• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

دکتر ابتکار در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه نوزاد، کودک و مادر: کیفیت و خدمات رسانی و استانداردسازی محصولات مربوط به کودکان برای جلوگیری از آسیب به آنها در دستور کار ماست

  • کد خبر : 10684
  • 18 شهریور 1397 - 13:16
دکتر ابتکار در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه نوزاد، کودک و مادر: کیفیت و خدمات رسانی و استانداردسازی محصولات مربوط به کودکان برای جلوگیری از آسیب به آنها در دستور کار ماست

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: گرچه بعضی از تولیدکنندگان در شرایط جدید با مشکلاتی در زمینه تهیه مواد اولیه مواجه شدند و نیاز به توجه ویژه دولت دارند اما بسیار شرایط امیدوارکننده است.

  • معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: گرچه بعضی از تولیدکنندگان در شرایط جدید با مشکلاتی در زمینه تهیه مواد اولیه مواجه شدند و نیاز به توجه ویژه دولت دارند اما بسیار شرایط امیدوارکننده است.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک، صبح امروز پنجشنبه 15 شهریور ماه 97، با حضور دکتر معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از اصحاب رسانه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح گردید.

    دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده

    دکتر معصومه ابتکار، در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه نوزاد، کودک و مادر اظهار داشت: خوشبختانه بیشتر غرفه های این نمایشگاه تولیدات داخلی است.

    وی ادامه داد: حتی مواد اولیه محصولات این نمایشگاه نیز داخلی است و کیفیت آنان نیز به نظر می رسد بسیار مرغوب و مطابق با استانداردها باشد.

    معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواد افزود: نداشتن سرب در رنگ محصولات مختص کودکان و استاندارد بودن آنها،­ نکته ای بود که تولیدکنندگان به آن توجه داشتند و مورد تاکید همه ما نیز است.

    دکتر ابتکار گفت: گرچه بعضی از تولیدکنندگان در شرایط جدید با مشکلاتی در زمینه تهیه مواد اولیه مواجه شدند و نیاز به توجه ویژه دولت دارند اما بسیار شرایط امیدوارکننده است.

    وی افزود: کیفیت و خدمات رسانی و استانداردسازی محصولات مربوط به کودکان برای جلوگیری از آسیب به آنها در دستور کار ماست.

    معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در پایان سخنان خود، درباره کمبودهای موجود در زمینه پوشاک نوزادان نیز گفت: حتما وزارت صنعت در این زمینه اقدام خواهد کرد.

    بنا به این گزارش، در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی، حضور دارند. هدف از برگزاری این نمایشگاه، اطلاع رسانی و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در زمینه های رشد و نگهداری کودک، ایمنی، هوش و استعداد، آموزش و سرگرمی های فکری، پوشاک کودک و مادر، روانشناسی کودک و مادر، مراکز خدمات درمانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی و مرتبط با نمایشگاه و سایر صنایع و خدمات مرتبط با موضوع مادر و کودک، حمایت از صادرات محصولات ایرانی و توسعه و افزایش صادرات غیر نفتی است.­

    در این نمایشگاه ده ها شرکت و واحد تولیدی ارائه دهنده کالاها، اجناس و خدمات مربوط به حوزه مادران، کودکان و نوزادان، گردهم  آمده و نوین ترین دستاوردهای خود را عرضه می کنند؛ از جمله این کالا ها و خدمات می توان به آموزش مادران قبل از تولد فرزندانشان ، انواع خدمات بهداشتی، انواع کالاها و صنایع مختلف نوزاد و کودک اشاره کرد. همچنین کارگاه های آموزشی مختلفی همچون غربالگری رایگان بینایی سنجی، روانشناسی مادر و کودک، شیوه های کاهش استرس بارداری، تست هوش، شیوه های یافتن استعداد های کودکان و کارگاه های تربیتی کودک برگزار خواهد شد.

    توجه ویژه به مسائل مختلف رفاهی، درمانی و بهداشتی مادران، نوزادان و کودکان، رقابت بین تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاها و خدمات در این حوزه، بازاریابی و بازارسازی، توجه به تولیدات داخلی و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان خدمات داخلی و خارجی این حوزه، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بین المللی است.

    در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، کارگاه های آموزشی گوناگونی از جمله خود مراقبتی، فرزند پروری، سلامت روانی، اختلالات گفتار و خلاقیت، غربالگری رایگان بینایی سنجی، روش‌های کاهش استرس بارداری، روانشناسی مادر و کودک، تست رایگان هوش، روش‌های استعداد یابی کودکان و کارگاه های تربیتی نوزاد و کودک حضور دارند.

    در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، کالاها و وسایل کامل سیسمونی، مبلمان اتاق خواب نوزاد و کودک و وسایل خواب بچه، خدمات مختلف مراکز پزشکی درمانی مادر، نوزاد و کودک و تجهیزات مربوطه، لوازم بهداشتی و درمانی و شوینده ها، مراکز مربوط به آموزش دوران بارداری، زایمان و تنظیم خانواده، مکمل‌های غذایی، پوشاک مادر، نوزاد و کودک مربوط به دوران بارداری، کالسکه و کلیه وسایل مرتبط به حمل و حفظ ایمنی نوزاد و کودک، نشریات، کتاب‌ها و کلیۀ خدمات اطلاعاتی مربوط به مادران و کودکان، شرکت های خدماتی مربوط به نگهداری و پرستاری از کودک و نوزاد، مهدکودک‌ها و مراکز آموزشی مربوط به کودکان، لوازم خانگی مربوط به نوزاد و کودک، وسایل فانتزی و تزئینی مربوط به مهمانی ها و جشن کودکان، وسایل ورزشی، تفریحی و پارکی، سازمانهای غیردولتی حامی مادر و کودک، انواع اسباب بازی مانند اسباب بازی های نرم و عروسک، اسباب بازی های کنترلی و ماشینی، اسباب بازی های آموزشی، خلاقانه و سرگرمی ها، بازی های رایانه ای ارائه و در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

    گفتنی است، نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از  15 شهریور تا 18 شهریور به مدت چهار روز در بزرگراه چمران – محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران بر پاست و از ساعت10 تا 18 پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد.

    خبرنگار: رحمان صفابخش

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=10684

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم