• امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

خرید مگنترون پاناسونیک _ هرمس پارت

  • کد خبر : 308853
  • 19 آذر 1401 - 17:32
خرید مگنترون پاناسونیک _ هرمس پارت

اگر قصد خرید مگنترون پاناسونیک یا همان لامپ اشعه دستگاه را دارید، این قطعه را با قطعه با کیفیت و مناسب جایگزین کنید. فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، با پانزده سال سابقه، یکی از تامین کنندگان قطعات یدک لوازم منزل با قیمت های مناسب است. لامپ اشعه یکی از حیاتی‌ترین قطعات دستگاه است که کار گرم […]

  • اگر قصد خرید مگنترون پاناسونیک یا همان لامپ اشعه دستگاه را دارید، این قطعه را با قطعه با کیفیت و مناسب جایگزین کنید. فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، با پانزده سال سابقه، یکی از تامین کنندگان قطعات یدک لوازم منزل با قیمت های مناسب است. لامپ اشعه یکی از حیاتی‌ترین قطعات دستگاه است که کار گرم کردن و پختن غذاهای مختلف توسط اشعه هایی که این قطعه ساطع می‌کند، انجام می شود. در بسیاری از موارد ایراد در مگنترون پاناسوینک، به صورت مشکل در گرم کردن غذا یا روشن نشدن مایکروفر بروز پیدا می‌کند. اگر پس از بررسی های لازم مطمئن شدید، ایراد از مگنترون پاناسونیک شماست، باید برای خرید قطعه جدید اقدام نمایید. در سایت فروشگاه اینترنتی هرمس پارت می توانید در خصوص خرید قطعات مختلف مایکروفر پاناسونیک از جمله مگنترون پاناسونیک، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید. همچنین کارشناسان هرمس پارت با شماره تلفن های 22111159-021 یا 22227378-021 ، پاسخگوی تماس های شما برای خرید مگنترون پاناسونیک هستند.

    نحوه تولید اشعه در مایکروفر

    برای این که نحوه کار مگنترون در مایکروفر را بدانید، باید ابتدا با ساختار این قطعه آشنا شوید. در مگنترون، کاتدی از جنس فلزی دقیقا در قلب قطعه جای دارد. آند به طور کامل کاتد را در خود محصور کرده است. با شروع به کار کردن مایکروفر نیروی الکتریکی دریافتی از منبع تغذیه باعث به جنب و جوش در آمدن الکترونهای موجود در مرکز لامپ اشعه می‌شود. این نیرو دلیلی بر به حرکت در آمدن الکترونها به صورت خطی و صاف به سمت آند است دو بخش موجود در لامپ مگنترون شرایط را تغییر می‌دهد. آهنربای پرقدرتی در آند وجود دارد تا بتواند میدان مغناطیسی را در تمام لامپ اشعه ایجاد کند. الکترون با جذب انرژی زیاد تلاش دارد از سمت کاتد به سمت آند حرکت نماید. در همین هنگام هم میدان الکتریکی و مغناطیسی با هم ایجاد خواهد شد. پس هر الکترون بار الکتریکی مشخصی تختت میدان مغناطیس ایجاد شده را منتقل می کند. در شکل به صورت راهی دایره ای مانند بین کاتد و آند انتقال می یابد. با انتقال الکترون از کانال های آندی امواج رادیویی مایکروفر تشعشع می کنند. تابش امواجی که در کانال های آندی تولید می‌شوند، به وسیله آنتن در خروجی مگنترون یک جا جمع شده و به سمت کابین مایکروفر برای طبخ یا گرم کردن غذا انتقال می‌یابد.

     

    نشانه های ایراد در مگنترون پاناسونیک

    مواردی مانند گرم نشدن غذا، جرقه و سر و صدا و روشن نشدن مایکروفر، می تواند به دلیل ایراد در مگنترون مایکروفر پاناسونیک باشد. اگر از ظروف نامناسب در مایکروفر استفاده شود، به جرقه های گاه و بی گاه و بی دلیل دستگاه توجه نشود، چربی زدایی و تمیز کردن مایکروفر به صورت مرتب انجام نشود، لامپ به مرور مستهلک شود، ترانس ولتاژ بالای دستگاه ایراد پیدا کند، زمان های پخت دستگاه بر هم بخورد و یا ضربه شدیدی به مایکروفر وارد شود، ممکن است شاهد بروز این مشکلات در مایکروفر خود باشید. در این صورت لازم است تا مگنترون تست شود و در صورتی که ایراد از مگنترون پاناسونیک بود، برای رفع مشکل اقدام شود. در ادامه نحوه تست این قطعه را می خوانیم.

    تست مگنترون پاناسونیک

    تست مگنترون پاناسونیک باید به وسیله یک اهم متر انجام شود. هر چند با بررسی چشمی قطعه، در صورتی که دفرمه شده باشد یا ترکی برداشته باشد، می توانیم بفهمیم که مشکل از مگنترون است و نیازی به بررسی بیش تر وجود ندارد. اما اگر این موارد را مشاهده نکردید، ابتدا دستگاه را از برق بکشید و سپس خازن ها را دشارژ کنید. دقت داشته باشید که خازن، جریانی بسیار قوی را در مایکروفر ذخیره می کند و انجام ندادن این کار می تواند خطر مرگ در اثر برق گرفتگی را در پی داشته باشد. اگر دو نازل دستگاه را به اهم متر متصل کردید و متوجه شدید مقاومت زیر 1 اهم باقی مانده و رشته الکتریکی داخل لامپ مگنترون به درستی کار میکند، یعنی ایراد از این قسمت نیست. در غیر این صورت لازم است تا یک مگنترون پاناسونیک جدید تهیه کنید و آن را جایگزین مگنترون پاناسونیک دستگاه خود کنید.  پیش از خرید مگنترون، مدل آن و اینورتر یا غیر اینورتر بودن آن را بررسی کنید. اگر این موارد را نمی دانید، می توانید برای گرفتن مشاوره برای خرید مگنترون پاناسونیک با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

    خرید مگنترون پاناسونیک _ هرمس پارت

    مگنترون اینورتر، ابداع مهم پاناسونیک

    شاید هنگام خرید مگنترون پاناسونیک، کلمه اینورتر به گوشتان خورده باشد. برای شناخت بهتر در خصوص این مدل ها، در این قسمت می توانید توضیحات کامل تری را بخوانید. اینورتر شدن یک سیستم به معنای ساده شدن حرکت در سیستم، مصرف بهینه انرژی و بالاتر رفتن بهره وری آن است. مثلا اینورتر لباسشویی سرعت گردش دیگ ماشین را بر اساس میزان لباس قرار داده ‌شده در آن و اینورتر یک یخچال، کارکرد کمپرسور را، با توجه به مقدار مواد داخل آن تنظیم می‌کند. اینورتر در مایکروفر هم سبب صرفه‌جویی در مصرف انرژی الکتریکی و در نتیجه کاهش هزینه‌ها، کاهش جریان راه‌اندازی برق و به‌دنبال آن، بالا بردن عمر قطعات مکانیکی به‌دلیل کاهش ضربه‌های مکانیکی در قسمت‌های مختلف دستگاه و تجهیزات حرکتی به‌دلیل راه ‌اندازی نرم مایکروفر، تغییر سرعت و جهت حرکت بدون نیاز به کنداکتور و ادوات برقی دیگر، امکان هوشمند سازی و برنامه ‌ریزی، روشن و خاموش‌کردن موتور گردان مایکروفر بدون نیاز به قطع‌ و وصل برق اصلی و ایجاد محافظت در مقابل اضافه‌ بار و در نتیجه جلوگیری از سوختن موتور کف یا همان موتوری که سینی مایکروفر را کی چرخاند، می‌شود. هر چند پاناسونیک و ال جی رقابت سنگینی در حوزه ارائه تکنولوژی های در مایکروفر داشته اند، اما پاناسونیک، نخستین برندی بود که فناوری مگنترون اینورتر را به دنیا معرفی کرد و در این زمینه از رقیب خود پیشی گرفت. برند ژاپنی به دلیل این ابداع, توانست دستگاههایی را تولید کند که از نظر مصرف انرژی به طرز قابل توجهی به صرفه تر از رقبای خود بودند.

    خرید مگنترون پاناسونیک _ هرمس پارت

    قیمت خرید مگنترون پاناسونیک از هرمس پارت

    خرید از فروشگاه معتبر و شناخته شده هرمس پارت، می تواند خریدی با بهترین قیمت ها را در برای شما در پی داشته باشد. اگر قصد خرید مگنترون پاناسونیک را دارید، می توانید قطعه اصلی و فابریک یدک دستگاه را از سایت تامین قطعات یدک لوازم منزل هرمس پارت تهیه نمایید. امکان ارسال قطعات به صورت فوری و یا تهیه قطعات مختلف مایکروفر پاناسونیک برای تعمیرکاران در تعداد بالا وجود دارد. برای هماهنگی در خصوص خرید مگنترون پاناسونیک از هرمس پارت ، با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 تماس بگیرید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=308853

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم