• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

در شعبه بانک ملی عمان، محمدرضا فرزین دیداری داشت و با مدیران این بانک گفت‌وگو کرد.

  • کد خبر : 337289
  • 20 آذر 1402 - 18:57
در شعبه بانک ملی عمان، محمدرضا فرزین دیداری داشت و با مدیران این بانک گفت‌وگو کرد.

فرزی همچنین با حضور در شعبه بانک ملی در مسقط و صحبت با مدیران این بانک، در جریان مسائل آن قرار گرفت و دستورهای لازم را برای تقویت مبادلات بانکی و پولی به منظور افزایش همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور صادر کرد. به گزارش ایسنا، رئیس‌کل بانک مرکزی ایران و وزیر دارایی عمان در دوره […]

  • فرزی همچنین با حضور در شعبه بانک ملی در مسقط و صحبت با مدیران این بانک، در جریان مسائل آن قرار گرفت و دستورهای لازم را برای تقویت مبادلات بانکی و پولی به منظور افزایش همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور صادر کرد.

    به گزارش ایسنا، رئیس‌کل بانک مرکزی ایران و وزیر دارایی عمان در دوره مذاکرات با یکدیگر، به رشد ۴۱ درصدی حجم مبادلات تجاری بین دو کشور در سال جاری اشاره کردند. آن‌ها بر ضرورت افزایش همکاری‌ها به منظور تسهیل مناسبات اقتصادی و همچنین توسعه مبادلات تجاری بین ایران و عمان تأکید کردند.

    محمدرضا فرزین، علاوه بر گفت‌وگو با رئیس بانک مرکزی عمان، در دیدار با سلطان الحبسی، وزیر دارایی عمان، نیز توسعه و ارتقای تعاملات پولی، مالی، و بانکی، و همچنین تقویت و افزایش مناسبات و مبادلات تجاری و اقتصادی بین ایران و عمان را به دلیل روابط خوب دوجانبه مهم و در حال رشد توصیف کرد. او بیان کرد که از همه ابزارها برای افزایش همکاری‌های پولی و بانکی بین ایران و عمان استفاده می‌کنند تا حجم مبادلات اقتصادی افزایش یابد.

    در این دیدار، سلطان الحبسی، وزیر دارایی عمان، نیز با اشاره به روابط خوب اقتصادی دو کشور در سال‌های اخیر، تأکید کرد که ظرفیت‌های مختلف عمان برای توسعه همکاری‌های با ایران فعال‌سازی شده است و افزایش همکاری‌های اقتصادی و تسهیل مبادلات تجاری بین عمان و ایران در دستور کار قرار دارد.

    همچنین، فرزین با حضور در شعبه بانک ملی در مسقط و گفت‌وگو با مدیران این بانک، در جریان مسائل آن قرار گرفت و دستورهای لازم را برای تقویت مبادلات بانکی و پولی به منظور افزایش همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور صادر کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=337289

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم