• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

خواننده مشهور آمریکایی با ۸ میلیون دنبال‌کننده از ترون تمجید کرد

  • کد خبر : 187724
  • 27 بهمن 1399 - 13:16
خواننده مشهور آمریکایی با ۸ میلیون دنبال‌کننده از ترون تمجید کرد

لیندزی لوهان (Lindsay Lohan)، خواننده مشهور آمریکایی، در توییت اخیر خود با تمجید از شبکه ترون، آن را سریع و ارزان توصیف کرده است.
به گزارش کریپتوپوتیتو، لیندزی لوهان، خواننده، ترانه‌سرا و کارآفرین آ..

  • لیندزی لوهان (Lindsay Lohan)، خواننده مشهور آمریکایی، در توییت اخیر خود با تمجید از شبکه ترون، آن را سریع و ارزان توصیف کرده است.

    به گزارش کریپتوپوتیتو، لیندزی لوهان، خواننده، ترانه‌سرا و کارآفرین آمریکایی، جدیدترین سلبریتی است که زبان به تأیید ارزهای دیجیتال گشوده است. او سه روز پیش، خبر از فروش توکن غیرمثلی خود داد و به نظر می‌رسد که حالا به حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) علاقه‌مند شده باشد. شایان ذکر است که لایتنینگ اسم توکن غیرمثلی او بوده است.

    به نظر می‌رسد که در عرصه موسیقی، جنون گسترده‌ای پیرامون بیت کوین به وجود آمده است. درحالی‌که جی زی (Jay Z)، ستاره هیپ هاپ، با جک دورسی، مدیرعامل توییتر، همراه می‌شود تا به توسعه‌دهندگان آفریقایی بیت کوین اهدا کند، لیندزی لوهان در حال کاوش جهان دیفای است.

    لوهان در حساب توییتری خود به تمجید از بلاک چین ترون (TRON) و پروتکل دیفای آن، موسوم به جاست (JUST)، پرداخت. او گفت که به سرعت و هزینه صفر تراکنش در بلاک چین ترون علاقه‌مند شده است.

    در حال کشف دیفای هستم و عاشق JST و SUN در ترون شده‌ام. بسیار سریع و با کارمزد صفر است. خسته نباشی جاستین سان.

    جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون، با وجود خسارت بزرگی که در گیم‌استاپ (GameStop) دیده، با حالت خیرخواهانه همیشگی‌اش از ورود لوهان به بلاک چین ترون استقبال کرد و آدرس کیف پول او را پرسید.

    لوهان تنها طرفدار ترون در صنعت موسیقی نیست. لیل یاتی (Lil Yachty)، خواننده رپ، و نه‌یو (Ne-Yo)، خواننده پاپ، در حال بررسی افزودن ترون به سبدسرمایه‌گذاری خود هستند. در واقع، لیل یاتی و سان هر دو گفته‌اند که اگر قیمت این ارز دیجیتال به ۵۰ سنت برسد، خالکوبی می‌کنند!

    همانطور که کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند، امسال سال توکن‌های غیرمثلی است. بازار توکن‌های غیرمثلی رشد شگرفی داشته و رکوردهای بسیاری در این حوزه به ثبت رسیده است. این صنعت بی‌تردید سرشار از ظرفیت است؛ از فروش بی‌سابقه گرفته تا پذیرش روبه‌رشد توسط شخصیت‌های مشهور.

    لیندزی لوهان اولین مجموعه کلکسیونی دیجیتال خود را در بستر رریبل (Rarible) راه‌اندازی کرده است. او از دنبال‌کنندگانش خواست که با خرید این توکن از چشم‌انداز او حمایت کنند. این خواننده آمریکایی وعده داد که درآمد حاصل از فروش این توکن‌ها را صرف امور خیریه کند.

    توضیح رریبل به این شرح است:

    من به جهانی باور دارم که از لحاظ مالی غیرمتمرکز باشد و قدرت رویاها، اصلی‌ترین بخش شبکه لایتنینگ انسان‌ها باشد. این اولین مجموعه کلکسیونی دیجیتال من است. [درآمد آن را] به خیریه‌هایی اهدا می‌کنم که بیت کوین می‌پذیرند تا نسل‌های جوان‌تر را برای تطبیق‌پذیری و یاد گرفتن این انقلاب که بشریت شاهد آن است، توانمند سازند.

    نام این توکن باعث سردرگمی شده است. نظر برخی از کاربران این بود که نام توکن باعث برداشت اشتباه می‌شود؛ چراکه توکن‌های غیرمثلی روی بلاک چین اتریوم میزبانی می‌شوند نه بیت کوین. بااین‌حال، این توکن‌های غیرمثلی با استقبال گسترده جامعه کاربران روبه‌رو شده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این توکن‌ها به قیمت ۳۳ اتر (ETH) خریداری شده است.

    با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال به‌شکل‌های مختلف توجهات زیادی را به خود جلب کرده‌اند، این پرسش پیش می‌آید که آیا بازار به اوج خود نزدیک شده است.

    معمولاً ورود سلبریتی‌ها نشانه‌ای روشن از نزدیک‌شدن بازار به یک اوج است. در مواقعی مثل مقطع کنونی، مهم است که به خاطر داشته باشیم هیچ‌کسی برای به دست آوردن سود، پول خود را از دست نمی‌دهد.

    وقتی جو سازی و طمع به سطح بالایی می‌رسد، معمولاً نشان‌دهنده این است که بازار آماده یک اصلاح است. [در چنین مواقعی] باید هشیار و مراقب باشیم.

    خواننده مشهور آمریکایی با ۸ میلیون دنبال‌کننده از ترون تمجید کرد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ایاس در برنامه‌های غیرمتمرکز و حجم تراکنش اتریوم را پشت سر گذاشت !
    • تعداد حساب‌های کاربری ترون طی ۶ ماه از مرز ۱ میلیون گذشت !
    • کارمند سابق بیت‌تورنت: ترون توانایی مدیریت تراکنش‌های بیت‌تورنت را نخواهد داشت
    • نظرسنجی خالق ترون برای تحقیر اتریوم؛ جاستین سان لحظه آخر تقلب کرد
    • یک معیار بنیادین در بازار نشان می‌دهد که بازار ممکن است وارد «فصل آلت کوین‌ها» شود

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=187724

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم