• امروز : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

داستان واقعی مشاوره مالیاتی به موقع برای اظهارنامه مالیاتی

  • کد خبر : 343186
  • 19 فروردین 1403 - 10:44
داستان واقعی مشاوره مالیاتی به موقع برای اظهارنامه مالیاتی

فهرست محتوا ما در شرکت حسابداری تیک تکس انواع خدمات و مشاوره مالیاتی را به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می دهیم. در یک روز کاری، شخصی با تلفن شرکت تماس گرفت که صدای پراسترس و پرآشوبی داشت. از ما درخواست مشاوره مالیاتی حضوری فوری کرده بود. منشی شرکت اولین زمان خالی را به ایشون اختصاص […]

فهرست محتوا

  • ما در شرکت حسابداری تیک تکس انواع خدمات و مشاوره مالیاتی را به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می دهیم. در یک روز کاری، شخصی با تلفن شرکت تماس گرفت که صدای پراسترس و پرآشوبی داشت. از ما درخواست مشاوره مالیاتی حضوری فوری کرده بود. منشی شرکت اولین زمان خالی را به ایشون اختصاص دادند و ایشون کمتر از یک ساعت خودشون را به شرکت ما رساندند. شاید این داستان تکراری شما هم باشد. اگر شما هم مودی مالیاتی هستید، لطفا تا پایان داستان با ما همراه شوید.

    مشاوره مالیاتی حضوری فوری

    مشاوره مالیاتی حضوری فوری به ندرت اتفاق می افتد. در حدود 10 سال تجربه کار مالی و مالیاتی تیم tiktax شاید 17 یا 18 مورد مشاوره مالیاتی حضوری فوری درخواست داده شده است. جهت اطلاع شما، زمانیکه یک شخص دچار معضل مالیاتی شود، چنین درخواستی می دهد. معمولا افرادی که از زمان شروع راه اندازی کسب و کار با شرکت های حسابداری معتبر قرارداد عقد می کنند، دچار معظل مالیاتی نمی شوند.

     

    ایراد بزرگی که در ثبت اظهارنامه مالیاتی رخ داد

    به ادامه داستان برسیم، مشتری بزرگواری که درخواست مشاوره مالیاتی حضوری فوری داده بودند، خودشان را کمتر از یک ساعت به دفتر شرکت تیک تکس رساندند. خیلی سراسیمه و رنگ پریده بودند. به اتاق جلسه دعوتشان کردیم و مشکلشان را با دقت بررسی کردیم. مشکل ایشون توجه نکردن به یکی از نکات قانون مالیاتی در زمان ثبت اظهارنامه مالیاتی بود که مدت زیادی از ابلاغش نگذشته بود.

     

    برگه تشخیص 8 میلیاردی حاصل از بی اطلاعی

    تو برگه تشخیص ایشون مبلغ 8 میلیارد و 430 میلیون تومن مالیات تعیین شده بود. درصورتیکه ایشون اظهار کردن براساس درآمد امسال و مالیات سال گذشته، نهایتا باید 400 میلیون مالیات پرداخت کنم. مدارک مالی و تراکنش های ایشان را بررسی کردیم. مشکل پیدا شد و مدارک ناقص را تکمیل کردیم. همچنین، سایر مدارک مورد نیاز رو برای ایشون تهیه کردیم و تازه رسیدیم سراصل مطلب.

    تحریر لایحه مالیاتی

    برای حل مشکل ایشون اولین گام تنظیم و تحریر لایحه مالیاتی بود. با توجه به شرایط ایشون و قوانین مالیاتی، زمان زیادی برای تحریر لایحه مالیاتی صرف کردیم. لایحه مالیاتی نوشته شده حاصل دانش فنی و ادبیات حرفه ای لایحه نویسی بود که نهایتا لایحه خوبی تنظیم شد.

    شرکت حسابداری قبلی که برای ایشون لایحه مالیاتی تنظیم کردند، فقط به دانش فنی حسابداری و مالیاتی توجه کردند. اگر آن شرکت حسابداری هم از ادبیات حرفه ای لایحه نویسی استفاده می کردند، احتمالا مشکل به معظل تبدیل نمیشد.

    لایحه مالیاتی برای کاهش مالیات

    به هرحال، لایحه مالیاتی کاهش مالیات را تحریر کردیم و آن را تقدیم اداره مالیات کردیم. پرونده مالیاتی را به جریان درآوردیم و با شرکت در چند جلسه دفاعیه مالیاتی، میزان مالیات را به 540 میلیون تومان کاهش دادیم. پس از تعیین این میزان مالیات، درخواست پرداخت اقساطی دادیم و موفقت را از اداره مالیاتی گرفتیم.

    اظهارنامه مالیاتی عملکرد را جدی بگیرید

    اگر این مشتری بزرگوار از ابتدا خدمات اظهارنامه مالیاتی را به تیک تکس واگذار می کردند، دچار این همه خسارت نمیشدند. چون ما در شرکت، از تیم متخصص و باتجربه استفاده می کنیم. اگر شما هم مودی مالیاتی هستید، چه شخص حقیقی باشید چه حقوقی، باید در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی عملکرد خود را تنظیم و ارسال کنید.

    خردادماه زمان ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

    اگر شما یک شخص حقیقی هستید باید در خردادماه اظهارنامه مالیاتی خودتان را ثبت کنید. بنابر تجربیات چند سال کار مالی و مالیاتی، اکثر افرادی که هزینه مالیاتی اضافی پرداخت می کنند، اظهارنامه را به شیوه ای صحیح تهیه و تنظیم نکردند. شما برای جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی مالیاتی همین الان با ما تماس بگیرید و از مشاوران مالیاتی تلفنی تیک تکس، راهنمایی بگیرید.

    تیرماه زمان ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی

    اگر شما به عنوان شخص حقوقی مشغول فعالیت اقتصادی هستید، باید در تیر ماه اظهارنامه مالیاتی عملکرد خود را ثبت کنید. اشخاص حقوقی معمولا به دلیل کم دقتی بخش حسابداری و مالی شرکت دچار خسارت و پرداخت هزینه های اضافی مالیاتی می شوند. بهترین کار برای ثبت اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی، واگذاری این کار به یک شرکت حسابداری حرفه ای است.

    با شرکت حسابداری قرارداد را به گونه ای تنظیم کنید که امور اظهارنامه مالیاتی شما را تا زمان پرداخت مالیات انجام دهد. تحریر لایحه مالیاتی، شرکت در جلسات رسیدگی و حتی برای شرکت در جلسات دیوان هم به وکیل مالیاتی شما، مشاوره تخصصی مالیاتی بدهند. شرکت حسابداری تیک تکس با حدود 10 سال سابقه کار حسابداری و مالیاتی، به اشخاص حقیقی و حقوقی زیادی خدمات و مشاوره مالی و مالیاتی ارائه داده است.

    داستان واقعی مشاوره مالیاتی به موقع برای اظهارنامه مالیاتی

    تعهد تا زمان پرداخت مالیات

    شرکت های حسابداری معمولا تا زمان برگه تشخیص با شما قرارداد همکاری عقد می کنند. زمان برگه تشخیص تازه شروع فرایند تعیین و تکلیف میزان مالیات است که باید یک متخصص امور مالیاتی شما را همراهی کند. این شرکت ها برای تحریر لایحه، شرکت در هر جلسه دفاعیه، مشاوره مالیاتی به وکیل مالیاتی شما، هزینه جدایی دریافت می کنند. به عنوان مثال با شما تا زمان برگه تشخیص 40 میلیون قرارداد عقد می کنند. ولی از زمان برگه تشخیص تا زمان پرداخت مالیات 40 تا 60 میلیون دیگر دریافت می کنند.

     

    شرکت تیک تکس تا زمان پرداخت مالیات همراه شماست

    شما می توانید بدون محدودیت با شرکت حسابداری تیک تکس تا زمان پرداخت مالیات قرارداد عقد کنید. شرکت ما خود را متعهد میداند در صورت عقد قرارداد همکاری با شما، در امور حسابداری، مالی و مالیاتی شما، تا زمان پرداخت مالیات، در کنار شما باشد.

    این روش عقد قرارداد از نظر هزینه مالی هم برای شما به صرفه است. تصور کنید شرکت های حسابداری با شما تا زمان صدور برگه تشخیص 40 میلیون قرارداد عقد می کنند. از زمان برگه تشخیص تا زمان پرداخت مالیات هم هزینه های آزاد برای تحریر لایحه، شرکت در جلسات دفاعیه و مشاوره های مالیاتی دیگر، در حدود 40 تا 60 میلیون دریافت می کند.

    درصورتیکه، شرکت حسابداری تیک تکس، تا زمان پرداخت مالیات 60 میلیون دریافت می کند. این اعداد فرضی هستند و برای هزینه امور مالی و مالیاتی هر شرکت به صورت مجزا محاسبه می شوند. درکل، به جای پرداخت 80 تا 100 میلیون تومان، شما فقط 60 میلیون هزینه پرداخت می کنید و خیالتان از بابت امور مالی و مالیاتی راحت خواهد شد.

     

    هزینه مشاوره مالیاتی

    هر شیوه از ارائه مشاوره مالیاتی هزینه ای مشخص دارد. به عنوان مثال هزینه مشاوره مالیاتی تلفنی کمترین میزان هزینه را در بین سایر روشها دارد. در نهایت هزینه ای که در سال برای مشاوره مالیاتی به ما پرداخت می کنید، در برابر خسارتها و جریمه های پیش بینی نشده مالیاتی مبلغی بسیار جزئی می باشد. شما می توانید همین الان با ما تماس بگیرید و به صورت رایگان از هزینه های مشاوره مالیاتی مطلع شوید.

     

    چرا مشاوره مالیاتی تیک تکس

    شرکت حسابداری تیک تکس، یک شخص حقوقی است. یعنی شما با یک شرکت حقوقی و رسمی طرف حساب هستید. با خیال راحت با ما قرارداد همکاری عقد می کنید و اگر جایی در تعهدمان کم کاری مشاهده کردید، می توانید در مراجع قانونی، طرح شکایت کنید.

    کارشناسان مالیاتی تیک تکس، دارای تحصیلات آکادمیک هستند. تحصیلات دانشگاهی ما گواه متخصص بودن تیم مالیاتی ما است. با خیال راحت امور مالیاتی خود را به متخصصان مالیاتی تیک تکس واگذار کنید.

    حدود 10 سال تجربه امور مالی و مالیاتی مدیر تیم مالیاتی تیک تکس، گواه باتجربه بودن ما است. تجربه و تخصص دو بخش مهم در موفقیت امور مالی و مالیاتی شما محسوب می شود.

    روشهای متنوع ارائه خدمات تیک تکس، شامل وب سایت تیک تکس، تماس تلفنی، تماس آنلاین و جلسات حضوری می باشد. پس شما هم چه در تهران باشید یا چه در سایر استانهای ایران، می توانید از خدمات تخصصی ما استفاده کنید.

     

    منبع https://tiktax.app

     

    سایر منابع

    وزارت امور اقتصادی و دارایی

    https://www.mefa.ir/

    پورتال سازمان امور مالیاتی کشور

    https://www.intamedia.ir/

    میز خدمات عملیات الکترونیکی مالیاتی

    https://tax.gov.ir/Pages/HomePage

    بخشنامه های سازمان امور مالیاتی

    https://dotic.ir/cat/238

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343186

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم