• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

در حال حاضر قیمت شیبا اینو چقدر می باشد؟

  • کد خبر : 302316
  • 02 خرداد 1401 - 17:32
در حال حاضر قیمت شیبا اینو چقدر می باشد؟

فهرست محتوا شیبا اینو یکی از صد‌ها ارز دیجیتال است که در بازار رمز ارز‌ها ارائه می‌شود. با این تفاوت که این ارز یک توکن محسوب می‌شود و بلاک چین مستقل خودش را ندارد. با این حال، این رمز ارز نوظهور، در آغاز رشد قابل توجهی داشت و توانست توجه بسیاری از کاربران کریپتوکارنسی را […]

فهرست محتوا

  • شیبا اینو یکی از صد‌ها ارز دیجیتال است که در بازار رمز ارز‌ها ارائه می‌شود. با این تفاوت که این ارز یک توکن محسوب می‌شود و بلاک چین مستقل خودش را ندارد. با این حال، این رمز ارز نوظهور، در آغاز رشد قابل توجهی داشت و توانست توجه بسیاری از کاربران کریپتوکارنسی را به خود جلب کند. آنچه که شیبا را منحصر به فرد می‌کند این است که از یک شوخی اینترنتی(meme)  شروع شد و توانست پا به عرضه بلاک چین بگذارد.

    اخیرا این رمز ارز دچار رکود شده و کارشناسان ارز دیجیتال نگران هستند سرنوشتی مانند ارز لونا داشته باشد. در ادامه بیشتر در مورد این ارز دیجیتال و سرنوشت آن توضیح می‌دهیم و بررسی می‌کنیم که چرا منحصر به فرد است و هم اکنون با چه قیمتی در بازار معامله می‌شود؟

    شیبا اینو چیست؟

    شیبا اینو (SHIBA INU)، رمز ارزی با نماد است که در تاریخ ۱ آگوست ۲۰۲۰ به دنیای کریپتوکارنسی معرفی شد. عملکرد این رمز ارز مبتنی بر شبکه اتریوم بوده و تراکنش‌های آن روی این شبکه انجام می‌شود. شیبا را می‌توان اولین رمز ارزی دانست که به کاربران این امکان را می‌دهد میلیارد‌ها عدد از آن را داشته باشند.

    بنیان‌گذار شیبا چه کسی است؟

    خالق توکن شیبا ناشناس است و با اسم مستعار«ریوشی» شناخته می‌شود. اطلاعات زیادی از بنیانگذار این ارز دیجیتال در دست نیست. ریوشی اعلام کرده است که شیبا یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است و به هیچ شخص یا سازمانی وابسته نیست.

    به گفته خالق این رمز ارز، هدف نهایی از معرفی و توسعه شیبا این است که توکن SHIB به یک ارز با ثبات در جهان تبدیل شود؛ به طوری که مردم در تمامی کشور‌ها بتوانند از آن به عنوان روش پرداخت و همچنین پس انداز از آن استفاده کنند.

    شیبا یک میم کوین است

    جالب است بدانید که شیبا یک میم کوین (memecoin) است؛ به عبارتی جزء ارز‌های دیجیتالی است که از یک شوخی اینترنتی آغاز شده و اکنون توانسته رشد مثبتی داشته باشد. امروزه میم کوین‌ها ارزش بالایی به دست آورده‌اند و با هم رقابت می‌کنند. یکی دیگر از آن‌ها دوج کوین نام دارد که می‌توان آن را سردسته رمزارز‌های meme دانست.

    شیبا و دوج کوین

    شیبا اینو به نوعی از دوج کوین الهام گرفته است و این را می‌توان در نماد آن نیز مشاهده کرد. نماد شیبا اینو یک سگ از نژاد ژاپنی و نماد دوج کوین نیز سگی معروف در می‌م‌های اینترنتی است. برخی، شیبا را «قاتل دوج کوین» مینامند. با این حال شیبا برخلاف دوج کوین، بلاک چین مستقلی ندارد و یک کوین هم به شمار نمی‌رود. درواقع این رمز ارز، یک توکن ERC-۲۰ است.

    چرا شیبا منحصر به فرد است؟

    وب سایت ارز دیجیتال شیبا، از هنرمندان حوزه‌های مختلف در سراسر جهان دعوت می‌کند به جنبش هنری شیبا بپیوندند. شیبا نیز از این طریق، ورود خود به بازار NFT را تقویت می‌کند. علاوه بر آن، جامعه شیبا کمپینی ایجاد کرد که ضمن آن کمک‌های مالی برای نجات سگ‌ها جمع‌آوری شد. تیم شیبا، این کار را با استفاده از Amazon Smile به انجام می‌رساند.

    در حال حاضر قیمت شیبا اینو چقدر می باشد؟2

    آیا شیبا می‌تواند ترا لونا بعدی می‌شود؟

    به گفته کارشناسان ارز‌های دیجیتال، شیبا اینو تقریباً در رده Terra Luna قرار دارد. کارشناسان ارز‌های دیجیتال هشدار می‌دهند که هنوز تهدیدات زیادی پیرامون این رمز ارز وجود دارد که می‌تواند آن را به لونای بعدی تبدیل کند.

    بزرگترین چالش برای پروژه Shiba Inu، غیر قابل استفاده بودن آن است. چالش بعدی پروژه Bitgert است که به عنوان یک ارز دیجیتال ( BRISE) توجه فعالان بازار رمز ارز‌ها را به خود جلب کرده است. از طرفی بسیاری از سرمایه‌گذاران Shiba Inu برای پیوستن به پروژه‌های قوی‌تر، اقدام به فروش شیبا کرده‌اند. به همین دلیل قیمت شیبا در چند ماه اخیر کاهش پیدا کرد و الان به وضع نگران‌کننده‌ای رسیده است.

    همانطور که گفتیم Shiba Inu به عنوان یک ارز میم شروع به کار کرد و بازار بزرگ خود را بر اساس تبلیغات و نه بر اساس یک محصول واقعی ایجاد کرد. اگر نهنگ‌ها به فروش خود ادامه دهند ممکن است شیبا سقوط ۱۰۰ درصدی پیدا کند.

    بهترین کیف پول رمز ارز شیبا اینو

    پیش از اینکه اقدام به خرید شیبا اینو کنید، لازم است یک کیف پول ارز دیجیتال داشته باشید و شیبا‌های خود را در آن نگه داری کنید. بسیاری از کیف پول‌های سخت‌افزاری از جمله لجر، از شیبا پشتیبانی نمی‌کنند. با توجه به اینکه این ارز دیجیتال، نوظهور است، احتمالاً در آینده، والت‌های سخت‌افزاری هم از شیبا حمایت کنند.

    در بین کیف پول‌های نرم‌افزاری، دو والت تراست والت و کوین بیس، برای نگه داری شیبا اینو مناسب هستند؛ چرا که این کیف پول‌ها از اتریوم پشتبانی می‌کنند و از امن‌ترین والت‌ها برای ذخیره ارز دیجیتال به حساب می‌آیند.

    خرید ارز دیجیتال شیبا

    شیبا در حال حاضر در بسیاری از صرافی‌های خارجی و همچنین صرافی‌های ایرانی ارائه می‌شود. افراد می‌توانند با ثبت نام در این صرافی‌های ارز دیجیتال، شیبا بخرند.

    فروش شیبا

    با توجه به قیمت این روز‌های شیبا، احتمالا سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال به فکر فروش آن افتاده‌اند. شما نیز برای فروش شیبا‌های موجود در کیف پول خود می‌توانید به سرعت اقدام کنید. علاوه بر آن پلتفرم‌هایی که قابلیت swap دارند، امکان تبدیل شیبا به تومان یا تتر را در اختیار شما قرار می‌دهند. با استفاده از این قابلیت می‌توانید ارز‌های دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنید و فروش آسان و سریع داشته باشید؛ البته صرافی‌های کمی در ایران وجود دارند که از این ویژگی برخوردار باشند.

    قیمت ارز شیبا

    یکی از صرافی‌های معتبر که از ارز دیجیتال شیبا پشتیبانی می‌کند، کوین بیس (Coinbase) است. هم اکنون می‌توانید قیمت ارز شیبا را در این صرافی مشاهده کنید.
    در حال حاضر قیمت شیبا اینو چقدر می باشد؟3

    آیا شیبا ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

    تحلیلگران پایگاه digitalcoinprice پیش‌بینی کرده‌اند که در سال ۲۰۲۸ شیبا تا ۰. ۰۰۰۱۳۵۵۲ دلار، نیز معامله می‌شود. البته توجه کنید که تحلیل‌های ارائه شده تنها یک پیشبینی هستند و هیچگاه نمی‌توان در مورد آینده یک ارز دیجیتال با اطمینان صحبت کرد. آنچه که امروز با آن رو به رو هستیم، فروش مقدار زیادی شیبا و نزول قیمت این رمز ارز است.

    سخن پایانی

    در مطالب بالا، یکی از میم کوین‌های معروف یعنی شیبا اینو را معرفی و همه چیز‌هایی که لازم است در مورد آن بدانیم را بررسی کردیم. شیبا اینو یک رمز ارز نوظهور است که امروزه در مورد قیمت و آینده آن بحث می‌شود. صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال که این رمز ارز را ارائه می‌دهند، این امکان را برای شما فراهم می‌کنند بتوانید ارز شیبا معامله کنیدهمانطور که گفتیم این رمز ارز به دلیل اتک خوردن توسط نهنگ‌های فروشنده، وارد سراشیبی شده و می‌تواند سرنوشتی مانند ارز دیجیتال لونا داشته باشد.

    شیبا در ابتدا یک میم اینترنتی بود و سپس وارد بازار ارز دیجیتال شد. از نظر سرمایه‌گذاران، این رمز ارز بر اساس تبلیغات بنا شده و محصول واقعی ارائه نمی‌دهد. با این حال با توجه به رشد چشمگیری که تا در اوایل ظهور داشت، اگر حمایت‌های خود را از دست ندهد ممکن است به روند رشد خود بازگردد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=302316

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم