• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

خرید کربنات کلسیم و لیست قیمت کربنات کلسیم – شرکت کربنات خورشید

  • کد خبر : 316280
  • 13 اردیبهشت 1402 - 15:59
خرید کربنات کلسیم و لیست قیمت کربنات کلسیم – شرکت کربنات خورشید

فهرست محتوا کلسیم کربنات یکی از پر مصرف ترین مواد معدنی در صنایع مختلف می باشد از این رو استفاده از محصولی با کیفیت منجر به ارتقاء سطح تولید در برخی از صنایع و جلوگیری از بروز ضرر در برخی دیگر می باشد به همین دلیل کارخانه کربنات خورشید  با استفاده از معادن اختصاصی در بهترین مناطق ایران کوشیده […]

فهرست محتوا

  • کلسیم کربنات یکی از پر مصرف ترین مواد معدنی در صنایع مختلف می باشد از این رو استفاده از محصولی با کیفیت منجر به ارتقاء سطح تولید در برخی از صنایع و جلوگیری از بروز ضرر در برخی دیگر می باشد به همین دلیل کارخانه کربنات خورشید  با استفاده از معادن اختصاصی در بهترین مناطق ایران کوشیده تا محصولی درجه یک در اختیار تولید کنندگان قرار دهد.. اگر صنعتی وابسته به خرید کربنات کلسیم دارید، مفتخریم اعلام کنیم که شرکت کربنات خورشید محصولاتی باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. برای اطلاعات بیشتر از وبسایت ما دیدن نمایید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید

    مزایای خرید کربنات کلسیم از شرکت کربنات خورشید

    کارخانه کربنات خورشید در قزوین قرار گرفته و به بهترین و باکیفیت‌ترین منابع سنگ‌های دارای کربنات کلسیم دسترسی دارد.

    خط‌های تولید ما هر هفته ده‌ها ساعت را به تولید پودر کربنات کلسیم می‌پردازند، پس سفارش‌های شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن تقدیم‌تان می‌شود.

    خرید کربنات کلسیم و لیست قیمت کربنات کلسیم - شرکت کربنات خورشید

    مدیریت شرکت با سابقه کربنات خورشید بر عهده جناب علی یادگاری بوده که از افراد شناخته شدهٔ این حوزه است.

    کارشناسان ما در تمام مراحل (از شناسایی سنگ‌های مورد نیاز تا استفاده از دستگاه‌های مناسب و کنترل کیفیت نهایی محصول) بر روند کار نظارت می‌کنند. پس می‌توانید کربنات کلسیم را با اطمینان کامل سفارش دهید!

    لیست قیمت کربنات کلسیم

    کیفیت و خلوص کربنات کلسیم در قیمت نهایی آن نقش دارد. همچنین این ماده در شکل‌های مختلفی از جمله کیسه‌های بسته بندی شده، فله‌ای و… فروخته می‌شود. علاوه براین، به دلیل نوسانات بازار امکان تعیین قیمت هر کیلو کربنات کلسیم به‌صورت ثابت ممکن نیست. پس برای دریافت اطلاعات دقیق لحظه‌ای و لیست قیمت پودر کربنات کلسیم با مشاوران ما در شرکت کربنات خورشید تماس بگیرید!

     

    خرید کلسیم کربنات برای مصارف دامی​

    یکی از منابع مناسب و مهم برای تامین میزان کلسیم بدن دام، استفاده از کلسیم کربنات است که به صورت پودری تولید می‌گردد؛ استفاده از کربنات کلسیم در مصارف دامی به حدی ضروری است که موجب افزایش نرخ رشد و شیردهی می‌شود؛ زیرا جزو عناصر مهم برای رشد استخوانی است که در صورت کمبود این ماده، نرخ رشد کاهش چشمگیری پیدا می‌کند و علاوه‌بر آن سبب بروز بیماری‌های مختلف و در نهایت مرگ آن‌ها می‌گردد.

    امروزه استفاده از کربنات کلسیم یک منبع مناسب برای تامین کلسیم بدن دام به حساب می‌آید و دیگر مانند گذشته از پودر استخوان و صدف دریایی استفاده نمی‌گردد؛ زیرا این مواد به دلیل برخورداری از آلودگی‌های متعدد باعث بروز مسمومیت‌های مختلف در دام‌ها می‌شدند.

    ویژگی‌های کلسیم کربنات مصارف دامی شامل موارد زیر است:

    • مش بندی مناسب؛
    • دارای رنگ سفید؛
    • مقرون به صرفه بودن قیمت کربنات کلسیم دامی ؛
    • فاقد بو و مزه؛
    • برخورداری از ضریب هضمی مناسب برای دام و طیور؛
    • دانه‌بندی مناسب؛
    • و …

    همچنین کربنات کلسیم نقشی اساسی در سلامت بشر و تولید مواد غذایی دارد. کربنات کلسیم به‌طور گسترده به عنوان مکمل کلسیم در رژیم دام و حیوانات پرورشی، آنتی اسید و… استفاده می‌شود.

    خرید کربنات کلسیم و لیست قیمت کربنات کلسیم - شرکت کربنات خورشید

    کاربرد پودر کربنات کلسیم برای خوراک طیور​

    کربنات کلسیم یکی از مواد معدنی مورد نیاز برای پرندگان یا طیور به حساب می‌آید که برای رشد آن‌ها ضروری است؛ در حالت کلی غذایی که در اختیار پرندگان قرار می‌گیرد، میزان کلسیم بسیار پایینی دارد که برای تامین کلسیم بدن آن‌ها باید از کلسیم کربنات طیور استفاده کنید.

    ناگفته نماند که مصرف این ماده در فصل بهار و تابستان، یعنی در زمان تخم‌گذاری پرندگان بسیار لازم است؛ زیرا پرندگان با تخم‌گذاری و لانه‌سازی، مقدار زیادی از مواد معدنی بدن خود را از جمله کلسیم از دست می‌دهند که این مسئله باعث ضعیف شدن استخوان یا اسکلت بدن آن‌ها می‌گردد؛ همچنین کمبود این ماده سبب نازک شدن پوسته بیرونی تخم پرندگان می‌شود که ممکن است در اثر بروز هر ضربه‌ای به آسانی شکسته شود.

    علاوه‌بر آن جوجه‌های تازه متولد شده در ادامه ممکن است به بیماری‌های استخوانی مختلفی از جمله لنگش، درد استخوانی و راکت دچار شوند؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم همین حالا این ماده معدنی را از سایت شرکت کربنات خورشید سفارش دهید تا با این قبیل مشکلات مواجه نشوید.

    سنگ‌های کلسیم کربنات از بقایای موجودات زنده تشکیل می‌شوند، سپس از معادن استخراج شده و در نهایت به موجودات زنده باز می‌گردند. برای مثال ٪۹۵ پوسته تخم مرغ از کلسیم تشکیل می‌شود. بدین ترتیب پرورش دهندگان طیور و مرغداران از این ماده برای تامین کلسیم مورد نیاز حیوانات خود استفاده می‌کنند.

    خرید کربنات کلسیم و لیست قیمت کربنات کلسیم - شرکت کربنات خورشید

    توجه داشته باشید که عدم دریافت کلسیم کافی توسط مرغ و طیور باعث نازک شدن پوسته تخم مرغ یا مشکلات دیگری برای حیوانات می‌شود. پس با خرید کربنات کلسیم از شرکت معتبر کربنات خورشید از سیل مشکلاتی در آینده جلوگیری کنید! جهت اطلاع از قیمت و خرید کربنات کلسیم مناسب برای طیور با مشاوران ما تماس بگیرید.

    قیمت هر کیلو کربنات کلسیم چقدر است؟​

    در حالت کلی نمی‌توان به صورت دقیق قیمت هر کیلو کربنات کلسیم را اعلام کرد؛ زیرا قیمت کربنات کلسیم مانند سایر مواد معدنی ارزشمند دیگر، دچار نوساناتی است که باید به صورت لحظه‌ای و مداوم قیمت آن را از کارشناسان فروش ما در شرکت کربنات خورشید پیگیری کنید.

    دانه‌بندی کربنات کلسیم

    برای تولید کربنات کلسیم باید شرایط ویژه‌ای را فراهم کنیم که در نهایت محصول تولید شده از دانه‌بندی مناسبی برخوردار باشد؛ از این جهت واحد اندازه‌گیری اندازه ذرات کربنات کلسیم را با نام مش اندازه‌گیری می‌کنند؛ در حقیقت مش یک نوع واحد اندازه‌گیری آمریکایی محسوب می‌شود که ذرات کربنات کلسیم امکان عبور از صفحه مش‌بندی شده را دارند.

    کربنات کلسیم مش 50 (حدودا 300 میکرون)؛

    کربنات کلسیم مش 100 (تقریبا 150 میکرون)؛

    کربنات کلسیم مش 200 (حدودا 49 الی 90 میکرون)؛

    کربنات کلسیم مش 400 (تقریبا 37 میکرون).

    هزینه بسته‌بندی و نگه‌داری

     

    نوع بسته‌بندی و مدت زمان نگهداری این ماده از دیگر عواملی هستند که قیمت نهایی محصول را تعیین می‌کنند؛ به‌طور مثال ممکن است کربنات کلسیم به صورت فله‌ای یا کیسه‌‌ای بسته‌بندی شود؛ البته برای صادرات این ماده معمولا بسته‌بندی جامبوبگ را انتخاب خواهیم کرد.

    چرا باید شرکت کربنات خورشید را برای خرید کلسیم کربنات انتخاب کنیم؟

    • مدیریت حرفه‌ای: جناب علی یادگاری مدیریت شرکت باسابقه کربنات خورشید را برعهده دارد که یکی از شناخته شده‌ترین افراد این حوزه کاری است؛

     

    • مرغوب‌ترین منابع: کارشناسان شرکت ما در کربنات خورشید، از بهترین و باکیفیت‌ترین سنگ‌ها برای تولید کربنات کلسیم استفاده می‌کنند؛

     

    • مشاوره تلفنی: برای کسب اطلاعات تکمیلی، مشاورین باتجربه ما، شما را در تمامی مراحل خرید راهنمایی می‌کنند و شما می‌توانید با تماس تلفنی اطلاعات کامل‌تر و درنتیجه خرید بهتری را تجربه کنید؛

     

    • ساعات کاری: خط‌های تولید ما در طی هفته 10ها ساعت مشغول کار هستند؛ بنابراین همیشه می‌توانیم به هر میزانی از سفارشات پاسخ دهیم و در استانداردترین زمان ممکن، سفارشات شما مشتریان عزیز را آماده کنیم؛

     

    • تجهیزات پیشرفته: ما در شرکت کربنات خورشید با در اختیار داشتن بهترین تجهیزات پیشرفته، باکیفیت‌ترین پودر کربنات کلسیم را در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز خود قرار می‌دهیم؛

     

    • کنترل نهایی: کارشناسان خبره ما در شرکت کربنات کلسیم، محصول نهایی را از لحاظ کنترل کیفی بررسی می‌کنند تا محصول تولید شده از کیفیت بسیار بالایی بهره‌مند باشد.

    شرکت کربنات خورشید یکی از موفق‌ترین تولیدکنندگان پودر کربنات کلسیم است که از بهترین منابع سنگی برای تولید این محصول استفاده می‌کند؛ جهت سفارش، خرید کلسیم کربنات و دسترسی به لیست قیمت کربنات کلسیم ، با کارشناسان فروش مجموعه ما در شرکت کربنات خورشید در تماس باشید و یا از سایت ما بازدید فرمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=316280

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم