• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

در حاشیه هفدهمین نمایشگاه (ایپاس 2018)؛ ارائه فناوری های نوین ایمنی و آتش نشانی در نمایشگاه هفدهم

  • کد خبر : 12457
  • 12 مهر 1397 - 17:02
در حاشیه هفدهمین نمایشگاه (ایپاس 2018)؛ ارائه فناوری های نوین ایمنی و آتش نشانی در نمایشگاه هفدهم

بازدید از فناوری های نوین در هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی می تواند امکان بهره برداری محصول و تجربیات را در ساختمان های مختلف شهر بدنبال داشته باشد.

  • بازدید از فناوری های نوین در هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی می تواند امکان بهره برداری محصول و تجربیات را در ساختمان های مختلف شهر بدنبال داشته باشد.

    به گزارش پول بانک٬ مهدی داوری دولت آبادی مدیر عامل سازمان آتش نشانی٬ در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی گفت: امروز از نمایشگاه امنیت و ایمنی بین المللی ایپاس در مصلی تهران مورد بازدید قرار گرفت قطعا برگزاری اینچنین نمایشگاهی با رویکرد ایمنی و امنیت می تواند بسیار موثر باشد و همانگونه که در بازدید ها نمایان شد این نمایشگاه بسیار خوب بود و شرکت های با تجهیزات گوناگون در زمینه های امنیت و ایمنی حضور داشته اند .

    وی تصریح کرد: طبیعتا در این نمایشگاه بخشی که مورد علاقه سازمان آتش نشانی است بخش های ایمنی خواهد بود که مورد استفاده و بازدید قرار گرفت و صحبت های نیز با ارائه کنندگان محصول در این نمایشگاه انجام شد .

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی تهران همواره به دنبال فناوری های نوین و استفاده از انها در صحنه های مختلف حوادث است، گفت: بازدید از فناوری های نوین در این نمایشگاه می تواند امکان بهره برداری محصول و تجربیات را در ساختمان های مختلف شهر بدنبال داشته باشد.

    یاوری افزود:  این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای سازمان فراهم کرده است که با توانمندی های مختلف و ایده های جذاب در زمینه های گوناگون آشنا شود و حتی منجر به ایده برداری در داخل سازمان برای استفاده در آموزش ها خواهد شد. در حقیقت ایده های ارتباطی جدید برای یک ارتباط شفاف و خوب بین عموم آتش نشانان در صحنه های حوادث موثر خواهد بود.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی در ادامه تاکید داشت: تمامی اینها تجهیزاتی هستند که امیدواریم بتوانیم با تعاملات لازم در آینده مورد استفاده قرار دهیم و از کلیه همکاران و شرکت های مختلفی که در این زمینه تجربه و تبحر دارند دعوت می کنیم که در نمایشگاه حضور داشته باشند و ان شاالله بتوانیم گام مهمی را در راه پیشرفت و ارتقای جامعه ایمنی و آتش نشانی برداریم.
    بنا به این گزارش٬ محصولات ارائه شده در غرفه های نمایشگاه ایپاس در حوزه های کامپیوتر و مخابرات ، حمل و نقل ، تسلیحات و مهمات پلیسی و نظامی ، یونیفورم و لباس نظامی ، تجهیزات نورپردازی ترافیکی ، تجهیزات آتش نشانی، امداد و نجات و سیستم های آموزشی و مشاوره امنیت ، است.

    گفتنی است٬ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس 2018) از ۹ مهر‌ با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولید داخی» آغاز به کار کرده و تا پنجشنبه‌ ۱۲ مهر٬ در مصلای امام خمینی(ره) تهران ادامه دارد.

    انتشار خبر: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=12457

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم