• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

خودروی موسو 2023 به بازار ایران وارد می‌شود

  • کد خبر : 342702
  • 17 اسفند 1402 - 12:06
خودروی موسو 2023 به بازار ایران وارد می‌شود

یک شرکت خصوصی در حال برنامه‌ریزی برای واردات محصولات برند کره‌ای سانگ یانگ به بازار است. این شرکت قصد دارد خودروهایی از این برند را به بازار کشور وارد کند. موسو، یک خودروی شاسی بلند (SUV) بود که در گذشته در بازار خودروی کشور محبوبیت داشت. اما اکنون برند کره‌ای سانگ یانگ با نام KG […]

  • یک شرکت خصوصی در حال برنامه‌ریزی برای واردات محصولات برند کره‌ای سانگ یانگ به بازار است. این شرکت قصد دارد خودروهایی از این برند را به بازار کشور وارد کند.

    موسو، یک خودروی شاسی بلند (SUV) بود که در گذشته در بازار خودروی کشور محبوبیت داشت. اما اکنون برند کره‌ای سانگ یانگ با نام KG Mobility یا به صورت اختصاری KGM، در بازار بین‌المللی حضور دارد و شرکت خودروسازی ایلیا قصد دارد تا محصولات این برند را وارد بازار خودروی کشور کند، از جمله خودروهای پیکاپ KG Mobility.

    قبلاً خودروهای شاسی بلند این برند که مانند اکتیون، کوراندو و کراس‌اوور تیولی بودند، همچنان در بازار خودروهای دست دوم موجود و محبوبیت خود را حفظ می‌کنند.

    همچنین باید ذکر کرد که خودروی پیکاپ این برند با نام سانگ یانگ خان هم شناخته می‌شود.

    یک شرکت خودروساز خصوصی در نمایشگاه مشهد 1402، اولین محصول وارداتی خود را برای بازار ایران معرفی کرد. این محصول، پیکاپ خان با دو پیشرانه است که در بازارهای بین‌المللی موجود است. اما این خودرو با پیشرانه دیزلی به احتمال زیاد در بازار خودروی کشور عرضه نخواهد شد و تنها با پیشرانه بنزینی در دسترس خریداران ایرانی خواهد بود.

    این محصول ممکن است از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ استفاده کند که توانایی تولید 225 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور را دارد. از یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک در این خودرو استفاده می‌شود که قدرت موتور را به همه چهار چرخ منتقل می‌کند. پیکاپ خان دارای شاسی مستقل و دو دیفرانسیل است و امکان تنظیم حالت‌های انتقال نیرو (دنده سبک و سنگین) در این خودرو وجود دارد.

    با توجه به اجبار برای رعایت استانداردهای 85 گانه در خودروهای حاضر در بازار ایران، در نسخه وارداتی این پیکاپ، امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کمکی ترمز، ایربگ‌های سرنشینان جلو، جانبی و پرده‌ای، کلاستر دیجیتال، نمایشگر مالتی‌مدیا، دریچه تهویه ردیف عقب، سنسور نور، سنسور باران، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، گرمکن و سرد کن صندلی‌های جلو، سیستم شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سرازیری و موارد دیگر برای رانندگان قرار خواهد گرفت.

    این خودرو اولین پیکاپی است که در دور جدید واردات خودرو به کشور وارد می‌شود. اگر پیکاپ خان در بازار خودروی کشور عرضه شود، با خواص محصولات پیکاپ مونتاژی، نیاز به رقابت شدید خواهد داشت. پیکاپ T8 و پیکاپ T9 از کرمان موتور، پیکاپ G9 از بهمن موتور، پیکاپ فوتون از ایران خودرو و پیکاپ کلوت از مکث موتور، از جمله رقبای جدی این خودرو محسوب می‌شوند.

    پیش بینی می‌شود که در سال آینده، پیکاپ موسو در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود. منتظر بمانید و ببینید که این خودرو با چه قیمتی عرضه می‌شود و چه استقبالی از آن خواهد شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342702

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم