• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر

  • کد خبر : 138893
  • 05 مهر 1399 - 10:37
دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر

دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر مدیرعامل بانک سپه دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر را صادر کرد.
به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه در پی انتشار گزارشی از مدیرعامل شرکت تابان مهر بوسیله خبرگزاری ۹۰ اقتصادی، چقازردی مدیرعامل بانک سپه در نامه ای خطاب به عضو هیات مدیره و معاون نظارتی خود برای رسیدگی مشکل شرکت یاد شده آورده است:
۱. بررسی فرمایید آیا مدیر محترم شرکت مذکور طی سنوات اخیر درخواستی برای بیان مشکلات شرکت و مساعدت بانک برای رفع مشکلات به‌عنوان اینجانب یا اعضای محترم هیأت مدیره یا مدیران واحدهای ذیربط ارسال نموده است؟
۲. چنانچه درخواستی ارایه داده است،‌ اقدامات واحدهای ذیربط بانک برای اجرای دستور چه بوده است؟
۳. چنانچه شرکت مذکور طی سنوات اخیر هیچ درخواستی برای بیان مشکلات و درخواست مساعدت به‌اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره ذیربط ارایه نداده است، نیز اعلام فرمایید.
۴. تشریح کامل و دقیق پرونده اعتباری شرکت مذکور برای سردبیر محترم خبرگزاری ۹۰ اقتصادی و هرآنچه که واقعیت و انصاف است. چنانچه در موضوعی یا موردی حق ب..

  • دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر

    مدیرعامل بانک سپه دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر را صادر کرد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه در پی انتشار گزارشی از مدیرعامل شرکت تابان مهر بوسیله خبرگزاری ۹۰ اقتصادی، چقازردی مدیرعامل بانک سپه در نامه ای خطاب به عضو هیات مدیره و معاون نظارتی خود برای رسیدگی مشکل شرکت یاد شده آورده است:
    ۱. بررسی فرمایید آیا مدیر محترم شرکت مذکور طی سنوات اخیر درخواستی برای بیان مشکلات شرکت و مساعدت بانک برای رفع مشکلات به‌عنوان اینجانب یا اعضای محترم هیأت مدیره یا مدیران واحدهای ذیربط ارسال نموده است؟
    ۲. چنانچه درخواستی ارایه داده است،‌ اقدامات واحدهای ذیربط بانک برای اجرای دستور چه بوده است؟
    ۳. چنانچه شرکت مذکور طی سنوات اخیر هیچ درخواستی برای بیان مشکلات و درخواست مساعدت به‌اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره ذیربط ارایه نداده است، نیز اعلام فرمایید.
    ۴. تشریح کامل و دقیق پرونده اعتباری شرکت مذکور برای سردبیر محترم خبرگزاری ۹۰ اقتصادی و هرآنچه که واقعیت و انصاف است. چنانچه در موضوعی یا موردی حق با مشتری است باید حق را به‌مشتری داد و اشتباه واحد ذیربط بانک را پذیرفت و رسیدگی کرد. رعایت حق و عدل و انصاف فوق همه‌چیز است.
    اگر واقعاً حق با مشتری است و بانک سپه و واحدهای ذیربط، قانونی و صحیح عمل نکرده‌اند و یا حتی با مشتری مساعدت لازم را ننموده‌اند اینجانب شخصاً از این مشتری عذرخواهی می‌نمایم هرچند که این موضوع مربوط به‌دهه ۸۰ است (بین سالهای ۸۷-۹۰)
    ۵. جریان صحیح و واقعی پرونده مشتری مذکور از بدو درخواست شامل اقدامات بانک،‌ پرداخت‌ها،‌ مساعدت‌ها،‌ حدود اختیارات بانک در موضوع تسهیلات ذخیره ارزی،‌ اقدامات محدود کننده احتمالی بانک برای شرکت مذکور و… و همه واقعیت‌های موضوع را شخصاً رسیدگی و مدیریت فرمایید.
    چنانچه در رسیدگی‌ها مشخص شد که بانک همه‌گونه مساعدت قانونی لازم را به‌عمل آورده و اظهارات مشتری (همه یا بخش اعظم آن) با واقعیت‌های پرونده منافات دارد،‌ موضوع را به‌سردبیر محترم خبرگزاری مذکور برای اصلاح خبر طبق ضوابط و مقررات مربوط اعلام نمایید.
    ۶. چنانچه خبرگزاری محترم از درج اصلاحیه خودداری نمود در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، اقدامات لازم را برای حفظ وجهه بانک سپه با تدبیر و درایت انجام دهید.
    ۷. اداره کل روابط عمومی این دستور اینجانب را در یوم جاری به‌نحو مقتضی اطلاع‌رسانی نماید.
    ۸. با توجه به‌سیاست‌های کلی ابلاغی به‌نظام بانکی از سوی مقامات محترم عالی کشور و مشی بانک سپه در همراهی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و جلوگیری از هرگونه وقفه در امور تولید و اشتغال که نمود آن طی سالیان اخیر در سیاست‌های کلان بانک و حمایت از کلیه واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ مشهود است، پس از اتمام رسیدگی‌ها چنانچه لازم است بانک اقدامات تکمیلی مساعدتی برای جلوگیری از تعطیلی واحد تولیدی مذکور و مساعدت برای راه‌اندازی مجدد انجام دهد در کمیته عالی وصول مطالبات و اعتباری اتخاذ تصمیم نموده و نتیجه را به‌اینجانب نیز اعلام فرمایند.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=138893

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم