• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
5

خودرو های هیبریدی

  • کد خبر : 1014
  • 31 اردیبهشت 1396 - 15:13
خودرو های هیبریدی

به گزارش پایگاه خبری پول بانک، خودرو دونیرو یا خودرو هیبریدی خودروی است که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع مجزای قدرت استفاده می‌کند. در بیشتر موارد از این نام در اشاره به خودرو برقی دوگانه استفاده می‌شود که در سیستم پیشرانه آنها یک موتور احتراق داخلی (معمولاً بنزینی) در کنار یک یا […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک، خودرو دونیرو یا خودرو هیبریدی خودروی است که برای حرکت کردن از ترکیب دو یا چند منبع مجزای قدرت استفاده می‌کند. در بیشتر موارد از این نام در اشاره به خودرو برقی دوگانه استفاده می‌شود که در سیستم پیشرانه آنها یک موتور احتراق داخلی (معمولاً بنزینی) در کنار یک یا چند موتور الکتریکی قرار دارد و خودرو این قابلیت را دارد که فقط از یکی از این منابع انرژی یا هر دو آن‌ها در کنار یکدیگر استفاده کند.

    بازار خودروهای هیبریدی در ایران همچون درگیر کشورها با استقبال مناسبی روبرو شده و تنها تفاوت آن با دیگر بازارها در آن است که تعداد مدل‌های این نوع خودرو در ایران به تعداد انگشتان دو دست هم نیست.

    بررسی بازار خودروهای صفر کیلومتر به صورت آزاد نشان از آن دارد که برای خرید یک خودرو هیبریدی باید 150 میلیون تا یک میلیارد تومان هزینه کرد.

     

     

    از خودروهای هیبریدی بازار ایران می‌توان به لکسوس NX300H، هیوندای سوناتا، تویوتا کمری، تویوتا پریوس و ب ام و I8 اشاره کرد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1014

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم