• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

خرید و فروش تتر در بازار ارز دیجیتال از طریق وب سایت تترفا

  • کد خبر : 309347
  • 01 دی 1401 - 19:31
خرید و فروش تتر در بازار ارز دیجیتال از طریق وب سایت تترفا

فهرست محتوا   در این مطلب از تترفا به بررسی دلایلی برای خرید ارز دیجیتال تتر میپردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و درباره خرید تتر بیشتر بدانید.   در دنیای بزرگ تکنولوژی ، بی شک هر فرد عاقلی نیاز دارد که بهترین رمز ارز را خریداری کند تا در خرید و فروش […]

فهرست محتوا

  •  

    در این مطلب از تترفا به بررسی دلایلی برای خرید ارز دیجیتال تتر میپردازیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و درباره خرید تتر بیشتر بدانید.

     

    در دنیای بزرگ تکنولوژی ، بی شک هر فرد عاقلی نیاز دارد که بهترین رمز ارز را خریداری کند تا در خرید و فروش آن دچار کمترین زیان و بیشترین سود شود.

    برای رمز ارز مناسب میتوان بی نهایت معیار بیان کرد که بایستی با نهایت دقت بررسی و رصد شوند. در این مطلب سعی میشود تنها به 2 معیار که از مهمترین و لازم ترین معیار ها برای بررسی است پرداخته شود.

    رمز ارز در صورت داشتن ثبات و پیشرفت روزافزون میتواند بهترین گزینه برای خرید و فروش باشد اما خرید رمز ارز با سودآوری روزافزون معمولا همراه با تنش زیاد ، استرس و بی ثباتی است.

    چگونه میتوان با کاهش ریسک و افزایش ثبات ، سودآوری زیادی داشت؟ کدام رمز ارز را بخریم؟ مهترین ویژگی های ارزدیجیتال تتر پاسخ میدهند.

     

     تتر ، استیبل کوین دلاری

    میتوان به جرات گفت مهمترین ویژگی تتر ، استیبل کوین بودن آن بر اساس دلار است؛ یعنی پشتوانه آن ارز دلار بوده و قیمت تتر همواره نزدیک به قیمت یک دلار آمریکا است.

    استیبل کوین تتر

    ارز دیجیتال تتر (TETHER) در واقع نوعی استیبل کوین بوده که مبادله آن در بازار رمزارزهای دنیا، بسیار رایج است. استیبل کوین ها با قیمت ثابت خود از هر گونه نوسانات شدید در بازار ارزهای دیجیتال جلوگیری می کنند. به همین جهت معامله گران می توانند با تبدیل ارزهای دیجیتال خود به USDT مانع از سقوط قیمت دارایی شان شوند.

    قیمت تتر میتواند پایین تر یا بالاتر از قیمت یک دلار باشد اما به دلیل کم بودن این تفاوت در برابر دیگر رمز ارز ها عملا بدون نوسان یا دارای نوسان جزئی است.

    از دیگر دلایل نوسان کم در ارز دیجیتال تتر ، متمرکز بودن است؛ فعالیت متمرکز آن تحت نظارت دقیق شرکت تتر لیمیتد (Tether Limited) است.

    این شرکت در 2015 میلادی ، ارز دیجیتال تتر را مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین معرفی کرده و فروش تتر آغاز شد. این شرکت ادعا کرد هر کسی با یک دلار میتواند یک کوین داشته باشد بدین صورت که با عرضه هر تتر این شرکت یک دلار را نگه میدارد.

     

     

     عدم محدودیت در فروش تتر

    افراد بسیاری با خرید و فروش دلار به سود های کلان رسیدند و سیاست های ایران سعی در مدیریت آن داشته است؛ این موضوع سبب شده خرید تتر در برابر خرید دلار مزیتی مهم داشته باشد: عدم محدودیت در خرید و فروش!

    استیبل کوین بودن این رمز ارز اجازه میدهد به اندازه سرمایه گذاری روی دلار ریسک کنید اما سودی بالا داشته باشید. این یعنی موفقیت بی تردید و کم ریسک ! چرا که تا کنون سیاست های ایران هیچ محدودیتی برای خرید و فروش تتر نداشته اند.

    در حال حاضر با هر کد ملی میتوان سالانه 2200 دلار خریداری کرد. آیا ارز دیجیتال تتر چنین محدودیتی دارد؟ محدودیت های امروزه و سیاست های مختلف در کشور ها باعث شد فروش تتر جایگزین مناسبی برای دلار در صرافی ها باشد.

     

     رمز ارز معروف در دنیا

    هنگامی که از سودآوری و پیشرفت روزافزون حرف میزنیم ، بحث عرضه و تقاضا در رمز ارز و مشهوری آن مورد بررسی قرار میگیرد. عرضه تتر به علت پشتوانه دلاری ، تقریبا ثابت است اما تقاضا آن همواره پیشرفت میکند که در ادامه به بررسی عوامل مختلف آن می پردازیم.

    با آنکه بیشتر سرمایه گذاران به دنبال رمز ارز با نوسان زیاد هستند تا سرمایه گذاری های بزرگی انجام دهند اما در مقابل تاجران و بازرگانان نیاز دارند استیبل کوین هایی مثل ارز دیجیتال تتر را خریداری کنند. اما چرا؟

    نوسان زیاد در رمز ارز ، استفاده از آن برای اصلی ترین کارها یعنی انجام معاملات تجاری را دشوار سخت و نشدنی میکند و این مورد ، مهمترین علت برای کاهش تقاضا از سوی بزرگترین گروه تاجران و سرمایه گذاران است.

    به طور مثال رمز ارز بیت کوین پیشرفت ناگهانی و زیادی را در طی سال های گذشته داشت اما به یکباره در سال 2020 در سه شنبه سیاه ، شاهد 50 درصد افت قیمت بودیم. این موضوع برای بسیاری از افراد موجب ضرر و خسران شد.

    اما برای اولین بار ، فروش تتر این مشکل را حل کرد و تاجران توانستند از رمز ارز ها در معاملات خود استفاده کنند. این موضوع در فروش تتر باعث می شود تاجران از انجام معامله در لحظه ، هراس و وحشتی نداشته باشند! در نهایت با این ویژگی ، تتر خیلی سریع معروف شده و رشد کرد.

    کارمزد تتر3

     

     کارمزد و سرعت در تراکنش

    از معیار های مهم در سودآوری یک رمز ارز ، میزان کارمزد آن در انتقال بین والت های مختلف است. اگر قصد خرید تتر را دارید پس دانید که هیچ نیازی به پرداخت کارمزد نیست؛ این موضوع خرید و فروش تتر را سودآور میکند خصوصا هنگام افزایش قیمت دلار در بازار های جهانی!

    سرعت تراکنش این رمز ارز وابسته به مسائل مختلفی مانند شبکه منتقل کننده و ازدحام در آن است. این موارد قطعا میزان فروش تتر و تقاضا برای خرید این کوین را افزایش خواهد داد.

    انتخاب والت و فروشنده مناسب در خرید تتر میتواند امنیت مالی و سرعت بالا را در تراکنش ها فراهم سازد که از ویژگی های مثبت سایت تترفا میباشد.

     

    جمع بندی و نتیجه گیری

    در این مطلب سعی شد تا به مهمترین ویژگی های تتر اشاره شده و خرید تتر را از لحاظ اقتصادی برای شما توجیه کنیم.

    از زمان اولین فروش تتر تا کنون رمز ارزهای استیبلی زیادی به وجود آمده است اما همچنان تتر معروف ترین آنها محسوب می شود و میتوان گفت بهترین انتخاب برای افرادی است که تازه اقدام به سرمایه گذاری در این زمینه کرده اند.

    خرید و فروش تتر برای افراد حرفه ای نیز توصیه میشود. فروش تتر در برابر دلار بسیار معروف شده و از سرمایه گذاری های بلند مدت اما پر از سود در جهان است.

    شما به راحتی میتوانید این رمز ارز را از سایت تترفا یا سراسر دنیا خریداری کنید. والت های متعدد به همراه کارمزد صفر در انتقالات ، خرید تتر را آسان و بی دردسر کرده است.

    مسلما برای سود های کلان تر نیازمند ریسک زیاد و سرمایه گذاری در رمز ارز های دیگری مثل بیت کوین و امثال آن هستید. اما همانطور که بارها گفته شد خرید و فروش تتر از این قاعده مستثنا است و می توانید از ثابت بودن قیمت تتر نهایت لذت را ببرید!

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=309347

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
    1. الان که تترم کشیده کلی بالا

    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم