• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

دفتر ازدواج شیک و لوکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • کد خبر : 283488
  • 14 بهمن 1400 - 19:31
دفتر ازدواج شیک و لوکس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  برخی خانواده ها برای کم کردن هزینه های جانبی در برگزاری مراسم ها مختلف ازدواج عزیزانشان تصمیم میگیرند تا مراسم عقد را در دفتر ازدواج  در کنار بزرگان فامیل برگزار کنند. برگزاری مراسم عقد در محضر نیز به عوامل بسیاری بستگی دارد که می بایست هنگام انتخاب محضر به آن توجه کرد. بعد از […]

  •  

    برخی خانواده ها برای کم کردن هزینه های جانبی در برگزاری مراسم ها مختلف ازدواج عزیزانشان تصمیم میگیرند تا مراسم عقد را در دفتر ازدواج  در کنار بزرگان فامیل برگزار کنند. برگزاری مراسم عقد در محضر نیز به عوامل بسیاری بستگی دارد که می بایست هنگام انتخاب محضر به آن توجه کرد.

    بعد از گذراندن مراحل سخت و پر استرس خواستگاری و بله برون، بحث شیرین ازدواج و برگزاری مراسم عقد در سالن عقد یا دفتر ازدواج پیش می آید. برخی عروس و داماد ها برای کم کردن هزینه های عقد و عروسی کل مراسم را با برگزاری جشن عروسی مفصل برگزار میکنند. و زندگی مشترک را با یکدیگر شروع میکنند.

    برخی دیگر بسیار سنتی برخورد کرده و برگزاری همه مراسم را جزو سنت خانوادگی میدانند. و هر یک از مراسم ها را هرچند با هزینه های کمتر برگزار میکنند. به طور مثال برگزاری مراسم عقد کنان در سالن عقد، برگزاری این مراسم دست کمی از برگزاری مراسم عروسی ندارد. اگر سالن عقد با پذیرایی همراه باشد درست به مانند عروسی با شکوه خواهد بود. گذشته از آن برگزاری مراسم عقدکنان تشریفات مراسم عقد را هم نیاز دارد.

    برای کم کردن هزینه ها و گرفتن استرس برگزاری مراسم های مختلف از عروس و داماد، خانواده ها برای جاری کردن خطبه عقد، دفتر ازدواج را برمی گزینند. اعضای خانواده عروس و داماد همراه با تعداد محدودی از اقوام درجه یک و بزرگان فامیل، در ساعتی مشخص با حضور در دفتر ازدواج پیوند عزیزانشان را کنار هم جشن میگیرند. تا بعد از گذشتن دوره خاطره انگیز و شیرین عقد که خانواده ها با یکدیگر توافق کرده اند برای مراسم های دیگر تصمیم گرفته شود.

    هر زوجی برای ثبت و محضری کردن ازدواج خود باید در دفتر خانه ازدواج تشکیل پرونده دهد. و قبل از جاری کردن خطبه عقد برخی کارها را انجام دهند. فرقی نمیکند که قرار است جشن بگیرید یا در محضر می خواهید خطبه عقد را جاری کنید. همه می بایست یک مسیر مشخصی را طی کنند تا به لحظه شیرین جاری شدن صیغه عقد و شروع محرمیت طرفین برسند.

     

    برای ثبت ازدواج و جاری شدن صیغه عقد در دفتر ازدواج چه مدارکی لازم است؟

    برای ثبت ازدواج در دفتر ازدواج  و آزمایش ازدواج مقدماتی لازم است که همه زوجین جوان باید انجام دهند:

    • مشاوره ازدواج و رفتن به آزمایشگاه ازدواج
    • آزمایش خون عروس و داماد
    • فتوکپی و اصل شناسنامه عکسدار و کارت ملی زوجین
    • فتوکپی و اصل شناسنامه عکسدار پدر عروس

    اگر تصمیم شما بر این است که مراسم عقد را در دفترخانه انجام دهید لازم است به نکاتی برای انتخاب محضر دقت کنید .

    • محدوده جغرافیایی
    • ظرفیت و گنجایش دفتر ازدواج
    • عاقد
    • دکوراسیون
    • اتاق انتظار مناسب
    • جای پارک مناسب
    • مدت زمان مراسم عقد
    • گل آرایی و شمع آرایی اتاق عقد و سفره عقد
    • امکانات محضر
    • و….

    دسترسی به محل محضر باید به گونه ایی باشد که همه مهمانان به راحتی بتوانند در محل حاضر شوند. و به موقع برای اجرای مراسم به دفتر خانه برسند.

    ابعاد محضر ها با یکدیگر متفاوت است. در زمان انتخاب محضر با توجه به تعداد مهمانان خود دفتر عقد را رزرو کنید.

    شیرین ترین لحظه هر دختر و پسری زمان جاری شدن عقد بین آنهاست. مطمئنا این شیرینی با کمی استرس و دلهره همراه خواهد بود. اگر عاقد خوش رو و خوش اخلاق نباشد میتواند استرس عروس و داماد را بیشتر کند. کمی شوخی و طنز میتواند روحیه همه حاضران را تا حد زیادی تغییر دهد. بنابراین با توجه به این موضوع در زمان انتخاب دفتر عقد به این موضوع هم دقت کنید.

    دفتر ازدواج 2

    مطمئنا می خواهید لحظات شیرین جاری شدن خطبه عقد را با عکس و فیلم ثبت کنید. پس زمان انتخاب محضر دقت کنید سالن عقد شیک و بروزی برای اتاق عقد تدارک دیده باشند.

    همه عروس و داماد ها هنگام جاری شدن عقد آریایی خود مایلند دوستان و اقوام خود را در کنار خود داشته باشند. وجود اتاق انتظار که به وسیله صندلی های شیک و زیبا مزین شده باشد. برای حضور و استفاده مهمانان ضروری است.

    یکی از مهمترین نکات در رزرو دفترخانه برای برگزاری مراسم عقد، محل مناسب برای پارک ماشین مهمانان است. عزیزان حاضر در مراسم عقد نمی بایست ساعتی را که در دفتر خانه حضور دارند نگران جای پارک ماشین های خود باشند.

    امکانات دفتر خانه ها با یکدیگر متفاوت است. برخی آتلیه عکاسی، نورپردازی های شیک، انواع پذیرایی از مهمانان، شمع آرایی، گل آرایی و… را با توجه به هزینه ایی که پرداخت میکنید و بنا به درخواست شما در اختیارتان قرار می دهند.

     

    بهترین دفتر عقد و سالن عقدها در منطقه غرب تهران و محدوده شهرک غرب کدام است؟

    با توجه به تمامی نکاتی که در این مقاله ذکر شد مهم است. دفتر عقد در درجه اول شیک، گنجایش بالای نفرات ، مبلمان و صندلی های شیک، دکوراسیون زیبا، سفره عقد لاکچری و شیک، عاقد خوشرو، خدمات پذیرایی از مهمانان، پارکینگ مناسب، تزیینات مناسب اتاق عقد اعم از گل آرایی و شمع آرایی، جایگاه ویژه و لوکس برای عروس و داماد، محیطی مناسب برای فیلم برداری و عکاسی و… را داشته باشد. تا اگر عروس وداماد قرار هست مراسم عقد خود را در سالن عقد برگزار کنند. حداقل زیبایی محیط سالن عقد شیک، تمام نیازهای آنها را برای برگزاری مراسم عقد زیبا برآورده کند.

    دفتر ازدواج3

    دفتر ازدواج ایرن در منطقه غرب تهران تمام خصوصیات یک دفتر لاکچری و شیک را داراست. و مناسب ترین مکان برای اجرای یک عقد ایرانی اصیل برای عروس و داماد های عزیز است.

    اگر مایل باشید که مهمانان خود را برای صرف شام و پذیرایی های دیگر (میوه و شیرینی، عصرانه) دعوت کنید. سالن عقد های بسیار شیک و بروز در منطقه غرب تهران آماده پذیرایی از شما عروس و داماد ها هستند. یکی از بهترین سالن های واقع در تهران ،  سالن عقد ایرن است که با تمام امکانات فوق لاکچری و تزیینات بسیار زیبا و لوکس در خدمت شما عزیزان هستند. کارکنان این مجموعه آماده اند تا بهترین و باکیفیت ترین پذیرایی را از شما و مهمانان گرامیتان انجام دهند.

     

    یکی دیگر از سالن های معروف در منطقه مرکز و شرق  تهران سالن عقد سهروردی است. این سالن با مدیریت عالی و کارمندان بسیار خوب و ماهر در خدمت خانواده ها و عروس و دامادهای عزیز هستند. تا بهترین مراسم عقد و یا عروسی را برای آنها برپا کنند. تیم مجرب این مجموعه زیبا و لوکس، با تجربه فراوان در برگزاری بهترین مراسم عقد در خدمت همشهریان خود هستند. و تمام تلاش خود را میکنند تا شب خاطره انگیزی در محیط بسیار شیک برای شما بسازند.

    سالن عقد پاسداران نیز در منطقه شمال غرب تهران واقع شده است. و با بهترین خدمات پذیرایی توسط کادر مجرب خود درخدمت عروس و دامادهای عزیز و همراهان آنها هستند. تا شب رویایی برای آنها در کنار خانواده و دوستانشان بسازند.

    به امید خوشبختی همه عروس و دامادهای سرزمین آریایی aghdiren.com

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=283488

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم