• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

دکتر تدین در مراسم افتتاحیه دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن بیان کرد: مهم ترین وظیفه انجمن ترویج و ارتقای دانش فنی بتن در کشور است

  • کد خبر : 12990
  • 18 مهر 1397 - 20:43
دکتر تدین در مراسم افتتاحیه دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن بیان کرد: مهم ترین وظیفه انجمن ترویج و ارتقای دانش فنی بتن در کشور است

رئیس انجمن بتن ایران گفت: همواره کنفرانس ها و همایش روز بتن، شور و نشاط خاصی را در بین پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت بتن ایجاد نموده و امید است در سالجاری نیز وضع بر همین منوال باشد و مشارکت همه اعضا را بدنبال آورد.

  • رئیس انجمن بتن ایران گفت: همواره کنفرانس ها و همایش روز بتن، شور و نشاط خاصی را در بین پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت بتن ایجاد نموده و امید است در سالجاری نیز وضع بر همین منوال باشد و مشارکت همه اعضا را بدنبال آورد.

    پول بانک: متن سخنرانی دکتر محسن تدین رئیس انجمن بتن ایران

    باسلام به همه عزیزان شرکت کننده در دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن، امیدواریم که انجمن بتواند رضایت شما را در طول برگزاری این مراسم جلب نماید. درخواست همیشگی ما این است که شما گرامیان نظرات سازنده خود را برای بهبود کنفرانس و همایش اعلام فرمائید و این مهم را از ما دریع نکنید.

    در این چند ساله اخیر، کنفرانس و همایش روز بتن با ماه محرم حسینی مقارن شده که ماه امر به معروف و نهی از منکر است. همانگونه در سال گذشته خدمت دوستان حاضر در جلسه عرض کردیم وظیفه اصلی این انجمن نیز علاوه بر ترویج ارتقای دانش فنی بتن، بیان باید و نبایدهای مربوطه به ساخت و اجرا و بکارگیری بتن می باشد. در همه نوشته ها، سخنرانی ها، تدوین آئین نامه ها و مقررات ملی و استانداردها و دستورالعمل ها، صحبت از باید و نباید هاست که همان فرمان به درستی و خوبی ها و پرهیز دادن از بدی ها و پلشتی ها می باشد. بنابراین انجمن بتن در طول سالیان گذشته همواره از این روش پیروی نموده و در این مسیر گام برداشته است. در دو سه سال اخیر انجمن بتن ایران فعالیت گسترده ای را در تدوین استانداردها و آئین نامه بتن و مبحث نهم مقررات ملی و هم چنین تدوین نشریه 55 و 101 به همراه سازمان استاندارد و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه داشته است که نتایج آن را در سالجاری و سال آینده شاهد خواهیم بود.

    همواره کنفرانس ها و همایش روز بتن شور و نشاط خاصی را در بین پژوهشگران و دست اندرکاران صنعت بتن ایجاد نموده و امید است در سال جاری نیز وضع بر همین منوال باشد و مشارکت همه اعضا را بدنبال آورد.

    در این همایش نیز از طرح های برتر بتنی و برندگان مسابقات بتن اعضای حقوقی و مسابقات دانشجویی تقدیر بعمل خواهد آمد. سخنرانی های کلیدی در کنفرانس و همایش و ارائه مقالات بهمراه کارگاه آموزشی از جمله برنامه های امسال همچون سالهای گذشته خواهد بود.

    امید است این برنامه ها برآورده کننده خواسته های شما عزیزان باشد.

    گفتنی است، دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن، توسط انجمن بتن ایران، طی روزهای 15 و 16 مهرماه سالجاری، در سالن همایشهای مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.

    انتشار خبر: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=12990

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم