• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

دانلود سریال ایرانی و خارجی

  • کد خبر : 309295
  • 30 آذر 1401 - 16:07
دانلود سریال ایرانی و خارجی

اگر جزو عاشقان سینما باشید یقینا تا کنون نام سریال وایکینگ ها به گوشتان خورده است . این اثر بسیار زیبا توانسته تعداد زیادی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم فیلم ها در دسته های مختلف توسط […]

  • اگر جزو عاشقان سینما باشید یقینا تا کنون نام سریال وایکینگ ها به گوشتان خورده است . این اثر بسیار زیبا توانسته تعداد زیادی از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم فیلم ها در دسته های مختلف توسط سایت های گوناگون در خدمت مردم قرار میگیرند .با دانلود سریال مورد علاقه ی خود بدون شک لحظات خوشی را سپری خواهیم کرد. همچنین در بین سایت های گوناگونی که به معرفی فیلم ها میپردازند میتوان سایتی مانند ،نیکی دیلی را برگزید.

     

    سریال GAME OF THRONES

    سریال گیم آف ترونز؛ بازی تاج‌وتخت (Game of Thrones) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام، فانتری است که به‌دست دیوید بنیاف و دی بی وایس برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. بازی تاج‌وتخت اقتباسی از مجموعهٔ فانتزی ترانه یخ و آتش نوشتهٔ جرج آر آر مارتین است که نخستین رمان آن بازی تاج و تخت است. این مجموعه در پادشاهی متحده، کانادا، کرواسی، ایسلند، مالت، مراکش و اسپانیا فیلم‌برداری شد. بازی تاج‌وتخت در 17 آوریل 2011 از طریق اچ‌بی‌او در ایالات متحده به نمایش درآمد و در 19 مهٔ 2019 متشکل از 73 قسمت در هشت فصل به پایان رسید. سریال جنجالی و پرطرفدار بازی تاج و تخت مدتی است که پای ثابت سریال مورد علاقه مردم در تمام دنیا شده است و بازیگران آن نیز حسابی معروف شده اند. سریال پرماجرای «Game of Thrones» که به «بازی تاج‌وتخت» ترجمه‌شده، یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌هـای تلویزیونی آمریکایی است. در ادامه لیست بازیگران کلیدی این سریال را مرور می‌کنیم، این بازیگران در حال حاضر جزو معروف ترین ها در تمام جهان هستند: جان اسنو |  کیت هرینگتون، دنریس تارگرین | امیلیا کلارک، رز لزلی | ایگریت، تیریون لنیستر | پیتر دینکلیج، سرسی لنیستر | لینا هیدی، جیمی لنیستر | نیکولای کاستر-والدو، جورا مورمنت | ایان گلن، پیتر بیلیش | آیدان گیلن، تایوین لنیستر | چارلز دنس، داووس سی‌ورث | لیام کانینگهام، برن استارک | ایزاک همپستد رایت، سانسا استارک | سوفی ترنر، آریا استارک | میسی ویلیامز، جافری براتیون | جک گلیسون، سَـموِل تارلی | جان بردلی-وست، سندور کلگین | روری مک‌کین، مارجری تایرل | ناتالی دورمر، استنیس براتیون | استیون دیلین، ملیساندر | کاریس فن هاوتن، جور مورمنت | جیمز کازمو، شی | سیبل ککیلی، بران | جروم فلین، کتلین استارک | میشل فرلی، ادارد استارک | شان بین، کال دروگو |جیسون موموآ. امتیاز IMDb این سریال زیبا 9.2/10 می‌باشد. خلاصه‌ی داستان: هفت خاندان اشرافی برای حاکمیت بر سرزمین افسانه ای «وستروس» در حال ستیز با یکدیگرند. خاندان «استارک»، «لنیستر» و «باراثیون» برجسته ترین آنها هستند. داستان از جایی شروع می شود که «رابرت باراثیون» پادشاه وستروس، از دوست قدیمی اش، «ادارد» ارباب خاندان استارک، تقاضا می کند که بعنوان مشاور پادشاه، برترین سمت دربار، به او خدمت کند. این در حالی است که مشاور قبلی به طرز مرموزی به قتل رسیده است، با این حال ادارد تقاضای پادشاه را می پذیرد و به سرزمین شاهی راهی می شود. خانواده ملکه، یعنی لنیستر ها در حال توطئه برای بدست آوردن قدرت هستند. از سوی دیگر، بازمانده های خاندان پادشاه قبلی وستروس، «تارگرین ها» نیز نقشه ی پس گرفتن تاج و تخت را در سر می پرورانند، و تمام این ماجراها موجب در گرفتن نبردی عظیم میان آن‌ها خواهد شد…همچنین شما دوستداران فیلم و سریال میتوانید به سایت نیکی دیلی که به معرفی بهترین فلیم ها و سریال ها میپردازد مراجعه کنید و به دانلود سریال گیم آف ترونز بپردازید.

    دانلود سریال

    سریال VIKINGS

    سریال وایکینگ ها (vikings)؛ یک مجموعه در سبک درام، ماجراجویی می باشد که از شبکه تلویزیونی هیستوری برای بینندگان پخش می شود. از همان قسمت های ابتدایی سریال، بازی «تراویس فیمل» در نقش «راگنار لاثبروک» مورد توجه بسیاری از بینندگان و منتقدین قرار گرفت و بسیاری او را برای ایفای نقش در این مجموعه تحسین کردند. تقریبا می توان گفت تصویر «راگنار» را می توانید در اکثر پوسترها و هر موردی که به این سریال مربوط می شود مشاهده کنید. این مجموعه که از سال 2013 پخش خود را آغاز کرده است با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم روبرو بوده که باعث شده این سریال تمدید شده و بدون مشکل برای علاقه مندان پخش شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این سریال قرار بود یک مینی سریال باشد که تنها باید در 9 قسمت ساخته و پخش می شد اما پس از اینکه سازندگان میزان استقبال و علاقه مردم و همچنین نظرات مثبت منتقدین را دیدند تصمیم گرفتند این مجموعه را ادامه دهند و برای آن قسمت ها و فصل های بیشتری را در نظر بگیرند. سریال وایکینگ ها به کارگردانی و نویسندگی مایکل هرست در سال 2013 ساخته شده است. او در یکی از مصاحبه هایش گفته است که یکی از اهداف او از ساخت مجموعه وایکینگ ها، نشان دادن تصویری واقعی از زندگی وایکنیگ ها است. او گفته است که می خواهد به مردم نشان دهد وایکینگ ها مردمی نبودند که فقط دست به غارت و جنگ بزنند. کاربران استقبال بسیار خوبی از این مجموعه داشته اند و نمرات خوبی را برای آن ثبت کرده اند. سریال وایکینگ ها موفق شده است تا از کاربران سایت معتبر IMDb نمره بسیار خوب 8.5/10 را از بیشتر از 400 هزار رای دریافت کند. این امتیاز باعث شده است تا این مجموعه در لیست 250 سریال برتر در رتبه 237 قرار بگیرد.بازیگران فیلم: سم کورلت در نقش لیف اریکسون، فریدا گوستافسون در نقش فردیس، لیو سوتر در هارالد هاردرادا، بردلی فریگارد در نقش شاه کانوت، یوهانس هاوکور یوهانسون در نقش اولاف هارالدسون مقدس، کارولین هندرسون  در نقش جارل هاکون، لارا برلین  در نقش ملکه اما از نرماندی، آسبیورن کروگ در نقش جارل کاره، دیوید اوکس در نقش ارل گادوین، جولیان سیگر در نقش جارل گورم، پولیانا مک‌اینتاش  در نقش ملکه دانمارک، جان کاوانا در نقش پیشگو، پارو اوجا در نقش آرنه گورمسون، لوئیس دیویدسون  در نقش شاهزاده ادموند و… در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. خلاصه‌ی سریال: داستان سریال درباره فردی است به نام رگنار لاثبروک که با پادشاه آن دوران وایکینگ ها به مخالفت برمیخیزد و دوست دارد این بار به جای نبرد با شرقی های منطقه خود، حمله به سمت غرب را در دستور کار خود قرار بدهند. رگنار با مخالفت با پادشاه خود، کار را به جلو میبرد تا راه را برای نبرد با غربی ها هموار کند و حتی خود را در مقام پادشاهی ببیند…همچنین شما دوستداران فیلم ، میتوانید به دانلود سریال خارجی در سایت ناب مووی بپردازید و فیلم دلخواهتان را تماشا کنید و لذت ببرید.

    دانلود سریال

    سریالTHE WITCHER

    سریال ویچر ،The Witcher یک سریال تلویزیونی اینترنتی در ژانر درام، فانتزی،اکشن، ماجراجویی است که توسط لورن اشمیت هیسریچ بر پایهٔ مجموعهٔ کتاب به همین نام نوشتهٔ آندژی ساپکوفسکی ساخته شده‌است. داستان ویچر در یک جهان خیالی با الهام از قرون وسطی جریان دارد و به شرح زندگی گرالت از ریویا و پرنسس سیری می‌پردازد که سرنوشتشان با یکدیگر پیوند خورده‌است. هنری کویل در نقش گرالت از ریوی،آنیا چالاترا در نقش یِنیفر از ونگربرگ،جوئی بیتی،می‌آنا بورینگ،رویس پیرسون،ایمون فرن،میمی اندویینی،آدام لوی ،از ستارگان این سریال هستند.فصل اول این سریال متشکل از هشت قسمت بود و در 20دسامبر 2019به‌صورت کامل در نتفلیکس به نمایش درآمد. این سریال بر پایهٔ آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت ساخته شد که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه قبل از سرگذشت‌نامهٔ اصلی ویچر بودند. فصل دوم متشکل از هشت قسمت در 17 دسامبر 2021 به نمایش درآمد.نتفلیکس در سپتامبر 2021این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد.این سریال زیبا و دیدنی محصول مشترک ایالات متحده و لهستان میباشد ،بنابراین زبان اصلی آن انگلیسی است.هرقسمت از این سریال مدت زمان 47 الی 67دقیقه را به خود اختصاص داده است.انتشار اولیه ی آن در تاریخ 20 دسامبر 2019 بوده است .امتیاز این سریال زیبا در IMDb برابر است با 8.2 از 10 .داستان این سریال دیدنی از این قرار است که ،گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش‌یافته هیولا که به آنها ویچر میگویند، در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم‌های ظالم پیدا کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309295

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم