• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

خرید یوسی پابجی برای اندروید و آیفون از سریع‌ترین سایت بازی

  • کد خبر : 342203
  • 02 اسفند 1402 - 17:04
خرید یوسی پابجی برای اندروید و آیفون از سریع‌ترین سایت بازی

فهرست محتوا دایره مرگ یک منطقه کوچک‌شونده در نقشه بازی است. بازیکنانی که در خارج از دایره قرار بگیرند، به مرور زمان آسیب خواهند دید. این مکانیزم باعث می‌شود که بازیکنان به یکدیگر نزدیک شوند و بازی هیجان‌انگیزتر شود. با شارژ فوری یوسی پابجی می‌توان از آن برای خرید آفر و آیتم‌های مختلف در بازی […]

فهرست محتوا

  • دایره مرگ یک منطقه کوچک‌شونده در نقشه بازی است. بازیکنانی که در خارج از دایره قرار بگیرند، به مرور زمان آسیب خواهند دید. این مکانیزم باعث می‌شود که بازیکنان به یکدیگر نزدیک شوند و بازی هیجان‌انگیزتر شود. با شارژ فوری یوسی پابجی می‌توان از آن برای خرید آفر و آیتم‌های مختلف در بازی استفاده کرد.

    خرید یوسی پابجی برای اندروید و آیفون از سریع‌ترین سایت بازی

    بازی پابجی (PUBG) یک بازی ویدئویی آنلاین چندنفره در سبک بتل رویال است که توسط شرکت Bluehole توسعه یافته و توسط شرکت PUBG Corporation منتشر شده‌است. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس در سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های بازی و در سال ۲۰۱۹ برای تلفن‌های همراه منتشر شد. بازی پابجی دارای مکانیزم‌های مختلفی است که آن را به یک بازی جذاب و چالش‌برانگیز تبدیل می‌کند. یکی از این مکانیزم‌ها، دایره مرگ است.

    دایره مرگ یک منطقه کوچک‌شونده در نقشه بازی است. بازیکنانی که در خارج از دایره قرار بگیرند، به مرور زمان آسیب خواهند دید. این مکانیزم باعث می‌شود که بازیکنان به یکدیگر نزدیک شوند و بازی هیجان‌انگیزتر شود. با شارژ فوری و خرید یوسی پابجی می‌توان از آن برای خرید آفر و آیتم‌های مختلف در بازی استفاده کرد.

    انواع بازی پابجی

    بازی پابجی دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. برخی از این انواع عبارتند از:

    • بازی کلاسیک: این نوع بازی استانداردترین نوع بازی پابجی است. در این نوع بازی، ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره فرود می‌آیند و باید با استفاده از سلاح‌ها و تجهیزاتی که پیدا می‌کنند، یکدیگر را از بین ببرند. آخرین بازیکن یا تیمی که زنده بماند، برنده بازی می‌شود.

    • بازی آرنا: این نوع بازی در یک منطقه کوچک‌تر نسبت به بازی کلاسیک برگزار می‌شود. در این نوع بازی، ۶۴ بازیکن شرکت می‌کنند و باید با یکدیگر مبارزه کنند تا تنها یک نفر زنده بماند.

    خرید اسلحه های پابجی با یوسی پابجی

    • M416: این اسلحه یک تفنگ تهاجمی همه‌کاره است که برای انواع مختلف مبارزات مناسب است. M416 دارای قدرت تخریب بالا، دقت خوب و نرخ آتش متوسط است.

    • AKM: این اسلحه یک تفنگ تهاجمی قدرتمند است که برای نبردهای نزدیک و متوسط مناسب است. AKM دارای قدرت تخریب بالا و نرخ آتش بالا است، اما دقت آن در فاصله‌های دور کاهش می‌یابد.

    خرید یوسی پابجی برای اندروید و آیفون از سریع‌ترین سایت بازی

    خرید پول درون بازی پابجی

    •  SCAR-L: این اسلحه یک تفنگ تهاجمی دقیق است که برای نبردهای دور مناسب است. SCAR-L دارای قدرت تخریب متوسط، دقت بالا و نرخ آتش پایین است.

    • M16A4: این اسلحه یک تفنگ تهاجمی چندمنظوره است که برای انواع مختلف مبارزات مناسب است. M16A4 دارای قدرت تخریب بالا، دقت خوب و نرخ آتش بالا است.

    آی گیم، معتبرترین فروشگاه خرید یوسی پابجی موبایل در ایران

    اگر قصد خرید یوسی ارزان، آیتم ها، پرایم پابجی، پرایم پلاس پابجی، بی سی پابجی و دیگر بسته های بازی PUBG را دارید، فروشگاه آی گیم در خدمت شماست. سایت آی گیم معتبرترین سایت خرید درون بازی و خرید UC ارزان، با تحویل آنی و تضمین قیمت، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یوسی و آفرهای بازی‌های موبایلی تبدیل شده است.

    خرید یوسی پابجی برای اندروید و آیفون از سریع‌ترین سایت بازی

    خرید ردیم کد یوسی با تضمین کمترین قیمت

    سایت آی گیم دارای اینماد و درگاه پرداخت قانونی است. این بدان معناست که این سایت توسط سازمان مربوطه تایید شده است و فعالیت آن کاملاً قانونی و ایمن است.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=342203

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم