• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

در نشست تعاملی ذوب آهن اصفهان با شرکت های حمل ریلی عنوان شد: شرکت های حمل ریلی خود را جزیی از زنجیره تولید ذوب آهن اصفهان می دانند

  • کد خبر : 250812
  • 28 شهریور 1400 - 20:17
در نشست تعاملی ذوب آهن اصفهان با شرکت های حمل ریلی عنوان شد: شرکت های حمل ریلی خود را جزیی از زنجیره تولید ذوب آهن اصفهان می دانند

جلسه تعاملی ذوب آهن اصفهان با شرکت های حمل ریلی کشور و نمایندگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در محل سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد.

  • پول بانک: جلسه تعاملی ذوب آهن اصفهان با شرکت های حمل ریلی کشور و نمایندگان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف تعامل و برنامه ریزی مناسب و تعیین میزان حق مالکانه سال ۱۴۰۰ چهار شنبه ۱۷ شهریور ماه در محل سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد.

    در این جلسه که نمایندگان ذوب آهن اصفهان  ، نمایندگان و مدیران ۸ شرکت بزرگ و معتبر ریلی کشور  و چند تن از مسئولین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند، ظرفیت ها و مسایل مرتبط با سیستم حمل ریلی ذوب آهن اصفهان و شرایط موجود شرکت های حمل ریلی ایران و تعاملات فی مابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    در این جلسه محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان ضمن بیان اهمیت حمل ریلی در کشور و جایگاه و نیاز های حمل ریلی ذوب آهن اصفهان گفت : توسعه زیر ساخت های ریلی کشور مورد فراموشی قرار گرفته و لازم است که همراه با توسعه زیر ساخت های جاده ای ، زیر ساخت های ریلی هم مورد توجه قرار گیرد. ذوب آهن اصفهان نیز به عنوان یکی از بهره برداران حمل ریلی ایران با حداکثر توان در خدمت توسعه سیستم حمل ریلی کشور است.

    وی تاکید کرد : ذوب آهن اصفهان ضمن این که مانند بعضی دیگر از شرکت های تولیدی با مشکلات مربوط به  گرانی تهیه مواد اولیه و انرژی مواجه است ، به کمبودها و مشکلات شرکت های مرتبط با حمل ریلی نیز واقف بوده و متناسب با شرایط کشوری  در جهت برطرف نمودن مشکلات فیمابین تلاش می کند.

    در این جلسه مدیران شرکت های حمل ریلی نیز در سخنان خود به ظرفیت ها و جایگاه حمل ریلی کشور اشاره کرده و یاد آور شدند : سیستم مذکور ۱۰ درصد از بار کشور را حمل کرده و با حرکت یک قطار باری از حرکت ۱۵۰ تریلی بی نیاز و از خسارات احتمالی آن دور می شویم.

    نمایندگان حاضر  با بیان مشکلات موجود حمل ریلی از جمله مشکلات و گرانی های مربوط به تهیه قطعات لازم و انجام تعمیرات جاری و سالانه تاکید کردند که شرکت های حمل ریلی طرف قرارداد ذوب آهن اصفهان، همواره خود را جزیی از زنجیره تولید این شرکت دانسته و فارغ از هرگونه کمبود و حاشیه ای به همکاری با آن می پردازند. در ابتدای این جلسه مسایل مربوط به پرتال داخلی و عملکرد نرم افزار بارگیری ریلی ذوب آهن اصفهان از معادن تا ایستگاه تخلیه از طرف شرکت مربوطه تشریح شد.

    انتشار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=250812

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم