• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

درآمد 123 میلیارد دلاری شرکت اپل از فروش اپل واچ

  • کد خبر : 303982
  • 11 تیر 1401 - 17:17
درآمد 123 میلیارد دلاری شرکت اپل از فروش اپل واچ

فهرست محتوا درآمد شرکت اپل  از فروش اپل واچ یکی از موضوعات جالبی است که اگر جزو طرفداران اپل باشید میتواند برایتان جالب باشد. این شرکت جزو بزرگترین و با ارزش ترین کمپانی جهان در سال 2022 محسوب شده است که برای مدتی به دلیل کاهش فروش آیفون ارزش آن پایین آمد و جایگاه خود […]

فهرست محتوا

  • درآمد شرکت اپل  از فروش اپل واچ یکی از موضوعات جالبی است که اگر جزو طرفداران اپل باشید میتواند برایتان جالب باشد. این شرکت جزو بزرگترین و با ارزش ترین کمپانی جهان در سال 2022 محسوب شده است که برای مدتی به دلیل کاهش فروش آیفون ارزش آن پایین آمد و جایگاه خود را در صدر اول با ارزش ترین شرکت های جهان از دست داد؛ اما دوباره این شرکت با فروش اپل واچ و متعلقات مربوط به آن اعم از بند اپل واچ به رده اول این لیست برگشت. اپل نه تنها بزرگترین شرکت دنیا می باشد بلکه برند آن نیز بسیار ارزشمند است.

    تاریخچه شرکت اپل

    کمپانی اپل در اول آپریل سال 1976 توسط استیوجابز، استیو وزنیاک و رونالد وین تاسیس شد. این استارت آپ ابتدا مشغول کار بر روی کامپیوترهای خانگی شد و اولین مدل های کامپیوترهای رومیزی را تولید کرد. اما بزرگترین موفقیت اپل زمانی بود که این کامپیوترها را در جیب مردم جای داد و تلفن همراه آیفون را تولید کرد. به همین ترتیب پس از آن تبلت آی پد و اپل واچ را نیز به دنیا معرفی کرد.

    درآمد شرکت اپل از فروش اپل واچ

    اپل که یک کمپانی بزرگ می باشد در نیمه مالی اول سال 2022 درآمد فروش خود از اپل واچ را اعلام کرده است. نیمه اول سال که مربوط به ماه های پرفروش( اکتبر، نوامبر و دسامبر) می باشد، رکورد درآمد شرکت از فروش محصولات اپل را به 123.95 میلیارد دلار رسانده است که به نسبت سال های گذشته به میزان 11 درصد افزایش داشته است.

    همچنین منحصرا درآمد شرکت از فروش اپل واچ به میزان 13 میلیارد برآورد شده است که با رتبه 120 نیز از رتبه بندی Fortune قرار گرفته است.

    هر آنچه لازم است در مورد اپل واچ بدانید

    اپل واچ محبوب ترین ساعت هوشمند جهان است که با قابلیت ها و ویژگی های جالبی همراه است. این گجت هوشمند میتواند به صورت مستقیم به گوشی اپل متصل شده و اتفاقات درون گوشی را روی صفحه نمایشگر خود نمایش دهد.

    اولین زمان معرفی اپل واچ به سال 2016 برمیگردد و تاکنون 5 سری از آن رونمایی شده است. اپل واچ قابلیت ها و امکانات متنوعی دارد که می توانید با استفاده از آن نیاز به گوشی را حداقل ممکن برسانید. با کمک اپل واچ میتوانید به قابلیت های زیر دست یابید:

    • تماس و پیامک
    • سنسورهای مربوط به سلامت و فیتنس
    • دسترسی به اپ استور
    • ماشین حساب
    • یادداشت در قالب صدا و غیره

    با توجه به عملکرد و قابلیت های اپ واچ اینگونه میتوان گفت که کمپانی اپل بیشترین درآمد خود را این روزها از فروش اپل واچ و متعلقات آن دارد. یکی از اکسسوری های مربوط به اپل واچ، بند آن می باشد که در ادامه به معرفی و انواع آن پرداخته ایم.

     

    معرفی بند اپل واچ

    همانطور که گفتیم در سال 2016 اولین ساعت هوشمند کمپانی اپل رونمایی شد و با سرعت فروش خود موجب شد تا این شرکت بندهای مختلفی را برای این ساعت نیز به دنیا عرضه کند. به طوری که میتوان گفت امروزه بیش از 33 میلیون نسخه از این ساعت در دنیا به فروش رسیده است.

    از این رو، بندهای اپل واچ مختلفی نیز با طرح ها و رنگ های متنوع عرضه شده است. بازار فروش بندهای اپل واچ به شدت درحال گسترش است و هر روز نمونه ای جدید از آن رونمایی می شود. بازه قیمتی این بندهای اپل واچ از گران ترین تا تقریبا اقتصادی ترین متنوع است و این بسته به سلیقه شماست که کدامیک را برگزینید. ما در ادامه به معرفی بندهای این گجت هوشمند پرداخته ایم تا بتوانیم اندکی در خرید به کمک شما آمده باشیم.

    مدل های مختلف بند اپل واچ

    بندهای اپل واچ انواع و اقسام مختلفی دارند که به طور مختصر آنان را معرفی کرده ایم. به طور کلی این بندها به جنس زیر هستند:

    • سیلیکونی
    • چرمی
    • فلزی یا استیل

    که هر یک از آنها دارای مدل های مختلفی چون موارد زیر می باشند:

    • بند اسپرت
    • بند حلقه ای
    • بند سولو اپل
    • بند ناتو کلاسیک
    • بند اسپورت نایکی
    • بند الیافی
    • بند حلقه ای چرمی
    • بند اکتیو UAG
    • بند دست بندی قفلی و غیره

    کدام بند اپل واچ مناسب تر است؟

    بند اپل واچ این روزها از تنوع رنگی بالایی برخوردار است. اولین و رایج ترین بندی که در بازار بسیار دیده میشود بند سیلیکونی است که از هزینه خیلی بالایی نیز برخوردار نیست؛ از این رو کاربران را به سمت خود کشانده است. استفاده از این مدل بند برای آقایان و بانوان استثنایی ندارد و مدل اسپرت می باشد.

    مدل دیگر بند اپل واچ که حتما در فروشگاه های اپل دیده اید، بند چرمی می باشد. این مدل بند با رنگ های مختلف عرضه می شود و معمولا برای موقعیت های رسمی کاربرد ویژه ای دارد. از آنجایی که جنس این بند چرمی است، قیمت آن از بند سیلیکونی بیشتر می باشد ولی اگر اورجینال آن را از فیک تشخیص دهید؛ ارزش خرید خواهد داشت.

    در نهایت مدلی که از بند اپل واچ خدمت تان معرفی کردیم، بند فلزی اپل واچ می باشد که بیشتر مورد پسند آقایان است. البته گاهی اوقات با طرح های مختلفی چون پوست ماری نیز ارائه می شود که خانم ها نیز آن را میپسندند. این بند از وزن بیشتری برخوردار است و از همین رو برای استفاده روزانه مناسب نیست.

    ما در این مطلب تصمیم بر آن داشتیم تا شما را با بند اپل واچ و از همه مهم تر درآمد شرکت از فروش اپل واچ  آشنا سازیم. گفتیم که این شرکت متناسب با بودجه هر شخص بندهای اپل واچ متنوعی را به بازار ارائه کرده است و شما می توانید هریک را برگزینید. توصیه ما این است که بند اپل واچ اصل را خریداری کنید تا ارزش خرید داشته باشد.

    فروشگاه کاور گاردین مرکز فروش انواع بندهای اپل واچ اصل می باشد. پیشنهاد میکنم اگر قصد خرید بند اپل واچ را دارید حتما به سایت فروشگاه کاورگاردین مراجعه کنید.

    https://covergardian.com

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303982

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم