• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

  • کد خبر : 305042
  • 11 مرداد 1401 - 23:09
خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

المان های مختلفی برای تزیین دکوراسیون داخلی وجود دارند. هر کدام از این المان ها برای بخش خاصی کاربرد دارند. تابلو دیواری یکی از این عناصر است که برای تزیین دیوار به کار می رود. یکی از انواع آن چاپ روی بوم نقاشی است. این نوع عنصر تزیینی بسیار زیبا و دارای قیمت مقرون به […]

  • المان های مختلفی برای تزیین دکوراسیون داخلی وجود دارند. هر کدام از این المان ها برای بخش خاصی کاربرد دارند. تابلو دیواری یکی از این عناصر است که برای تزیین دیوار به کار می رود. یکی از انواع آن چاپ روی بوم نقاشی است. این نوع عنصر تزیینی بسیار زیبا و دارای قیمت مقرون به صرفه ای است. در واقع نسبت به نقاشی های دست ساز، قیمت مناسب تری دارد. در نتیجه طراحان نیز این محصول را برای تزیین دیوار انتخاب می کنند. طرح های متنوع آثار چاپی از ویژگی های اصلی این نوع آثار است. شما می توانید از تصاویر متنوع مانند طبیعت، گل ، تصاویر فانتزی، انتزاعی، مدرن و کلاسیک برای تزیین استفاده کنید. هر کدام از این طرح ها برای یک طراحی خاص کاربرد دارند.

    با خرید تابلو می توانید از آن برای تزیین دیوار فضا ها با کاربری مختلف استفاده کنید. مثلا برای دیوارهای یک منزل مسکونی و بخش هایی مانند پذیرایی می توانید از طرح های طبیعت استفاده کنید. گل های سفید بزرگ در آثار مدرن امروزه بیشترین میزان فروش را دارند. بهتر است بر اساس مد روز طرح را انتخاب کنیم تا فضا زیباتر به نظر برسد. یکی از ویژگی های این نوع آثار، مقاومت بالای بوم نقاشی است. بوم نقاشی در این آثار از کیفیت بالایی برخوردار است و دوام بالایی دارد.

    مزیت نصب تابلو دیواری چیست؟

    نصب تابلو دیواری دارای مزایای بسیار زیادی است. از گذشته تا به امروز استفاده از آن بخش جدا نشدنی از تزیینات دیوار بوده است. شکل و طرح های آثار قدیمی با آثار مدرن امروزی تفاوت دارد. امروزه بیشتر از طرح های مدرن برای طراحی یک فضا استفاده می شود. آثار فانتزی و مینیمال طرفداران بیشتری دارند و بیشتر توسط طراحان مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزایای استفاده از این آثار، تزیین هر اتاق با توجه به نوع کاربری است. برای ایجاد یک فضای با کیفیت بصری نیاز به المان های مختلفی داریم. این عنصر یکی از ضروری ترین عناصر تزیینی محسوب می شود که به جرات می توان گفت که باید در فضا وجود داشته باشد. یک دکوراسیون داخلی بدون آن جذابیت و زیبایی چندانی نخواهد داشت.

    البته میزان فروش تابلو دیواری نشان می دهد که این عنصر امروزه کاربرد زیادی برای پوشش دیوار دارد. به همین دلیل در شکل های مختلف مانند روی بوم، شاسی و … ارائه می شود. البته بوم برای ارائه آثار چاپی، گزینه مناسب تری است. زیرا علاوه بر وزن سبک تر، نیازی به قاب نیز ندارد. کیفیت چاپ نیز باید بالا باشد تا اثر زیباتر به نظر برسد.

    خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

    انواع تابلو دکوراتیو

    آثار دکوراتیو موجب زیبایی دکوراسیون داخلی می شوند. هر چیدمان با رنگ و طرح مختلف تزیین می شود. انواع تابلو مورد استفاده در فضای معماری با توجه به نوع طراحی هر فضا متفاوت است. مثلا از تصاویر گل و طبیعت بیشتر برای فضای مسکونی استفاده می شود. تصاویر امکان و بناهای تاریخی و مشهور در فضا هایی مانند شرکت های بین المللی و یا هتل به کار می روند. تصاویر سنتی مدرن مانند انواع آثار نقاشی خوشنویسی نستعلیق نیز برای فضاهای تلفیقی کاربرد دارند. از این هر فضایی با توجه به نوع کاربری و طراحی، با نوع خاصی از آثار چاپی تزیین می شود. این آثار دکوراتیو را می توانیم با طرف هزینه بسیار کم سفارش دهیم و فضای مورد نظر را تزیین کنیم.

    قیمت تابلو با توجه به ابعاد آن تعیین خواهد شد. زیرا که هر چقدر ابعاد بزرگ تر باشد، باید از بوم بزرگتری استفاده کرد و طبیعتا رنگ بیشتری برای چاپ استفاده می شود. از این رو بهتر است برای فضاهای مختلف با توجه به ابعاد اتاق، اثر چاپی مورد نظر انتخاب شود. بهتر است قبل از خرید به کیفیت چاپ دقت شود. زیرا این ویژگی تاثیر زیادی روی زیبایی بوم نقاشی خواهد داشت.

    بهترین طرح تابلو برای اتاق خواب

    فضای خواب یکی از بخش های آرام و خصوصی منازل مسکونی است. بنابراین در طراحی آن باید به تاثیر رنگ روی کیفیت بصری اتاق خواب دقت شود. هر تابلو دیواری اتاق خواب باید با رنگ های آرامش بخش طراحی شده باشد. در ابتدا باید به رنگ های به کار رفته برای طراحی این فضا دقت شود. سپس با توجه به نوع طراحی و طیف های رنگی به کار رفته، یک بوم نقاشی مناسب برای نصب روی دیوار انتخاب شود. امروزه طرح های متنوعی برای این فضا با سبک های مدرن و کلاسیک وجود دارد. تصاویر به کار رفته باید دارای رنگ های ملایم و خنثی باشند. این رنگ ها باید الهام گرفته از رنگ چیدمان و مبلمان موجود در فضا باشند.

    در سایت دکورآفیس طرح های متنوعی برای این بخش طراحی شده است. بیشتر طرح ها با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی توسط طراحان خلق شده اند. از این رو اغلب دارای فضای فانتزی و رویایی هستند. این نوع طرح ها برای تاق خواب نیز انتخاب مناسبی هستند. از این طراحان از این تصاویر برای تزیین دیوار این بخش از فضای مسکونی استفاده می کنند.

    خرید تابلو دکوراتیو _ دکورآفیس

    خرید تابلو طبیعت

    طبیعت یکی از موضوعات اصلی برای چاپ انواع تابلو دیواری است. این موضوع از دیرباز مورد توجه هنرمندان نقاش بوده است. از این رو در آثار چاپی نیز کاربرد ویژه ای دارد. طرح های متنوع مانند تصاویر گل های مختلف، جنگل و آبشار، کوه و ساحل دریا از ایده های چاپ شده روی بوم هستند. برای خرید بوم نقاشی با موضوع طبیعت می توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید. طرح های متنوعی روی سایت قرار داده شده است. امکان سفارش با ابعاد مختلف نیز وجود دارد. به همین دلیل اغلب برای طراحی یک فضا از طرح های متنوع استفاده می شود. طبیعت و عناصر موجود در آن همواره سوژه ی اصلی آثار هنرمندان هستند. هر هنرمند از زاویه دید خود به طبیعت نگاه می کند. در نتیجه آثار به یکدیگر شباهت ندارند و هر اثر از زاویه دید متفاوتی خلق شده است.

    میزان فروش تابلو طبیعت نیز نشان می دهد که این نوع عنصر کاربرد زیادی برای تزیین دیوار فضاهای مختلف دارد. به گونه ای که برای فضاهای مسکونی، تجاری و اداری در بخش های مختلف استفاده می شود. رنگ سبز این تصاویر می تواند حس سرزندگی را در مخاطب این آثار ایجاد کند.

    خرید آنلاین تابلو از طریق سایت

    مجموعه دکورآفیس فعالیت گسترده ای در جهت فروش انواع تابلو دیواری، پوستر دیواری و کاغذ دیواری دارد. این عناصر و پوشش های تزیینی را می توانیم برای بخش های مختلف یک فضا به کار ببریم. روش های خرید آنلاین موجب شده اند که مخاطب بتواند قیمت یک محصول را در سایت های مختلف مقایسه کند. با توجه به توضیحات ارائه شده توسط سایت نیز به ویژگی های آن پی خواهد برد. خرید آنلاین دارای مزایای بی شماری است که موجب شده است اغلب مشتریان از این روش استفاده کنند. در نتیجه بیشتر مخاطبان خرید بوم نقاشی چاپی را به این شیوه انجام می دهند. بهتر است قبل از خرید ویژگی های مختلف اثر را به دقت مطالعه کنیم. مطالعه نظرات مشتریان نیز می تواند به ما در خرید بهتر کمک کند.

    به طور کلی تابلو دیواری کاربرد وسیعی در تزیینات دکوراسیون داخلی دارد. این عنصر بخشی جدا نشدنی از طراحی یک ساختمان محسوب می شود. از این رو طراحان نیز به عنوان اولین قدم برای طراحی یک فضا، از آن استفاده می کنند. طرح های متنوع آن نیز موجب شده است که پوشش مورد نظر برای اتاق های مختلف متفاوت باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305042

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم