• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

خرید موباکس و اتریوم نیم سرویس در صرافی راستین

  • کد خبر : 307969
  • 23 آبان 1401 - 17:17
خرید موباکس و اتریوم نیم سرویس در صرافی راستین

فهرست محتوا بازار ارز دیجیتال دنیای پیچیده و هیجان‌انگیزی است که در خود، کریپتوکارنسی‌های بسیاری را جای‌داده است. تمامی ارز‌ها در این بازار بر روی سیستم‌های غیرمتمرکز “فناوری بلاک‌چین” پیاده‌سازی می‌شوند و هیچ نظارت‌کننده‌ای ندارند. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی دررابطه‌با دو ارز دیجیتال جدید به نام موباکس و اتریوم نیم سرویس ارائه دهیم تا […]

فهرست محتوا

  • بازار ارز دیجیتال دنیای پیچیده و هیجان‌انگیزی است که در خود، کریپتوکارنسی‌های بسیاری را جای‌داده است. تمامی ارز‌ها در این بازار بر روی سیستم‌های غیرمتمرکز “فناوری بلاک‌چین” پیاده‌سازی می‌شوند و هیچ نظارت‌کننده‌ای ندارند. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی دررابطه‌با دو ارز دیجیتال جدید به نام موباکس و اتریوم نیم سرویس ارائه دهیم تا شما بیشتر با آن‌ها آشنا شوید و نحوه خریدشان را یاد بگیرید.

    آشنایی با موباکس (mobox)

    موباکس یک پلتفرم مبتنی بر بازی و بلاک‌چین است که به‌منظور کسب درآمد (P2E) ساخته شده و به دنیای ارز دیجیتال راه‌یافته است. این پلتفرم شخصیت‌هایی (توکن NFT) دارد تا کاربران بتوانند توسط آن‌ها به درآمد برسند. درواقع در این پلتفرم با فراهم شدن شرایط لازم برای فروش توکن nft و استیکینگ آن‌ها، کاربران می‌توانند ارز دیجیتال mobox بیشتری دریافت کنند.

    پلتفرم mobox برای اولین‌بار در سال 2020 وارد دنیای ارز دیجیتال شد؛ اما به دلیل پیاده‌سازی روی شبکه بلاک‌چین اتریوم، کارمزد بسیار بالایی داشت و اکثر کاربران نمی‌توانستند از آن استفاده کنند. تا اینکه توسعه‌دهندگان در سال 2021 این توکن را روی شبکه بلاک‌چین بایننس اسمارت چین انتقال دادند. در این مدت‌زمان قابلیت کسب درآمد و دریافت توکن nft فعال شد. از طرفی دیگر، خود شبکه با ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز امکان انجام معاملات توکن‌های غیرمثلی را فراهم کرد.

    همچنین mobox یک پلتفرم بازی و خالق متاورس است که این کار را از طریق توکن‌های غیرمثلی انجام می‌دهد.

    اهداف توکن mobox

    مهم‌ترین اهداف این پلتفرم عبارت‌اند از:

    • ارائه ارز در بازی: با توکن mobox می‌توانید درون بازی شخصیت‌های اضافی، چرخ قرعه‌کشی و مشوق‌هایی برای فعالیت‌های درون بازی (مانند پاداش برای نبرد‌های بازیکنان در مقابل یکدیگر) را خریداری کنید.
    • حاکمیت: توسعه‌دهندگان پلتفرم این قابلیت را در اختیار کاربران mobox می‌گذارند تا با ارسال پیشنهاد‌هایی به آن رأی دهند. این رأی‌ها باعث توسعه و جهت‌گیری بهتر پلتفرم می‌شوند.
    • استخراج نقدینگی: کاربران می‌توانند با شراکت روی برنامه‌های مختلف پلتفرم یا اشتراک‌گذاری MOMO NFT‌ها تمامی پاداش‌های مربوط به شرط‌بندی پرداخت شده در توکن‌های MBOX را دریافت کنند.
    • جعبه‌های رمز و راز NFT: کاربران می‌توانند به‌منظور دریافت شانس دستیابی به جعبه‌های اسرارآمیز منحصربه‌فرد MOMO NFT، توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند.

    توکن mobox چه ویژگی‌هایی دارد؟

    برنامه و توکن موباکس دارای ویژگی‌های قابل‌توجهی است که اکثر کاربران نسبت به آن‌ها آگاهی ندارند. این خصوصیات عبارت‌اند از:

    ·       تنوع بالا

    توسعه‌دهندگان این شبکه برای اینکه بتوانند نظر کاربران مختلف را جلب کنند، تاکنون 3 بازی در این پلتفرم قرار داده‌اند تا با سلیقه‌های مختلف هماهنگ باشند.

    ·       سرعت بی‌نظیر

    اکثر کاربران قبل از خرید یک توکن به‌سرعت آن توجه می‌کنند. توکن mobox روی شبکه بلاک‌چین بایننس با پروتکل BEP-20 قرار دارد، به همین خاطر تمامی تراکنش‌ها با سرعتی بسیار بالا انجام می‌شوند.

    ·       امنیت بسیار بالا

    توسعه‌دهندگان برنامه با پیاده‌سازی ساختاری غیرمتمرکز در بخش‌های مختلف برنامه از هرگونه مشکل یا خرابکاری جلوگیری می‌کنند. همچنین به دلیل پیروی از قانون اثبات سهام (pos) از امنیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

    ·       فرصتی برای کسب درآمد

    mobox باهدف کسب درآمد، امکان استیک کردن، فروش nft‌ها و… را برای کاربران فراهم کرده است.

    تاریخ عرضه ارز دیجیتال موباکس

    در سال 2020 حدود یک میلیارد توکن mobox تولید شد که تاکنون 80 میلیون از آن‌ها به بازار ارز دیجیتال راه یافته‌اند. با عرضه کم و افزایش تقاضا، توکن mobox توانسته بازاری به ارزش 400 میلیون دلار به دست آورد و در رتبه 241 قرار بگیرد.

    چگونه توکن mobox بخریم؟

    موباکس از آن دسته توکن‌هایی است که از امکان نقدینگی و خریدوفروش برخوردار بوده و این یکی از مهم‌ترین فاکتور‌های توکن‌های گیم فای خواهد بود. به همین منظور می‌توانید این توکن را از صرافی‌های خارجی و داخلی مانند صرافی راستین دریافت کنید. برای خرید یا فروش mobox ابتدا باید مراحل زیر را انجام دهید.

    1. ثبت‌نام در صرافی موردنظر با مراجعه به سایت
    2. ارسال مدارک شخصی
    3. فعال‌شدن سطح برنزی پس از ارسال مدارک
    4. تکمیل فرایند احراز هویت
    5. فعال‌شدن سطح طلایی
    6. واریز ریال به حساب برای خرید توکن

    پس از تکمیل مراحل بالا شما می‌توانید ارز دیجیتال mobox را خریداری کنید و با آن معاملاتی چون خریدوفروش انجام دهید. در سطح برنزی، کاربران می‌توانند توکن بخرند و با رسیدن به سطح طلایی تراکنش‌های دیگر، بدون محدودیت انجام می‌شوند.

    توکن mobox همانند سایر کریپتو‌ها برای نگهداری نیاز به کیف پول دیجیتال دارد، اکثر صرافی‌ها کیف پول اختصاصی خواهند داشت؛ اما کیف پول بومی موباکس، متا ماسک، تراست والت و اتمیک والت نیز با این توکن، سازگاری دارند و روی تلفن‌های هوشمند اندروید قابل‌نصب هستند.

    آینده توکن موباکس چگونه است؟

    ازآنجایی‌که هرساله mobox آپدیت جدیدی ارائه می‌دهد، بر اساس گفته‌های تحلیلگران این توکن آینده روشنی خواهد داشت و ارزش آن بیشتر می‌شود. صرافی راستین کوین‌های زیادی دارد (بیش از 200 کوین) که با کارمزد پایین می‌توانید خرید کنید. همچنین قیمت موباکس و روند قیمت سایر کوین‌ها را از طریق وب یا اپلیکیشن ببینید و کیف پول اختصاصی داشته باشید.

    آشنایی با توکن اتریوم نیم سرویس

    خرید موباکس و اتریوم نیم سرویس در صرافی راستین

    اتریوم نیم سرویس با نماد ENS توکنی است که در بلاک‌چین اتریوم ایجاد می‌شود. مدیریت این توکن همانند اکثر توکن‌های رمزنگاری به دست اعضای یک سازمان غیرمتمرکز یا DAO خواهد بود تا بدون هیچ‌گونه واسطه، از طریق آن‌ها تغییراتی روی یک سازمان یا شرکت اعمال کنند.

    برای مثال یک مدیر نمی‌تواند به‌تنهایی برای یک شرکت تصمیم بگیرد و نیاز به افراد دیگری دارد. درنتیجه بر اساس مجموعه‌ای از قوانین و دستورالعمل‌ها هر توکن ens می‌تواند یک رأی بدهد. اگر 67 درصد آرا طبق قانون اساسی یکی باشد، نتیجه مثبت اعلام می‌گردد. حال در صورتی که یک کاربر پیشنهادی را به انجمن ارسال کند، برای رأی‌گیری حداقل باید توسط 100.000 توکن اتریم نیم سرویس پشتیبانی شود.

    به اتریوم نیم سرویس، توکن حاکمیتی هم می‌گویند؛ چراکه یک سیستم متن‌باز و قابل توسعه است. همچنین این اختیار را برای کاربران فراهم می‌کند تا در بسیاری از موارد داخل DAO رأی دهند. مانند:

    • پیشنهاد‌های اجرایی برای برخی از عملیات قرارداد هوشمند (مانند اختصاص بخشی از مخزن توکن به‌منظور کمک مالی برای توسعه Web3 )
    • پیشنهادهای اجتماعی خارج از زنجیره (مانند حذف یک مدیر)
    • ایجاد زیردامنه برای داده‌های دیگر (مانند اختصاص یک زیردامنه برای هدایت یک تراکنش)

    عرضه توکن ENS چقدر است؟

    برای اولین‌بار کل عرضه توکن اتریوم نیم سرویس حدود 100 میلیون بود که توسعه‌دهندگان 25 درصد از آن را به کاربرانی که برای دریافت دامنه ENS تا 31 اکتبر سال 2021 ثبت‌نام کرده بودند، اختصاص دادند. 50 درصد دیگر هم به خزانه جامع و 25 درصد باقی‌مانده به صاحبان Airdrop داده شد.

    خریدوفروش توکن ENS چگونه است؟

    پس از ثبت‌نام در یک صرافی خارجی یا داخلی می‌توانید با افزایش موجودی (تومان) در حساب کاربری خود، خرید ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس را به‌راحتی انجام دهید. برای مثال در صرافی راستین به‌راحتی می‌توانید قیمت ens را مشاهده و آن را بخرید.

    در آخرین نوسان بازار، قیمت این توکن 13 دلار معادل 489,104 تومان بوده و توانسته در رتبه 171 بازار قرار بگیرد.

    مزایای خرید توکن ENS

    خرید موباکس و اتریوم نیم سرویس در صرافی راستین

    ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس دارای مزایای منحصر‌به‌فردی است که اکثر کاربران از آن‌ها بی‌خبر هستند. مانند:

    • امنیت عالی
    • قابلیت انتقال به هر نقطه از جهان
    • کارمزد پایین

    معرفی کیف پول‌های اتریوم نیم سرویس

    توکن اتریوم نیم سرویس به دلیل پیاده‌سازی روی شبکه بلاک‌چین اتریوم، می‌تواند روی بسیاری از کیف پول‌ها ذخیره شود. از جمله این کیف پول‌ها عبارت‌اند از:

    • کیف پول نرم‌افزاری تراست والت
    • کیف پول نرم‌افزاری متا ماسک
    • کیف پول سخت‌افزاری ترزور
    • کیف پول سخت‌افزاری لجر

    آینده ارز دیجیتال ENS چگونه است؟

    تاکنون ارزش توکن اتریوم نیم سرویس دارای نوسانات بسیاری بوده و حجم معامله‌های روزانه آن به 97.86 میلیون دلار رسیده است. به همین خاطر تحلیل‌گران این بازار احتمال افزایش قیمت را برای این توکن می‌دهند.

    در پایان

    ارز دیجیتال، دنیای بسیار گسترده‌ای را پوشش می‌دهد و توانسته با جای‌دادن پلتفرم‌های گیمینگ چون موباکس کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند؛ چراکه امکان کسب درآمد را برای آن‌ها فراهم کرده است. همچنین سرویس نام اتریوم (ENS) یک سیستم نام‌گذاری توزیع شده، باز و قابل توسعه است که بر روی شبکه بلاک‌چین اتریوم کار می‌کند و جایگاه ویژه‌ای در بازار دارد.

    سؤالات متداول

    1. آیا موباکس ارز دیجیتال است؟

    mobox یک پلتفرم مبتنی بر بازی و بلاک‌چین است که به‌منظور کسب درآمد (P2E) ساخته شده و به دنیای ارز دیجیتال راه‌یافته است.

    1. چند بازی در پلتفرم mobox طراحی شده است؟

    در حال حاضر 3 بازی در این پلتفرم قرار داده شده است.

    1. ENS در چه شبکه‌ای ایجاد شده است؟

    اتریوم نیم سرویس با نماد ENS توکنی است که در بلاک‌چین اتریوم ایجاد شده است.

    1. آیا خریدوفروش ENS سخت و دشوار است؟

    خیر، پس از ثبت‌نام در یک صرافی خارجی یا داخلی می‌توانید با افزایش موجودی (تومان) در حساب کاربری خود، خرید ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس را به‌راحتی انجام دهید.

    1. آیا توکن ENS امنیت دارد؟

    بله این توکن از امنیت بالایی برخوردار است.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=307969

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم