• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

خرید شارژ بدون نیاز به کارت بانکی

  • کد خبر : 341937
  • 25 بهمن 1402 - 2:48
خرید شارژ بدون نیاز به کارت بانکی

فهرست محتوا برای خرید شارژ ایرانسل یا سایر اپراتورهای تلفن همراه روش‌های مختلفی وجود دارد. خرید از طریق کارت‌های بانکی یا اپ‌های پرداختی یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها است. اما آیا روش ساده‌تر و آسان‌تری نیز وجود دارد؟ پاسخ ما این است که بله. روش آسان دیگری نیز برای خرید شارژ ایرانسل، شارژ همراه […]

فهرست محتوا

  • برای خرید شارژ ایرانسل یا سایر اپراتورهای تلفن همراه روش‌های مختلفی وجود دارد. خرید از طریق کارت‌های بانکی یا اپ‌های پرداختی یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌ها است. اما آیا روش ساده‌تر و آسان‌تری نیز وجود دارد؟ پاسخ ما این است که بله. روش آسان دیگری نیز برای خرید شارژ ایرانسل، شارژ همراه اول و رایتل نیز وجود دارد. این روش، خرید بدون نیاز به کارت بانکی است. حتما تعجب می‌کنید و می‌پرسید چگونه؟ ما در این مطلب به این سوال پاسخ داده‌ایم. اگر می‌خواهید با این روش آسان و بسیار سریع که همان خرید از کیف پول دیجی‌پی است آشنا شوید تا انتها با این مطلب همراه باشید.

    کیف پول دیجیتال دیجی‌پی چیست؟

    در پاسخ به این سوال که کیف پول دیجی‌پی چیست باید گفت کیف پول دیجی‌پی یک اپلیکیشن پرداختی است که از طریق آن می‌توانید برخی از تراکنش‌های مالی یا پرداختی روزانه را انجام دهید. خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبوض و… برخی از تراکنش‌های مالی روزانه است که از طریق کیف پول دیجی‌پی با بالاترین سرعت انجام می‌شود.

    از کیف چگونه استفاده کنیم؟

    برای استفاده از کیف پول ابتدا باید آن را نصب کنید. برای نصب باید اپلیکیشن پرداختی دیجی‌پی را از استورها یا سامانه‌های معتبر دانلود کنید. در واقع کیف پول یکی از امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن دیجی‌پی است.

    با دانلود و نصب اپلیکیشن دیجی‌پی، گزینه کیف پول را نیز مشاهده خواهید کرد. اما نصب اپلیکیشن دیجی‌پی چگونه است؟ برای نصب باید به روش نصب سایر اپ‌ها عمل کنید. البته نصب این اپ بسیار آسان است و تنها کاری که شما باید انجام دهید وارد کردن اطلاعات شخصی و بانکی است. بعد از آن وقتی وارد اپلیکیشن دیجی‌پی شوید گزینه کیف پول را نیز مشاهده خواهید کرد.

    روش استفاده از کیف پول دیجی‌پی

    بعد از نصب اپلیکیشن دیجی‌پی، در گام دوم باید در کیف پول دیجی‌پی ثبت نام کنید. برای این کار کافیست اطلاعات بانکی یکی از حساب‌های خود را وارد کنید. بعد از آن باید کیف پول را از طریق حساب بانکی خود شارژ کنید و موجودی آن را افزایش دهید. بعد از شارژ می‌توانید به راحتی برای خود شارژ تهیه کنید. البته همانطور که گفتیم در کنار خرید شارژ می‌توانید بسته اینترنت نیز تهیه کنید و یا قبوض خود را پرداخت نمایید.

    تفاوت خرید شارژ با کیف پول و اپ‌های پرداختی

    بزرگ‌ترین مزیت خرید شارژ با کیف پول دیجی‌پی این است که در این نوع خرید نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی نیست. حتی رمز دوم. بله درست متوجه شدید. برای خرید از کیف پول دیجی‌پی نیازی به رمز دوم نیست. این بدان معنا است که شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن بدون نیاز به رمز دوم و یا اطلاعاتی مانند CVV و تاریخ انقضای کارت و… شارژ مورد نیاز را خریداری کنید.
    مزیت دوم خرید شارژ با کیف پول دیجی‌پی، امنیت بالای آن است.

    چرا از امنیت بالا صحبت می‌کنیم؟ به این دلیل که در این نوع خرید نیازی به وارد کردن اطلاعات بانکی نیست. در حالی که در سایر روش‌ها شما برای هر خرید باید برخی از اطلاعات بانکی خود را وارد کنید. این ویژگی در صورت عدم اتصال به سامانه‌های ناامن می‌تواند باعث هک شدن اطلاعات بانکی شما شود.

    کیف پول دیجی‌پی علاوه بر مزایای فوق، بدون انقضا نیز است. یعنی برعکس کارت‌های بانکی که برای دوره مشخصی فعال هستند و بعد از پایان آن دوره باید مجددا تمدید شوند، کیف پول دیجی‌پی تاریخ انقضا ندارد.

    آیا امکان انتقال پول به دیگران وجود دارد؟

    احتمالا موضوع انتقال پول با کیف پول دیجی‌پی نیز برای بسیاری از شما سوال باشد. پاسخ این است که بله با کیف پول می‌توانید عملیات انتقال پول را نیز انجام دهید. البته به شرط آنکه آنها نیز دارای کیف پول دیجی‌پی باشند.

    به عبارتی انتقال از کیف پول تنها به کیف پول امکان‌پذیر است و به حساب بانکی انجام نمی‌شود. جالب است که این کار را می‌توانید از طریق خودکار نیز فعال کنید. یعنی با استفاده از گزینه انتقال خودکار، عملیات انتقال را انجام دهید. سقف انتقال پول از طریق کیف پول، 200 هزار تومان است.

    آیا کیف پول دیجی‌پی همیشه در دسترس است؟

    بله، شما می‌توانید در هر شرایطی به کیف پول دیجی‌پی دسترسی داشته باشید. یعنی از نظر زمانی هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. تنها محدودیت عدم اتصال به اینترنت است. یعنی برای استفاده از کیف پول باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

    با کیف پول دیجی‌پی از زمان خود جلوتر باشید

    کیف پول دیجی‌پی به دلیل امنیت و سرعت بالا، یکی از بهترین روش‌های خرید شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل است. البته شما می‌توانید از روش‌های دیگر همچون اپ‌های پرداختی یا بانکی نیز برای خرید شارژ استفاده کنید. اما اگر به فکر صرفه جویی در زمان خود هستید و می‌خواهید بدون دغدغه و دردسر شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنید بهترین روش استفاده از کیف پول دیجی‌پی است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=341937

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم