• امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

دریافت یارانه ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومانی با وارد کردن این کد

  • کد خبر : 342368
  • 07 اسفند 1402 - 15:47
دریافت یارانه ۱/۵۰۰/۰۰۰ تومانی با وارد کردن این کد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که مرحله دوم یارانه تشویقی به مبلغ 1 میلیون و 240 هزار تومان به بخشی از خانوارها واریز شده است. در روزهای اخیر، سامانه حمایت با برخی مشکلات مواجه بود، اما مدیر مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد که این سامانه دوباره در دسترس قرار […]

  • وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که مرحله دوم یارانه تشویقی به مبلغ 1 میلیون و 240 هزار تومان به بخشی از خانوارها واریز شده است. در روزهای اخیر، سامانه حمایت با برخی مشکلات مواجه بود، اما مدیر مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد که این سامانه دوباره در دسترس قرار گرفته است و سرپرستان خانوار می‌توانند در صورت نیاز، اعتراضات و درخواست‌های خود را از طریق وب‌سایت حمایت ثبت کنند.

    همچنین طبق قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۲، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است به‌روزرسانی داده‌های مختلف مربوط به خانوارها دو بار در سال (هر ۶ ماه یکبار) را برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها انجام دهد.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که خانوارها می‌توانند در صورت نیاز، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند. همچنین، او افزود که در روزهای اخیر، سامانه حمایت با برخی مشکلات مواجه بود، اما هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت حمایت در آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت نیاز، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعاتشان را ثبت کنند.

    رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان درباره زمان اعلام نتایج اعتراضات خانوارهایی که مخالف دهک‌بندی خود هستند، اظهار کرد که بررسی‌ها به تدریج انجام می‌شود. او افزود که زیرا داده‌ها ثبتی است و به‌روزرسانی‌ها هر ۶ ماه یکبار انجام می‌شود، تغییری در روند دریافت یارانه برای افراد ایجاد نمی‌شود.

    او افزود: در برخی مواقع، ممکن است دستگاه‌های حمایتی برای اولویت‌بندی افراد با وضعیت خاص با آنها تماس بگیرند و بر اساس شرایط خاص، بررسی آنها را در اولویت قرار می‌دهیم.

    رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان همچنین تصریح کرد که علاوه بر سامانه حمایت، افراد می‌توانند با شماره ۰۲۱۶۳۶۹ با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه که از ۷ صبح تا ۱۲ شب در دسترس مردم است، اعتراضات خود را بیان و ثبت کنند.

    محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که ۸ درصد از افرادی که تغییراتی در دهک‌بندی‌شان ایجاد شده بود، اعتراض خود را ثبت کرده‌اند.

    وی در پایان اظهار داشت که به دلیل اعلام طرح کالا برگ فجرانه، در مرکز پاسخ‌گویی در روزهای گذشته با ترافیک بالا روبه‌رو بودند و تلاش می‌کنند که در روزهای آتی این سامانه تلفنی تقویت شود.

    برای استعلام یارانه معیشتی و کالابرگ، مردم می‌توانند از کد دستوری #۱۴۶۳۵۰۰ استفاده کنند.

    علاوه بر این، هموطنان محترم برای شناسایی فروشگاه‌های مشمول این برنامه می‌توانند از نرم‌افزار کاربردی شما استفاده کنند و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده کنند. برای دریافت این نرم‌افزار، می‌توانند به سکو‌های بازار، مای‌کت و یا سایت shoma.sfara.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*، لینک نصب این نرم‌افزار را دریافت کنند.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که مبلغ دقیق یارانه در تاریخ ۱۷ اسفند مشخص شده است. او گفت که تقریباً ۳۷ میلیون نفر از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند. مرحله اول این طرح تا تاریخ ۱۷ اسفند ادامه دارد و بعد از آن، هر ماه اعتبارات به صورت ماهانه شارژ خواهند شد.

    سید صولت مرتضوی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد که طرح کالابرگ از اسفند سال گذشته آغاز شده و در دهه فجر امسال به اوج خود رسیده است. او افزود که مرحله اول این طرح تا تاریخ ۱۷ اسفند، با استقبال ۱۲ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۱۶ خانوار روبرو بوده است.

    افزایش یارانه تشویقی کالابرگ به ۲۲۰ هزار تومان اعلام شد. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که حدوداً بیش از ۳۷ میلیون نفر، یعنی تقریباً ۶۲.۵ درصد از جمعیت، تاکنون از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند و مرحله اول این طرح تا تاریخ ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

    وی ادامه داد: درآمدی که افراد از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند، شامل دهک‌های مختلفی است که درصدهای مختلفی از جامعه را شامل می‌شود.

    سید صولت مرتضوی اعلام کرد: مجموع معدل اعتباری و خریدهایی که تاکنون از بنگاه‌ها و فروشگاه‌ها صورت گرفته است، به مبلغ ۳۴.۶ هزار میلیارد تومان می‌رسد که یارانه ۷.۸ هزار میلیارد تومان و سایر منابع مردمی ۲۶.۸ هزار میلیارد تومان از این مبلغ استفاده شده است.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان افزود: مرحله اول این طرح تا تاریخ ۱۷ اسفند ادامه دارد و دو ماه دیگر نیز پس از این تاریخ، به صورت ماهانه اعتبارات جداگانه شارژ خواهد شد. امیدواریم که بتوانیم وظایفمان را نسبت به کمک به اقشار ضعیف جامعه به خوبی انجام دهیم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342368

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم