• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

درب ضدسرقت فلزی بهتر است یا درب ضدسرقت چوبی ؟

  • کد خبر : 312154
  • 20 اسفند 1401 - 16:35
درب ضدسرقت فلزی بهتر است یا درب ضدسرقت چوبی ؟

فهرست محتوا در روزهایی که سرقت از منازل مسکونی یا مکان های اداری و تجاری داستان پر تکرار و بدون پایانی است ، بررسی راهکارهای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند اشخاص در برابر دستبرد سارقان ، یکی از دغدغه و درگیری های ذهنی افراد است . این سوال همیشه برای خریداران درب های ضدسرقت […]

فهرست محتوا

  • در روزهایی که سرقت از منازل مسکونی یا مکان های اداری و تجاری داستان پر تکرار و بدون پایانی است ، بررسی راهکارهای مناسب برای محافظت از اموال ارزشمند اشخاص در برابر دستبرد سارقان ، یکی از دغدغه و درگیری های ذهنی افراد است . این سوال همیشه برای خریداران درب های ضدسرقت مطرح است که درب ضدسرقت فلزی بهتر و کارآمد تر است یا درب ضدسرقت چوبی ؟

     تنوع بسیار زیاد درب های ضدسرقت تولید شده ، تردید هایی را در انتخاب درب مناسب به وجود می آورد

    برای پاسخ به این پرسش ، باید به بررسی مواردی بپردازیم و در نهایت تصمیم با شماست که خریدن کدام یک از انواع این درب ها اتاک درب به کارتان می‌آید و برایتان مفید تر است .

     

    بررسی مزایای درب های ضدسرقت فلزی نسبت به درب های ضدسرقت چوبی 

    درب ضدسرقت فلزی بهتر است یا درب ضدسرقت چوبی ؟

    بررسی مقاومت و استحکام و پایداری درب های ضدسرقت فلزی:

    اصولاً این درب ها در برابر ضربه های پتک و دیلم مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. پس امکان شکسته شدن و آسیب دیدن این درب ها نسبت به درب ضد سرقت ضد دیلم چوبی کمتر است

    همچنین توان ایستادگی و مقاومت آن ها در برابر صدمات و فشار ها نسبت به درب های چوبی بیشتر است

    این ضخامت ورقه های فولادی تعبیه شده داخل درب های ضدسرقت فلزی است که نقش تعیین کننده ای بر میزان استحکام و پایداری آن ها دارد . در نتیجه هر چه ورقه ی فولادی استفاده شده در داخل درب ضخیم تر و سنگین تر باشد ، استحکام و قدرت درب بیشتر می شود.

     

    بررسی مقاومت درب های ضدسرقت فلزی در برابر رطوبت ، برودت و حرارت هوا  : 

     

    یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب درب های ضدسرقت فلزی یا چوبی میزان مقاومت این درب ها در برابر حرارت های شدید یا رطوبت های محیطی است . درب های ضدسرقت فلزی در برابر آتش سوزی و حرارت مقاومت بیشتری نسبت به درب های ضدسرقت چوبی از خود نشان می دهند.

     درب های ضدسرقت فلزی در برابر آتش ، باران ، برف و رطوبت هوا مقاومت قابل توجهی دارند. در واقع آنها طوری طراحی شده اند که از انواع گزند و آسیب دور باشند . شرکت اتاک درب درب های ضدسرقت فلزی با بررسی نکات ایمنی و استحکام در ساخت آن ها طول عمر بیشتری را برایشان به وجود آورده اند.

     

    وضعیت قفل های درب های ضدسرقت فلزی:

     

     درب ضد سرقت مدرن-فلزی ، امکان تعبیه ی چندین قفل و زبانه ی‌ متعدد و با کیفیت بر لنگه های درب ها توسط شرکت آتاک درب فراهم شده است. با داشتن چندین قفل و زبانه ی‌ متعدد می توان احتمال ورود سارقان به منزل یا محل کار را به طرز چشمگیری پایین آورد. این قفل ها ساختاری شبیه به قفل های گاو صندوق دارند که باز کردن آن ها کار هر کسی نیست . همچنین شب بند های قدرتمندی برای این درب ها طراحی شده است.

     

    وضعیت نصب درب های ضدسرقت فلزی

    درب ضدسرقت فلزی بهتر است یا درب ضدسرقت چوبی ؟

    شما برای نصب درب های ضدسرقت فلزی ، تجهیزات و ابزارآلات خاصی نیاز ندارید . آن ها راحت و آسان و در کوتاهترین زمان ممکن نصب می شوند. پس از آن که کارهای عمرانی و ساختمانی به پایان رسید ، میتوانید این درب ها را بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به دیگر نقاط ساختمان وارد شود ، نصب کنید.

     مطرح کردن این موضوع باعث نشود تا شما فکر کنید این درب ها فقط امکان استفاده در ساختمان های جدید و تازه تأسیس را دارند ، بلکه می توان از این درب ها در ساختمان های قدیمی نیز استفاده کرد

     

    نصب راحت حفاظ و نرده بر روی درب های ضدسرقت فلزی:

    عده ای از شهروندان برای ایجاد امنیت بیشتر در محیط کار و زندگی خود اقدام به نصب حفاظ و نرده می کنند. فارق از تنوع فیزیکی و ساختاری این حفاظ ها و نرده ها ، لازم است بدانید که آن ها به راحتی بر روی درب های ضدسرقت فلزی ورودی خانه ها امکان نصب دارند و در نهایت با استفاده از درب های ضدسرقت فلزی و نرده ها و حفاظ ها امنیت محل کار و سکوت شهروندان به طرز فوق العاده ای بالا می رود

     

     

    بررسی قیمت درب های ضدسرقت فلزی :

     

    معمولاً درب های ضدسرقت فلزی با توجه به جنس و سطح کیفی و ازدیاد انواع قفل ها و یراق آلات شان هزینه ی بیشتری برای ساخت شان صرف می شود. هر چند قیمت درب های ضدسرقت  فلزی نسبت به درب های ضدسرقت چوبی بیشتر است اما امتیازات بالای آن ها باعث می شود که ما با اطمینان به شما بگوییم که این درب ها ارزش هزینه کرد بیشتر دارند . شما با خریدن آن ها آرامش ذهنی و روانی برای خود به ارمغان می آورید .

     

    شش ویژگی عنوان شده در بالا به طرز چشمگیری در درب های ضدسرقت چوبی در سطح پایین تری نسبت به درب های ضدسرقت فلزی ، دیده می شوند . بنابراین توصیه ی ما این است که خریدن درب های ضدسرقت فلزی مناسب تر هستند

     

    اکنون که با ویژگی های درب های ضدسرقت چوبی و درب های ضدسرقت فلزی ، آشنا شدید . باید برای خرید آن ها به جای مطمئن رجوع کنید . شما میتوانید برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از قیمت جدیدترین مدل های درب ضد سرقت و ارتباط با کارشناسان فروش شرکت آتاک درب  با شماره تلفن های ۰۲۱۴۸۰۰۰۰۴۶ و ۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴ تماس حاصل فرمایید و اطمینان داشته باشید که کارشناسان فروش این شرکت در اسرع وقت پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=312154

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم