• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
7

دکتر فرخ زاد در نشست خبری پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه دندانپزشکی ایران (اکسیدا 2019): در برخی محصولات دندان پزشکی از جمله یونیت به صادرات رسیده‌ایم/خیلی از کشورها متقاضی محصولات ایرانی هستند

  • کد خبر : 22817
  • 06 اردیبهشت 1398 - 12:19
دکتر فرخ زاد در نشست خبری پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه دندانپزشکی ایران (اکسیدا 2019): در برخی محصولات دندان پزشکی از جمله یونیت به صادرات رسیده‌ایم/خیلی از کشورها متقاضی محصولات ایرانی هستند

رئیس پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران گفت: کنگره اکسیدا ۲۰۱۹ دوم اردیبهشت ماه با حضور مسئولین حوزه دندان ‌پزشکی و پیشکسوتان جامعه دندان‌ پزشکی در محل اجلاس سران افتتاح می شود.

  • رئیس پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران گفت: کنگره اکسیدا ۲۰۱۹ دوم اردیبهشت ماه با حضور مسئولین حوزه دندان ‌پزشکی و پیشکسوتان جامعه دندان‌ پزشکی در محل اجلاس سران افتتاح می شود.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک، نشست خبری پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه دندانپزشکی ایران (اکسیدا 2019)، ظهر امروز شنبه 31 فروردین ماه 98، با حضور دکتر بهزاد فرخ زاد رئیس کنگره، دکتر بهنام خسروانی فرد دبیر علمی کنگره، دکتر بابک فرزانه دبیر اجرایی کنگره  و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات انجمن دندانپزشکی ایران برگزار گردید.

    دکتر بهزاد فرخ زاد، رئیس پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران

    دکتر بهزاد فرخ زاد، در ابتدای این نشست خبری گفت: در برخی محصولات دندان پزشکی از جمله یونیت به صادرات رسیده‌ایم که نشانگر توانایی ما در رسیدن به مرحله ای است که سایر کشورها متقاضی محصولات ایرانی باشند.

    وی افزود: شاید نتوانیم با کشوری مانند آلمان برابری کنیم اما حداقل محصولی ارائه کرده ایم که برای کشورهایی که استانداردها برایشان تعریف ‌شده، قابل ‌پذیرش است.

    رئیس پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران، با اشاره به کنگره اکسیدا ۲۰۱۹ که دوم اردیبهشت ماه با حضور مسئولین حوزه دندان ‌پزشکی و پیشکسوتان جامعه دندان‌ پزشکی در محل اجلاس سران افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: امسال ۲۵ درصد از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کنگره شرکت‌های ایرانی هستند که رقم چشمگیری است.

    دکتر بهنام خسروانی فرد، دبیر علمی پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران

    دکتر بهنام خسروانی فرد، دبیر علمی پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران، در ادامه این نشست خبری گفت: در این کنگره در مجموع ۱۵۰ پانل سخنرانی خواهیم داشت که شامل سخنرانی و کارگاه‌های علمی است که در هر کدام از این کارگاه‌ها یک شاخه تخصصی از دندان‌پزشکی به ‌صورت جامع و کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

    دبیر علمی پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران، افزود: از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های کنگره امسال پانل‌های بحث و گفتگو یا Discussion Panel است که در آن ‌یک موضوع خاص در حوزه دندان‌پزشکی عمدتا در درمان‌های ریشه، جراحی فک و صورت و ایمپلنت با حضور اساتید و خبرگان آن موضوع به بحث گذاشته می‌شود تا بهترین روش برای درمان ارائه شود.

    دکتر خسروانی فرد تصریح کرد: به رغم تحریم‌ها و مشکلات موجود در زمینه ارزی، پنج سخنران و استاد خارجی از کشورهای آمریکا، کره، ایتالیا و پرتغال و ۴۰ شرکت‌کننده از کشورهای دیگر داریم.

    دکتر بابک فرزانه، مدیر اجرایی پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران

    دکتر بابک فرزانه، مدیر اجرایی پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران، در ادامه این نشست خبری گفت: در مجموع کل کسانی که مجاز به حضور در کنگره هستند، 6 هزار و 370 نفر است. از این تعداد چهار هزار و 700 نفر ظرفیت اعلام‌شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اختصاص امتیاز به شرکت‌کنندگان در کنگره است و بقیه یعنی سه هزار نفر فقط به‌ منظور بهره‌برداری از مباحث علمی کنگره بدون کسب امتیاز و با هزینه کمتر ثبت‌نام کرده اند.

    وی افزود: البته اعضای جامعه دندان‌پزشکی می‌توانند به طور رایگان از کلاس‌های کنگره استفاده کنند. امکان ثبت‌نام در محل کنگره برای حضور و استفاده از کلاس‌ها وجود دارد.

    مدیر اجرایی پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه علمی دندانپزشکی ایران گفت: نکته مهمی که در کنگره امسال بارز است، توجه به مباحث نظری در کنار مباحث عملی است. تلاش شده است در کلاس‌ها شرکت‌کنندگان قادر باشند مواد و فناوری‌های جدید را ببینند و تنها بحث‌های تئوری انجام نشود.

    دکتر فرزانه، در مورد برنامه‌های جشنواره فرهنگی کنگره بیان کرد: در جشنواره فرهنگی این کنگره، بحث‌هایی در حوزه اخلاق و هنر به‌ منظور ارتباط حوزه دانش با موضوع کنگره برگزار خواهد شد که شامل اخلاق از دیدگاه مولانا و بحث‌های اخلاقی سعدی است.

    بنا به این گزارش، مراسم افتتاحیه پنجاه و نهمین کنگره بین‌المللی جامعه دندان‌پزشکی ایران دوشنبه دوم اردیبهشت ساعت ۱۹ با حضور مسئولین حوزه دندان‌ پزشکی و پیشکسوتان جامعه دندان‌پزشکی به همراه نمایشگاه مواد و تجهیزات دندان‌پزشکی در محل اجلاس سران برگزار خواهد شد.
    حضور نزدیک به هفت هزار دندان‌پزشک، ۶۰۰ دانشجو، ۱۵۰ تکنسین دهان و دندان و ۵۰ بهداشت‌کار، برگزاری پانل‌های چالشی در حوزه دندان‌پزشکی، بررسی نقش رسانه‌ها در ایجاد تقاضا برای درمان‌های غیراساسی، برگزاری جشنواره فرهنگی و اختصاص هزینه شام افتتاحیه کنگره به سیل‌زدگان کشورمان از ویژگی‌های پنجاه و نهمین کنگره بین‌المللی جامعه دندان‌پزشکی ایران با شعار دانش و اخلاق است.

    گفتنی است، پنجاه و نهمین کنگره سالانه جامعه دندانپزشکی ایران (اکسیدا 2019)، از 2 الی 6 اردیبهشت ماه 1398، در محل اجلاس سران برگزار می گردد.

    جهت مشاهده برنامه علمی پنجاه و نهمین کنگره جامعه دندانپزشکی ایران (اکسیدا 2019) اینجا کلیک کنید.

    فایل کنگره

    خبرنگار: محسن امینی راد

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=22817

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم