• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

خرید سرور اچ پی

  • کد خبر : 305805
  • 07 شهریور 1401 - 13:54
خرید سرور اچ پی

معرفی انواع سرور اچ پی به کاربران کمک می کند تا با اطلاعات دقیق و آگاهی کامل نسبت به خرید سرور HP اقدام کنند. انواع سرور HP که در بازار ایران به فروش می رسند، متفاوت هستند. معرفی انواع سرور اچ پی شرکت HPE در سراسر دنیا به عنوان محبوب ترین و کار بلدترین شرکت […]

  • معرفی انواع سرور اچ پی به کاربران کمک می کند تا با اطلاعات دقیق و آگاهی کامل نسبت به خرید سرور HP اقدام کنند. انواع سرور HP که در بازار ایران به فروش می رسند، متفاوت هستند.

    معرفی انواع سرور اچ پی

    شرکت HPE در سراسر دنیا به عنوان محبوب ترین و کار بلدترین شرکت ها در زمینه تولید سرورهای شرکتی و سازمانی شناخته می شود که می تواند بهترین سیستم ها را با بیشترین بازدهی ارائه دهد. طیف وسیعی از سرورهای اچ پی در مدل های مختلف در بازار موجود هستند که هر یک می توانند قابلیت های منحصر به فردی را برای کاربران فراهم کنند.

    از شرکت های معتبر در زمینه خرید سرور HP و فروش متعلقات سرور، می توان به شرکت دوبرکا اشاره نمود که می تواند سرور استوک HP و تجهیزات سرور اچ پی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار خریداران قرار دهد.

    سرور های HP Proliant DL یا سرورهای رکمونت، سرور HP Proliant ML یا سرور ایستاده، سرور HP Proliant BLADE یا سرورهای تیغه ای و سرورهای Synergy، رایج ترین سرورهایی هستند که در بازار ایران به فروش می رسند.  سرورهای HP SL، HPE Apollo، HPE Superdome Flex، HPE Simplivity، HPE Edgeline، HPE Cloudline و HPE Composable Rack نیز از محصولات شرکت HP هستند که هر یک ویژگی های متفاوتی دارند.

    سرور HP Proliant DL

    این سری از سرورهای اچ پی دارای قابلیت نصب در رک (Rack) بوده و به عنوان سرورهای رکمونت (Rackmount) شناخته می شوند. این سری از محصولات اچ پی دارای مدل ها و نسل های مختلفی هستند و در کاربردهای مختلف استفاده می شوند. سرورهای سری DL380، DL360 و سری DL580 از جمله سرورهای رکمونت هستند که محبوبیت بالایی بین خریداران دارند.

    سرورهای رکمونت دارای قابلیت انعطاف پذیری بالایی هستند و امکان نصب همه قطعات سخت افزاری را فراهم می کنند، از این رو می توانند امنیت بسیار بالایی را در کنار کارایی بیشتر و راهکارهای ذخیره سازی ایده آل در اختیار کاربران قرار دهند. این سرورها با پشتیبانی از آخرین تکنولوژی های سخت افزاری کمپانی HP راهکار مناسبی برای دیتاسنترها و مراکز داده به شمار می روند.

    سرور HP Proliant DL به عنوان پرفروش ترین سرورهای اچ پی شناخته می شوند و خرید و فروش سرور HP رکمونت در مقایسه با سایر سرورها رواج بیشتری دارد. این سرورها قابلیت پشتیبانی از کلیه سیستم عامل های شرکت اچ پی را دارند و حتی می توانند از سیستم عامل های سایر شرکت ها مانند مایکروسافت پشتیبانی به عمل آورند.

    خرید سرور HP سری رکمونت برای کاربرانی مناسب است که می خواهند یک شبکه کامل و جامع پیاده سازی کنند.

    سرور HP Prolinat ML

    این سری از سرورها که به عنوان سرور ایستاده یا Tower شناخته می شوند، می توانند عملکرد مناسبی را در کسب و کارهای کوچک و متوسط ارائه دهند و برای شرکت ها و سازمان هایی که به شبکه های اینترنتی و فایل های ذخیره سازی نیاز دارند، گزینه ایده آلی به شمار می روند.

    سرور ایستاده اچ پی نیز مانند سرورهای رکمونت محبوبیت بالایی دارد. برای استفاده از این سرورها نیازی به استفاده از رک نیست، البته در صورت نیاز می توان آن ها را درون رک نصب کرد. این ویژگی به عنوان مزیت بزرگ برای
    سرور اچ پی به شمار می رود. یک انتخاب مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط که می تواند مدیریت بالا، کنترل از راه دور و ذخیره سازی داده ها و اطلاعات را به شکل متمرکز در اختیار کاربران قرار دهد. سرورهای HP ML100 و ML300 از مدل های پر تقاضا در بازار تجهیزات IT هستند.

    خرید سرور اچ پی

    سرور HP Prolinat BL

    محدودیت فضا برای نصب و راه اندازی سیستم سروری مشکلی است که در برخی از شرکت ها و سازمان ها گریبان گیر مدیران و کارمندان است. در این موارد خرید سرور HP که دارای قابلیت نصب در فضای کوچک باشد، یک راهکار ایده آل است. سرورهای تیغه ای یا بلید سرورها بهترین انتخاب برای این شرکت ها هستند، البته می توانند قدرت پردازشی بالاتری نیز فراهم کنند.

    مصرف انرژی بسیار پایین و هم چنین کابل کشی آسان تر این سرورها را به گزینه مقرون به صرفه برای کسب و کارها تبدیل کرده است. در واقع فقط یک ست کابل (Cable Clutter) برای همه سرورهای بلید Blade Enclosure کفایت می کند. این در حالی است که در سری رکمونت بایستی برای هر یک از سرورها یک ست کابل در نظر گرفت. بلید سرورها اکثر در دیتاسنترها مورد استفاده قرار می گیرند.

    یک Blade Enclosure که امکان نصب چندین بلید سرور را فراهم می کند. بلید ها به صورت نازک و ماژولار طراحی شده اند و کارایی بالایی را در کنار مصرف بهینه انرژی در اختیار کاربر قرار می دهند.

    سرور HP Synergy

    سرور اچ پی Synergy یک سرور قدرتمند برای کار با پردازش های ابری، هوش مصنوعی و مجازی سازی به شمار می رود و می تواند در ارتباطات وایرلس بسیار موفق عمل کند و در شبکه های پر سرعت عملکرد بسیار بالایی را ارائه دهد.  خرید سرور اچ پی Synergy قادر به ارائه قابلیت هایی است که هیچ یک از انواع سرور اچ پی نمی توانند فراهم کنند. استفاده از حجم بالای ظرفیت رم و به کارگیری حافظه های پر سرعت SSD یکی از امکاناتی است که با خرید سرور HP سرور Synergy فراهم می شود.

    سرور Synergy تنها سرور اچ پی است که قادر به استفاده از همه هسته ها به شکل کامل و جامع است. سرورهای سینرژی امکان ترکیب حافظه های RAM با ظرفیت بالا و به کارگیری پردازنده هایی که تعداد هسته پردازشی بالایی دارند را فراهم می کنند که این قابلیت موجب می شود تا کاربران به یک سیستم مجازی یا فضای ابری پر قدرت دسترسی داشته باشند و همگام با تکنولوژی های روز دنیا حرکت کنند.

    سرور HP SL

    سرورهای HP SL یا سرورهای Scalable Line از جمله سرورهای مقیاس پذیر کمپانی HP هستند که می توانند توان محاسباتی بالایی را ارائه دهند. این سرورها با ظرفیت ذخیره سازی بسیار بالا و حداکثر توان محاسباتی می توانند کارایی بالایی را در مراکز داده فراهم کنند. سرور HP ProLiant SL6500 یکی از این سرورها بوده و در عملیات محاسباتی بسیار قدرتمند عمل می کند.

    خرید سرور اچ پی

    سرور HP Apollo

    سرورهای آپولو در کسب و کارهایی استفاده می شوند که به بهره وری و کارایی بسیار بالایی نیاز دارند. این سرورها به خانواده سرورهای high-density تعلق دارند و می توانند قابلیت های متعددی را فراهم کنند. از مهم ترین مشخصات سرور اچ پی آپولو می توان به سیستم خنک کننده آبی آن اشاره کرد که در مقایسه با سیستم خنک کننده هوا بسیار بهتر عمل می کند. ارائه عملکرد 2 برابری در محاسبات گروهی و فضای ابری خصوصی این سرورها را برای حجم های کاری بالا مناسب می کند.

    سازمان های مختلفی که به دنبال عملکرد بالا هستند، می توانند به سراغ خرید سرور اچ پی آپولو بروند تا قابلیت هایی نظیر افزایش و کاهش عملکرد با توجه به حجم کاری و ارائه کارایی بالا در محاسبات پیچیده در اختیار آن ها قرار بگیرد. محاسبات پردازش های سنگین و تجزیه و تحلیل داده های پیچیده به کمک این سری از سرورها محقق می شود.

    در این محتوا  و سایت دوبرکا سعی کردیم رایج ترین و محبوب ترین سرورهای اچ پی را معرفی کنیم و مشخصات و قابلیت های هر کدام را توضیح دادیم تا کمکی باشد برای کاربرانی که می خواهند اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل کنند تا بتوانند یک سرور اچ پی مناسب خریداری نمایند. توجه داشته باشید که برای خرید سرور HP و خرید سرور استوک اچ پی به سراغ نمایندگی های معتبر و شرکت های مجاز بروید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305805

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم