• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

در قاب بهار/2/ مسابقه «نوروز شاد» کانون جوانه های بانک ملی ایران، منتظر عکس های شماست!

  • کد خبر : 6560
  • 05 فروردین 1397 - 13:18
در قاب بهار/2/ مسابقه «نوروز شاد» کانون جوانه های بانک ملی ایران، منتظر عکس های شماست!

پول بانک: کانون جوانه های بانک ملی ایران، نوروز امسال یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز را برای مخاطبان خود برگزار می کند.

  • به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، همه افراد زیر 18 سال می توانند در این مسابقه اینستاگرامی با عنوان «نوروز شاد با کانون جوانه ها» شرکت کنند.

    مخاطبان می توانند با ثبت و ارسال یک عکس از شادترین و به یادماندنی ترین لحظات خود با دوستان و خانواده در تعطیلات عید نوروز، در این مسابقه شرکت کنند.

    مهلت ارسال آثار برای شرکت در مسابقه عکاسی کانون جوانه های بانک ملی ایران تا 14 فروردین ماه 1397 است و نتایج این مسابقه 21 فروردین در سایت و کانال تلگرام کانون اعلام خواهد شد.

    هر شرکت کننده مجاز به ارسال یک عکس با موضوع «نوروز شاد» است؛ در تصاویر ارسالی نیز نباید از برنامه های ویرایش عکس مانند فوتوشاپ استفاده شود و یا اینکه آثار از اینترنت دانلود شده باشند.

    همچنین شرکت کنندگان باید عکس را به همراه نام و نام خانوادگی، شماره تماس، سن و شهر خود به آیدی تلگرام @kids_bmi  ارسال کنند و عکس ارسالی در صورت تایید در صفحه اینستاگرام مسابقات بانک ملی ایران به آدرس

    bmi.festival  بارگذاری می شود.

    از میان آثار ارسالی، 10 عکس به قید قرعه انتخاب خواهند شد که مبلغ سه میلیون ریال جایزه این مسابقه نیز به حساب آرزوی هر یک از برندگان در بانک ملی ایران واریز می شود.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=6560

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم