است با خود بگوییم مگر دلالی هم شغل است ؟مگر چقد درامد دارد؟ پس بهتراست با این خبر همراه ما باشید:

    به نقل از ایرنا، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی درباره اثر تحریم های بر اقتصاد کشور گفت: در دوره تحریم ها 200 میلیارد دلار به جیب دلال های بین المللی می رفت که برجام مانع این امر شد.

    عبدالرضا هاشم زایی عصر امروز(چهارشنبه) درهمایش بررسی وضعیت اقتصادی ایران درسال 96 که دانشگاه خوارزمی برگزارشد، افزود: درشرایط تحریم امثال بابک زنجانی رشد کردند اما افرادی که پشت پرده این جوان 37 ساله قرار داشتند مهم است.
    وی ادامه داد: بخشی ازمخالفت با برجام به سبب انتخابات و ناکارآمد جلوه دادن دولت است اما قسمت دیگر این مخالف ها با چه هدفی انجام می شود.
    هاشم زایی اظهارداشت: همنوایی جمهوری خواهان و تندروان آمریکا با برخی داخلی ها بر سر مخالفت با برجام بسیار مهم است. اینجا نباید نشانی نفوذ را به غلط بدهیم.
    وی درباره تاثیربین المللی برجام گفت: مصدق در زمان ملی شدن صنعت نفت با انگلیسی ها صحبت می کرد اما در موضوع برجام مذاکرات با دنیا صورت گرفت و از این رو بزرگتر از موضوع پیشین است.
    این نماینده مجلس یادآوری کرد: هم زمان با مذاکرات هسته ای، برخی افراد به سفارت عربستان در تهران حمله کردند که نتیجه آن بسته شدن راه گردشگری به روی 600 هزار شیعه و ساکنان کشورهای عربی بود.
    هاشم زایی بیان داشت: ورود گردشگران خارجی به ایران نباید نگران کننده باشد زیرا فرهنگ غنی اسلامی – ایرانی می تواند بر رفتار آنان تاثیر بگذارد.
    این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه هیچ کشوری بدون سرمایه گذاری خارجی رشد نکرده است، تصریح کرد: برای ایجاد چهار میلیون شغل 300 میلیارد دلار پول نیاز است و با شعار نمی توان شغل ایجاد کرد.
    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تاکیدکرد: فساد نیز با برخوردهای جناحی دستگاه های نظارتی قابل رفع نیست.

    به گزارش ایرنا اجرای برجام از 26 دی ماه 1394 آغاز شد که به موجب آن در ازای برخی تعهدات هسته ای ایران، بخش زیادی از تحریم های بخش نفت، بازرگانی، حمل و نقل، بیمه و بانکی برداشته می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=648

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم