• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

در حاشیه نمایشگاه ایپاس «2018» عنوان شد؛ خودکفایی در جهت تولید تجهیزات و امکانات پلیسی

  • کد خبر : 12377
  • 11 مهر 1397 - 16:11
در حاشیه نمایشگاه ایپاس «2018» عنوان شد؛ خودکفایی در جهت تولید تجهیزات و امکانات پلیسی

فلسفه شکل گیری نمایشگاه ایپاس در حقیقت این بود که پلیس بتواند از امکاناتی که در کشور به دست متخصصین داخلی تولید می شود٬ استفاده کند.

  • فلسفه شکل گیری نمایشگاه ایپاس در حقیقت این بود که پلیس بتواند از امکاناتی که در کشور به دست متخصصین داخلی تولید می شود٬ استفاده کند.

    به گزارش پول بانک، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه در طول 17 سال گذشته این بوده که  بتوانیم از ظرفیت ها و توانمندی کشور را در این حیطه تجهیزات ایمنی و شناسایی و کنترل ترافیک و اپتیکی و سایر امکاناتی که می‌تواند به پلیس در ماموریت ها کمک کند را گردهم بیاوریم که خوشبختانه این روند رو به رشد سال به سال در حال شکل گیری و توسعه بوده است . شرکتهای تولیدی که در این زمینه کار می‌کنند جذب این نمایشگاه شده‌اند و محصولات خودشان را ارائه کنند این محصولات علاوه بر اینکه مورد استفاده پلیس قرار میگیرد برای مردم هم جالب توجه بوده است و توانسته امنیت و بهره وری داشته باشد و مردم هم استقبال خوبیً از این نمایشگاه داشته اند.

    وی تصریح کرد: جای خوشحالی است که شرکت های دانش بنیان، و مراکز رشد هر ساله در این نمایشگاه حضور دارند و ما باید از توانمندی ها و ظرفیت شرکت های دانش بنیان که در کارهای مثبت موفق بوده اند را مورد استقبال قرار دهیم.
    امسال مطابق هر ساله  ایده های بسیار قوی در نمایشگاه پیاده شده است که  بسیار کاربردی بوده و ما توفیق داشتیم از این نمایشگاه بازدید کنیم.

    سردار عبدالهی در خصوص تفاوت های این نمایشگاه نسبت به سالهای گدشته عنوان کرد: بخش عمده این نمایشگاه نسبت به سال های اول و دوم تفاوت های بسیاری نظیر ایده ها و خلاقیت های جدید در ابزار و تجهیزات ایمنی داشته است  که توسط شرکت های دانش بنیان و اهل فن بوده که در مسیر پیشرفت کشور تاثیر بسزایی دارد.

    گفتنی است٬ هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (نمایشگاه ایپاس 2018)٬ با شعار امنیت و ایمنی، پشتوانه تولید داخلی٬ از 9 تا 12 مهرماه سالجاری٬ در محل مصلای بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

    انتشار خبر: کوروش جم

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=12377

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم