• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
115

خرید ارز دیجیتال در پینگی، بازاری پر نوسان اما با سود بالا!

  • کد خبر : 310310
  • 02 بهمن 1401 - 16:19
خرید ارز دیجیتال در پینگی، بازاری پر نوسان اما با سود بالا!

فهرست محتوا شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های اقتصادی ناشی از آن از یک سو و افزایش قیمت دلار از سوی دیگر، مردم را به خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در بازارهای مالی سوق داده است. اگر مبتدی هستید باید بدانید که چگونه و از کجا ارز دیجیتال بخرید. پیشنهاد میکنیم در صورتی که علاقمند […]

فهرست محتوا

  • شیوع ویروس کرونا و آسیب‌های اقتصادی ناشی از آن از یک سو و افزایش قیمت دلار از سوی دیگر، مردم را به خرید ارز دیجیتال و سرمایه گذاری در بازارهای مالی سوق داده است. اگر مبتدی هستید باید بدانید که چگونه و از کجا ارز دیجیتال بخرید. پیشنهاد میکنیم در صورتی که علاقمند به بازار کریپتو و خرید ارز دیجیتال مثل تتر و بیت کوین هستید از صرافی پینگی استفاده کنید. 

    سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی پول بانک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

    این روزها با توجه به بازار اقتصادی و تورم بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال راهی جدید برای ذخیره دارایی‌ها هستند به همین دلیل بازار ارزهای دیجیتال به بازاری پرطرفدار برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. برای این‌که بتوانید تجربه خرید ارز دیجیتال سریع و در کمترین زمان ممکن را داشته باشید در پینگی، بازار مطمئن رمزارزها ثبت نام کنید.

    این صرافی با پشتیبانی 7/24، رابط کاربری ساده، سهولت در استفاده، دارای فول نود و کیف پول اختصاصی و تنوع ارزی بالا تجربه لذت بخش و سود دهی در خرید ارز دیجیتال را برای شما رقم میزند.

    معیارهای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری

    لطفا توجه داشته باشید هر افزایش و کاهش قیمت نشانه زمان درست برای ورود و خروج نیست و تا زمانی که زمان مناسب را نشناسید نمی‌توانید معاماملات پر سودی داشته باشید. با یک جستجوی ساده به راحتی هزاران توصیه درباره نحوه سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به شما نمایش داده می‌شود. در ادامه چند فاکتور مهم در هنگام سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم.

    1. مدت زمانی که ارز دیجیتال در بازار وجود داردچه مدت است که رمزارز وجود دارد؟ رمزارزهای جدید فوراً از بازار حذف نمی‌شوند، اما داشتن تاریخچه قیمت گذشته برای مقایسه به شما کمک می‌کند تا ببینید یک ارز تا به حال چگونه عمل کرده است.
    2. بررسی تاریخچه قیمت و روند کوینعملکرد شرکت توسعه دهنده و تیم پشتیبان در طول سال‌های فعالیت خود چگونه بوده است؟ اگر ثبات در قیمت‌ها را می‌بینید، این نشانه خوبی است. اگر متوجه شدید که ارز دیجیتال در حال افزایش است و با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا می کند، حتی بهتر است.
    3. از چه فناوری استفاده می‌کند؟چگونه پلتفرم از نظر قابلیت استفاده و امنیت با سایرین مقایسه می‌شود؟ اولین چیزی که می‌خواهید به دنبال آن باشید سرعت انجام تراکنش‌ها است. شبکه باید بتواند ترافیک تراکنش‌ها را به راحتی مدیریت کند. شما همچنین باید مطمئن شوید که سرمایه گذاری شما امن است. بیشتر ارزهای دیجیتال از فناوری بلاک چین استفاده می‌کنند که همه تراکنش‌ها را شفاف و آسان می‌کند. فناوری بلاک چین لزوماً سرقت ارز دیجیتال شما را برای هکرها دشوارتر نمی‌کند. این کار ردیابی سرمایه‌گذاری شما را آسان‌تر می‌کند تا به‌جای از دست رفتن به دنبال تقلب، بازیابی شود.
    4. میزان محبوبیتچند نفر در ارز دیجیتال مورد نظر شما سرمایه گذاری می‌کنند؟ وقتی سطح بالایی از پذیرش را مشاهده می‌کنید، به این معنی است که ارز دیجیتال نقدینگی بهتری دارد. معامله، فروش یا خرید در آینده آسان تر خواهد بود.

    پس از آن که ارز دیجیتال مورد نظر خود را برای خرید انتخاب کردید، باید در یکی از صرافی های ارز دیجیتال مانند بایننس، پینگی یا کوکوین نسبت به خرید آن ارز اقدام کنید. در ادامه نحوه خرید ارز دیجیتال در صرافی پینگی را به شما آموزش می دهیم.

    آموزش خرید ارز دیجیتال در صرافی پینگی

    برای خرید ارز دیجیتال در صرافی پینگی، خرید تتر، بیت کوین، ترون، BNB و بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال دیگر را تنها در 4 مرحله تجربه کنید.

    این صرافی مجهز به دو بخش سفارش گذاری حرفه ای در مارکت یا بازار با حد ضرر Stoplimit, OCO و یک بخش صرافی (خرید و فروش سریع) برای کاربران مبتدی است. مراحل خرید ارز در پینگی به شرح زیر است:

    1. ثبت نام
    2. احراز هویت ( خودکار یا عادی )
    3. واریز ریال به مبلغ مورد نیاز برای خرید
    4. خرید ارز دیجیتال مورد نظر

    پس از خرید ارز در صورت تمایل میتوانید برای انتقال به کیف پول مد نظر خود، درخواست برداشت ثبت کنید.

    12 ارز دیجیتال برتر بر اساس مارکت کپ یا ارزش بازار به شرح زیر است:

    • بیت کوین (BTC)
    • اتریوم (ETH)
    • تتر (USDT)
    • بایننس کوین (BNB)
    • یو اس دی کوین (USDC)
    • ریپل (XRP)
    • بایننس یو اس دی (BUSD)
    • کاردانو (ADA)
    • دوج کوین (DOGE)
    • سولانا (SOL)
    • ترون(TRX)
    • ماتیک (MATIC)

    در بخش بازار شما می‌توانید سفارش‌های خود را به صورت عادی، سریع، استاپ لیمیت و OCO ثبت کنید. اگر قصد دارید که دارایی را به سرعت و در کسری از زمان خریداری کنید به صرافی مراجعه کنید. در صرافی شما دارایی را از صرافی و نه خریداری می‌خرید، اما در بازار شما باید سفارش خود را ثبت کنید و در صورت یافتن فروشنده با قیمت پیشنهادی شما دارایی را به ولت خود اضافه کنید.

    دلیل اینکه بیشتر ارزها در بخش صرافی ارائه می‌شود این است که حجم معاملات برخی چندان زیاد نیست و اگر شما تمایل به خرید ارز دیجیتال مورد نظر را داشته باشید بتوانید به سادگی دارایی را از صرافی بخرید. شما می‌توانید در بخش بازار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، شیبا اینو و چیلیز را با تتر بخرید.

    چرا خرید ترون را پیشنهاد می کنیم؟

    ارز ترون با توجه به فی شبکه پایین و امکان راه اندازی توکن های مختلف در بستر شبکه TRON که در اختیار علاقمندان قرار داده مورد استقبال و حمایت فعالین حوزه کریپتوکارنسی قرار گرفته است. قیمت ترون TRX، ارز شبکه TRON، قبل از جدا شدن Justin Sun جاستین سان موسس این رمز ارز افزایش پیدا کرده بود اما با منتشر شدن این خبر در ابتدای سال 2022 کاهش ارزش پیدا کرد.

    اما همچنان خرید ترون برای انتقال تتر (به دلیل اینکه تتر روی بستر ترون TRC20 با کارمزد پایین قابل انتقال است) و همینطور استیک کردن و کسب سود تقاضای بالایی دارد. برای خرید ترون با قیمت مناسب به مقدار کم یا زیاد به راحتی می توانید از صرافی پینگی با پرداخت تومان و تتر اقدام کنید. در زمان نگارش این مطلب ترون در رتبه 16 سایت کوین مارکت کپ قرار دارد.

    کاربردهای ترون چیست ؟

    همانطور که پیشتر گفته شد این رمز ارز به دلیل فی شبکه پایین و همینطور امکان راه اندازی توکن در بستر شبکه خود علاقه مندان زیادی را سمت خود جلب کرده است.

    1. پرداخت هزینه شبکه برای انتقال تتر و سایر ارزهای موجود در بستر ترون
    2. استیک ترون و کسب درآمد
    3. خرید و فروش NFT ها از طریق APENFT در سایت https://apenft.io

     

    خرید ارز دیجیتال در پینگی، بازاری پر نوسان اما با سود بالا!

    حداقل مبلغ خرید ارز دیجیتال چقدر است؟

    شما می‌توانید در برخی از صرافی‌های ارز دیجیتال مانند پینگی با حداقل مبلغ 100 هزار تومان سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. همچنین می‌توانید رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم، ترون، شیبا اینو و چیلیز را با تتر خریداری کنید.

    انواع روش های خرید ارز دیجیتال

    برای خرید ارز دیجیتال به روش های متنوع زیر می توان اقدام کرد. از متداول ترین روشهای خرید رمز ارز در دنیا، معامله آن در صرافی ها است.

    1. فروش و خرید ارز دیجیتال در صرافی P2P
    2. معامله خارج از صرافی در حجم بالا OTC
    3. معامله توسط واسط ها در بسترهای دیگر، مثل تلگرام، واتس آپ یا به صورت تلفنی ) توصیه نمی شود. )
    4. معامله فردی ( انتقال مبلغ ریالی یا ارزی و دریافت ارز مورد نظر از شخص فروشنده )

    آنچه باید قبل از خرید ارز دیجیتال بدانید!

    خرید ارز دیجیتال علاوه بر انتخاب صرافی و نوع ارز؛ اصولی دارد که اگر با آن آشنا نباشید احتمال دارد سودی که می‌خواهید را کسب نکنید و یا حتی دارایی خود را از دست بدهید. توجه داشته باشید که نوسان عنصر اصلی بازار کریپتو است و عدم شناخت بازار می‌تواند برای سرمایه گذاران؛ به‌خصوص افراد مبتدی امری چالش برانگیز باشد.

    سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال پر ریسک تلقی می‌شود. قیمت ارزهای دیجیتال، حتی معتبرترین آنها، نسبت به قیمت سایر دارایی‌ها مانند سهام، از نوسان بیشتری برخوردار است. قیمت ارزهای دیجیتال در آینده نیز می‌تواند تحت‌تاثیر تغییرات نظارتی قرار گیرد. اما در حال حاضر میتوانید قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را اینجا https://pingi.co/coins ببینید.

    با وجود نوسان زیاد بازار رمز ارزها، بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل سود دهی بالا راغب به خرید ارزهای دیجیتال هستند. اگر تصمیم به سرمایه گذاری دارید، مهم است که قبل از خرید هر نوع ارز دیجیتالی آن را به دقت بررسی کنید. در زمان خرید ارز دیجیتال کارمزد شبکه اصل بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید؛ زیرا کارمزد هر شبکه با دیگری متفاوت است.

    انواع کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداریی دارایی‌ها

    صرافی ارز دیجیتال: شما می‌توانید پس از خرید ارز دیجیتال از صرافی با بازار معاملاتی، آن را در ولت خود صرافی ذخیره و مدیریت کنید.

    کیف پول نرم افزاری: کیف پول‌های متصل به اینترنت هستند که شما می‌توانید آن‌ها را در دسکتاپ، افزونه مرورگر و یا به صورت برنامه موبایلی نصب کنید. با توجه به این که این ولت‌ها در صورت اتصال به اینترنت کار می‌کنند امنیت کمتری نسبت به ولت‌های سخت افزاری دارند.

    کیف پول سخت افزاری: ولت‌هایی به شکل فیزیکی که شما برای ذخیره دارایی آفلاین هستیدو از این نظر ولت‌های با امنیت بالا شناحته می‌شوند.

    در زمان انتخاب کیف پول حتما توجه داشته باشید که سابقه هک یا سرقت وجوه نداشته باشد.

     

    خرید ارز دیجیتال در پینگی، بازاری پر نوسان اما با سود بالا!

    مزایا و معایب خرید ارز دیجیتال

    مزایا

    • الگو جدید و شکل غیرمتمرکز پول (پول مجازی یا اینترنتی)
    • بدون نیاز به واسطه مانند بانک و غیره
    • ضد تورم در زمان آسیب‌های اقتصادی
    • تراکنش‌های سریع و کارآمد
    • ساده سازی سیستم پولی و نقل و انتقالات بانکی
    • ناشناس بودن تراکنش‌ها

    معایب

    • عدم ردیابی تراکنش (در صورتی که اشتباه ارسال شود)
    • پر هزینه بودن فرآیند استخراج
    • مصرف انرژی تا حد زیاد
    • امکان هک کیف پول و از دست دادن دارایی
    • نوسان بالا

    آیا ارز دیجیتال سرمایه گذاری خوبی است؟

    سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال برای همه مناسب نیست. قیمت ارزهای دیجیتال می‌تواند بی‌ثبات باشد که این نوع سرمایه‌گذاری را احتمالاً انتخاب ضعیفی برای سرمایه‌گذاران محافظه‌کار می‌کند. اگر به‌عنوان سرمایه‌گذار مایل به پذیرش ریسک بیشتری هستید، سرمایه‌گذاری در یک یا چند ارز دیجیتال ممکن است برای شما مناسب باشد.

    رمزارزها پول‌های دیجیتالی هستند که امنیت آن‌ها با رمز نگاری تامین می‌شود. به عنوان یک فناوری نسبتا جدید، آن‌ها بسیار پر هیاهو هستند و شناسایی ریسک‌های موجود قبل از خرید ارز دیجیتال بسیار مهم است. صرافی پینگی به عنوان بازار مطمئن رمز ارزها در ایران امکان خرید و فروش تمامی ارزهای دیجیتال در بستر صرافی آنلاین با کارمزد مناسب را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند در کنار استفاده از سایت رسمی پینگی جهت خرید و فروش در حجم های بالا با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی این صرافی در اصفهان معاملات خود را به صورت حضوری هم انجام دهند.
    چنانچه تصمیم به خرید ارز دیجیتال گرفتید همین الان به سایت صرافی پینگی به آدرس https://pingi.co مراجعه کنید. پشتیبانی آنلاین این سایت پاسخگوی سوالات شما در راستای خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال هستند. در پینگی میتوانید با شناسه واریز بدون محدودیت درگاه بانکی ریال واریز کرده و آن را به ارز دیجیتال تبدیل کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310310

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 114در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم