• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
9

دکتر مشعلچی فیروزآبادی در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار: راه حل برون رفت از بحران های بیمه ای را باید در درون صنعت بیمه جستجو کرد

  • کد خبر : 19465
  • 03 بهمن 1397 - 0:15
دکتر مشعلچی فیروزآبادی در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار: راه حل برون رفت از بحران های بیمه ای را باید در درون صنعت بیمه جستجو کرد

مدیرعامل شرکت بیمه ‌کوثر گفت: ریسک های صنعت بیمه در دو حوزه درون زا و برون زا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند اما در نهایت باید راه حل برون رفت از بحران های بیمه ای را در درون صنعت بیمه جستجو کنیم.

  • مدیرعامل شرکت بیمه ‌کوثر گفت: ریسک های صنعت بیمه در دو حوزه درون زا و برون زا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند اما در نهایت باید راه حل برون رفت از بحران های بیمه ای را در درون صنعت بیمه جستجو کنیم.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک٬ پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش‌ها و راهکارها) در صنعت بیمه٬ توسط شرکت بیمه  کوثر٬ صبح امروز یکشنبه ۳۰ دی ماه ۹۷ ٬ با حضور دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی مدیرعامل بیمه ‌کوثر، زینب حمیدی فر دبیر همایش و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن همایشهای بین الملی کتابخانه ملی ایران برگزار گردید.

    دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل بیمه ‌کوثر

    دکتر مجید مشعلچی فیروزآبادی، در ادامه این همایش گفت: ریسک های صنعت بیمه در دو حوزه درون زا و برون زا مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند اما در نهایت باید راه حل برون رفت از بحران های بیمه ای را در درون صنعت بیمه جستجو کنیم.

    وی از فعل و انفعالات حاکمیتی، رشد سریع تکنولوژی های نوظهور، ضرورت تحلیل داده ها، تعامل حرفه ای با مشتری و همچنین توسعه شبکه فروش و بازاریابی مدرن به عنوان مولفه های اصلی مدیریت ریسک، یاد کرد و نسبت به ضرورت نوآوری و پرداختن به ایده های خلاقانه تأکید کرد.

    بنا به این گزارش، در این همایش جمعی از مدیران عامل، معاونان و مدیران شرکت‌های بیمه و پژوهشکده بیمه، جمعی از مدیران سازمان تامین ‌اجتماعی نیروهای‌مسلح و مجموعه‌های تابعه آن و فعالان عرصه اقتصادی، استادان و دانشجویان رشته‌های بیمه و مالی حضور داشتند.

    در این همایش؛ دبیر همایش، مدیرعامل بیمه کوثر، مدیرعامل و جانشین سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح، رئیس کل بیمه مرکزی، معاون برنامه ‌ریزی و نظارت راهبردی بیمه‌ کوثر و نیز صاحب ‌نظران و استادان برجسته، خوش‌ چهره و چارلز جی‌ کت سخنرانی کردند.

    در این همایش، مقالات منتخب با عناوین تدوین الگوی ریسک ‌پذیری شرکت‌های بیمه بر پایه قابلیت‌های بازاریابی پوشایی و ریسک ‌پذیری مشتری (فواد کوهزادی و یوسف محمد کریمی)، واکاوی الزامات، چالش‌ها و راهکار‌های مشتری‌مداری در صنعت بیمه (محمدابراهیم پورملکی و حجت‌ا.. لباف) و طبقه ‌بندی مشتریان براساس شاخص سوداوری با استفاده از تجزیه و تحلیل مه داده‌ها (Big Data) (سید محمد عباس زادگان، فرامرز خجیر انگاسی، زهره جوادی و زهرا گودرزی)، ارایه شد.

    گفتنی است، در مراسم اختتامیه پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار (چالش‌ها و راهکارها) در صنعت بیمه، از نویسندگان مقالات منتخب تقدیر به‌عمل آمد و به رسم یادبود نیز تندیس همایش، لوح تقدیر و هدایایی به آنها اهدا گردید.

    خبرنگار: رضا مرادی

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=19465

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم