• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

در نشست برنامه ریزی و هماهنگی واکسیناسیون عمومی کرونا در ذوب آهن اصفهان: مشارکت همکاران در تسریع واکسیناسیون ، ایمنی در برابر کرونا را افزایش می دهد

  • کد خبر : 247624
  • 09 شهریور 1400 - 21:39
در نشست برنامه ریزی و هماهنگی واکسیناسیون عمومی کرونا در ذوب آهن اصفهان: مشارکت همکاران در تسریع واکسیناسیون ، ایمنی در برابر کرونا را افزایش می دهد

نشست برنامه ریزی و هماهنگی واکسیناسیون عمومی کرونا در ذوب آهن اصفهان، دوشنبه ۸ شهریور ماه در تالار تشریفات روابط عمومی برگزار شد.

  • پول بانک: نشست برنامه ریزی و هماهنگی واکسیناسیون عمومی کرونا در ذوب آهن اصفهان با حضور مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی و دست اندر کاران این پروژه از جمله همکاران مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست ، بیمارستان شهید مطهری و مسئولین روابط صنعتی قسمت های مختلف شرکت دوشنبه ۸ شهریور ماه در تالار تشریفات روابط عمومی برگزار شد.
    معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت در این جلسه ضمن قدردانی از دست اندرکاران واکسیناسیون عمومی کارکنان  و با تشریح اقدامات انجام گرفته در این زمینه  گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت واکسیناسیون عمومی کارکنان مراکز بزرگ تولیدی و صنعتی در کنترل و مهار بیماری کرونا، ذوب آهن اصفهان نیز همراه با اقدامات متنوع بهداشتی قبلی خود در برنامه ای جدید و با هماهنگی مراکز بهداشتی در استان و تهران اقدام به تهیه واکسن نمود و از روز شنبه ۶ شهریور ماه جاری واکسیناسیون عمومی کارکنان خود در مقابل بیماری کرونا را شروع نمود .
    وی با بیان اینکه این برنامه تا روز ۲۰ شهریور ماه جاری ادامه خواهد داشت ، اظهار داشت: با توجه به فرصت زمانی اعلام شده تمامی کارکنان و همکاران شرکت های اقماری و رانندگان باید در این فرصت مراجعه نموده و از تسهیلات فراهم شده و سهمیه واکسن موجود استفاده نمایند، چرا که در صورت عدم مراجعه، محدودیت ها ی کشوری و برنامه ریزی برای مرحله دوم تزریق واکسن در شرکت ، مشکلاتی را در پی خواهد داشت.
    معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی گفت : از آن جا که دریافت خدمات لازم در آینده در شرکت و مهم تر در سطح کشور منوط به داشتن کارت واکسن است ، همکاران لازم است که در این زمینه اقدام کنند.
    علیرضا آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن در سخنانی با اشاره به روند ایجاد و گسترش بیماری منحوس کرونا در جهان و اقدامات تحقیقی کشورهای مختلف در زمینه ساخت واکسن کووید ۱۹گفت: در حال حاضر نباید به حرف های مختلف منتشر شده در فضای مجازی توجه کرد و خود را اسیر و نگران آن ها کنیم. مبارزه با کرونا همانند دیگر بیماری ها بر اساس علم و تجربه است و با توجه به تهیه واکسن از خارج و ساخت داخل باید با مراجعه به مراکز بهداشتی از انواع واکسن های ارایه شده استقبال کنیم .
    وی  ضمن اشاره به نحوه  تهیه و ساخت واکسن ها و چگونگی عمل آن در بدن افراد بیمار و افراد در معرض خطر گفت: واکسن برکت ایرانی ویژگی های مثبتی دارد و با سویه های ایرانی تهیه شده و عوارض خطرناکی ندارد. افرادی هم که از واکسن های برکت و سینوفارم در مرحله اول استفاده کرده اند در مراحل بعدی می توانند از انواع دیگر واکسن  های موجود هم استفاده کنند.
    علیرضا آجدانی در ادامه تاکید نمود: تمامی مردم جامعه ، به ویژه همکاران ذوب آهنی و خانواده های شان همراه با رعایت نکات بهداشتی و تزریق واکسن های ارایه شده در مراکز بهداشتی از زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نباید غافل شوند.
    مجید مکاری مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ذوب آهن اصفهان در پایان این جلسه با اشاره به آمار بیماری کرونا در سطح شرکت و اثرات آن بر زندگی فردی و تولید گفت: با موافقت ، همکاری و نظارت شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنجان مرکز تجمیع واکسیناسیون کرونا در محل رستوران توحید شرکت با ۶ ایستگاه تزریق فراهم شده است. لذا  واکسیناسیون تمامی کارکنان ذوب آهن با هماهنگی روابط صنعتی قسمت ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون ایجاد وقفه در امر تولید تا ۲۰ شهریورماه  انجام خواهد شد.
    علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت نیز طی سخنانی با اشاره به اقدامات مختلف ذوب آهن در امر مقابله با کرونا از مساعدت های مدیریت عالی شرکت و تمامی دست اندکاران مربوطه قدردانی نمود.
    انتشار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=247624

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم