• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
2

خرید مک دونالد با استفاده از ارز تتر USDT

  • کد خبر : 307493
  • 09 آبان 1401 - 16:52
خرید مک دونالد با استفاده از ارز تتر USDT

تتر یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار کریپتو است. تتر محبوب ترین استیبل کوینی است که به طور گسترده توسط معامله گران استفاده می‌شود. تاریخچه تتر به سال 2014 باز می‌گردد، زمانی که برای اولین بار یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار به نام realcoin در شبکه بیت کوین منتشر شد […]

  • تتر یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ارزهای رمزنگاری شده در بازار کریپتو است. تتر محبوب ترین استیبل کوینی است که به طور گسترده توسط معامله گران استفاده می‌شود. تاریخچه تتر به سال 2014 باز می‌گردد، زمانی که برای اولین بار یک ارز دیجیتال با پشتوانه دلار به نام realcoin در شبکه بیت کوین منتشر شد تا به انتقال ارزهای فیات در بلاک‌چین کمک کند. بعداً در همان سال، realcoin به تتر Tether تغییر نام داد کلمه تتر  به شرکت صادرکننده اشاره دارد، در حالی که   USDT نشانه اختصاری آن است. از آن زمان، تتر به بلاک‌چین‌های متعددی گسترش یافته، توکن‌های مختلفی را راه‌اندازی کرده و محبوبیت خود را افزایش داده است. تا پایان ماه مه 2022، تمام توکن‌های موجود تتر به ارزش 73 میلیارد دلار بود که آن را به سومین ارز دیجیتال بزرگ بازار از نظر ارزش تبدیل کرد.

    مک دونالد در لوگانا، سوئیس، پرداخت با تتر را می‌پذیرد

    به نقل از کوین تلگراف ویدیویی یک دقیقه ای از پرداخت به وسیله اپلیکیشن موبایل در شعبه ای از مک دونالد در هفته گذشته منتشر شد. در این ویدیو نام و نشان تتر در کنار بیت کوین در صفحه پرداخت به چشم میخورد. این نکته چندان دور از ذهن نیست چرا که در ماه مارس شهرداری شهر لوگانو  تتر و توکن LVGA را به عنوان ارز رسمی پرداخت در این شهر به رسمیت شناخت.

    فست فود زنجیره‌ای چندملیتی آمریکایی مک دونالد شروع به پذیرش پرداخت‌های تتر در شهر لوگانا سوئیس کرده است. این اعلامیه در توییتی توسط مجله بیت کوین در تاریخ 3 اکتبر منتشر شد و ویدئویی را منتشر کرد که در آن یک مشتری با استفاده از کیوسک مک دونالد غذا سفارش داد و با استفاده از یک برنامه کیف پول دیجیتال روی موبایل هزینه آن را پرداخت کرد. دستگاه کارت اعتباری مورد استفاده برای اسکن کد QR برای ادامه پرداخت با تتر برچسب گذاری شده بود.

    اگرچه قیمت‌های پایین ارزهای دیجیتال روحیه بسیاری را متزلزل کرده است، از سوی دیگر، پذیرش کریپتو همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و روند نزولی بازار را تضعیف می‌کند. مانند اقدام السالوادور برای دادن مشروعیت قانونی به بیت‌کوین، این بار شهر لوگانای سوئیس است که با ساکنان ایتالیایی زبان به جدیدترین کانون برای پذیرش رمز ارز در اروپای غربی تبدیل شده است.

    آخرین توسعه بخشی از چشم انداز شهر برای تبدیل زیرساخت‌های مالی به یک اکوسیستم دیجیتال است. بنابراین، شهر لوگانا در 3 مارس تفاهم نامه ای را با ناشر تتر استیبل کوین امضا کرد. این همکاری منجر به یک بنیاد مشترک پلان B شد. و هدف آن تسریع روند فعال کردن پرداخت USDT برای کالاها، مالیات‌ها و خدمات در شهر لوگانا است.

    خرید مک دونالد با استفاده از ارز تتر USDT

    مک دونالد پشتیبانی از پرداخت‌های تتر را تایید کرد

    تتر دو صندوق 100 میلیون دلاری و 3 میلیون دلاری را برای حمایت از طرح B تسویه کرده است. این وجوه فرصت‌های سرمایه‌گذاری را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کند و پذیرش کریپتو توسط بازرگانان و فروشگاه‌های سراسر ایالت را تقویت می‌کند. علاوه بر این، بنیاد Plan B با Go Crypto، یک راه حل نقطه فروش کانال‌هایی را برای ساکنان ایجاد می‌کند تا از تتر در فعالیت‌های روزانه خود با هدف گسترش رشد ارزهای دیجیتال استفاده کنند. پائولو آردوینو، مدیر ارشد فناوری تتر، در مورد ابتکار مک دونالد برای پرداخت‌های تتر صحبت کرد.

    در اوایل سال جاری، مقامات شهر لوگانو و تتر یادداشت تفاهمی برای راه اندازی یک همکاری استراتژیک از طریق چندین طرح، از جمله کمک به کسب و کارهای محلی برای ادغام خدمات پرداخت موجود خود با استیبل کوین‌های مجاز و بیت کوین امضا کردند. آردوینو در ادامه گفت هدف ما از این همکاری این بود که اطمینان حاصل کنیم که زیرساخت‌های فن‌آوری برای حمایت از این موضوع وجود دارد، و امروز، شاهد به ثمر نشستن نتیجه این همکاری هستیم.

    تا پایان سال 2022، این بنیاد انتظار دارد حدود 2500 کسب و کار و برند جدید را به شبکه لایتنینگ وارد کند. این رویداد به ساکنان لوگانا این امکان را می‌دهد تا از بیت کوین، تتر و LVGA در پرداخت‌ها استفاده کنند.

    رستوران‌های فست فود مک دونالد پیش‌تر پرداخت‌های بیت کوین را در السالوادور آغاز کرده‌اند، کشوری که در سپتامبر 2021 بیت کوین را قانونی کرد. مردم در السالوادور از بیت کوین برای سفارش همبرگرهای خود استفاده می‌کنند. مشتریان مک‌دونالد در السالوادور همچنین می‌توانند غذا را به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن‌های تحویل که هر یک از ۱۹ مکان رستوران زنجیره‌ای در هر شهر را پشتیبانی میکنند، سفارش دهند.

    چگونه می‌توانید تتر بخرید؟

    ساده‌ترین راه برای یک سرمایه گذار میان رده برای خرید تتر از طریق صرافی ارزهای دیجیتال است.  تتر به طور گسترده توسط معامله گران استفاده می‌شود و در اکثر صرافی‌های دیجیتال موجود است. تتر یک استیبل کوین‌ است، بنابراین می‌توانید USDT خود را روی هر نوع کیف پول رمزنگاری، گرم یا سرد نگه دارید. قیمت تتر برابر با یک دلار آمریکا است. خرید تتر می‌تواند سرمایه‌گذاران را در شرایط بحرانی بازار پشتیبانی کند. پس از افزایش موجودی حساب کاربری خود برای خرید USDT باید در بازار تتر به ریال برای خریداری این رمزارز اقدام کنید. با بررسی دقیق روند بازار و کسب اطلاعات درزمینهٔ قیمت تتر در وب سایت صرافی ارز دیجیتال والکس، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید و به خرید تتر بپردازید. در صرافی ارز دیجیتال والکس امکان خرید تتر را در سطوح کاربری مختلف فراهم کرده‌ایم تا به‌راحتی بتوانید فرایند فروش و خرید USDT را انجام دهید. قیمت USDT به دلیل نوسانات مربوط به دلار می‌تواند تغییر کند. به همین خاطر قیمت تتر به صورت لحظه‌ای دارای نوساناتی است. هرچند نوسانات قیمت USDT فقط به نوسانات دلار مربوط نیست. عرضه و تقاضا نیز در تعیین قیمت تتر مؤثر است. برای مشاهده قیمت تتر به صورت لحظه‌ای و به ریال به بخش بازار صرافی ارز دیجیتال والکس مراجعه کنید. تتر جایگاهی تاثیرگذاری در بازار ارزهای دیجیتال دارد. در صرافی آنلاین والکس امکان فروش و خرید تتر به ساده‌ترین شکل ممکن و با بهترین قیمت فراهم است.

    منبع

    https://wallex.ir/blog/mcdonald-s-starts-to-accept-bitcoin-tether-in-swiss-town/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307493

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم