• امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

خرید ارز دیجیتال تتر در حجم بالا

  • کد خبر : 327800
  • 17 مرداد 1402 - 19:05
خرید ارز دیجیتال تتر در حجم بالا

فهرست محتوا ارز دیجیتال چیست ؟   ارز دیجیتال نشئت گرفته از واژه کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) است. برای درک بهتر از ارز دیجیتال، باید ابتدا بدانیم که ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتالی است که با استفاده از کدهای رمزنگاری ایجاد شده و تقلب در آن و برگرداندن تراکنش‌ها غیرممکن است. سیستم رمزنگاری در تایید تراکنش‌ها و […]

فهرست محتوا

  • ارز دیجیتال چیست ؟

     

    ارز دیجیتال نشئت گرفته از واژه کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) است. برای درک بهتر از ارز دیجیتال، باید ابتدا بدانیم که ارز دیجیتال نوعی پول دیجیتالی است که با استفاده از کدهای رمزنگاری ایجاد شده و تقلب در آن و برگرداندن تراکنش‌ها غیرممکن است.

    سیستم رمزنگاری در تایید تراکنش‌ها و ایجاد امنیت در شبکه استفاده می‌شود و همچنین در تولید بلاک‌های جدید در شبکه نقش دارد. ارزهای دیجیتال در واقع رمزارزهایی هستند که به صورت دیجیتالی و رمزنگاری شده و با استفاده از دانش فنی برنامه‌نویسی به وجود آمده‌اند.

    اغلب ارزهای دیجیتال بر اساس فناوری بلاکچین به وجود آمده‌اند. بلاکچین یک دفتر کل توزیع‌شده برای ثبت و نگهداری تراکنش‌ها به صورت غیرمتمرکز است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و توسط یک شبکه توزیع‌شده از کامپیوترها نگهداری می‌شود.

    برای درک بهتر از بلاکچین، باید ابتدا اطلاعاتی درباره پایگاه داده را داشته باشیم. پایگاه داده به مجموعه‌ای از اطلاعات الکترونیکی اطلاق می‌شود که در یک سیستم کامپیوتری ذخیره می‌شوند. تکنولوژی دفتر کل توزیع‌شده، به عنوان یک پایگاه داده غیرمتمرکز، توسط افراد متعددی مدیریت می‌شود و تحت نظارت نهاد یا شخص ثالثی نیست.

     

     

    در بلاکچین ارز دیجیتال، هر بلاک اطلاعات تراکنش‌های انجام شده در شبکه را به‌صورت رمزنگاری‌شده تحت عنوان هش در خود جای می‌دهد. زنجیره بلاک در هر شبکه بلاکچین، شامل اطلاعات تمامی تراکنش‌های شبکه است و با انجام تراکنش‌های جدید، بلاک‌های تازه به انتهای زنجیره اضافه می‌شوند.

    به طور خلاصه، بلاکچین ارز دیجیتال یک زنجیره از بلاک‌های مرتبط است که شامل اطلاعات ضروری شبکه مانند خروجی‌های هش رمزنگاری‌شده می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم بلاکچین ارز دیجیتال، علاوه بر غیرمتمرکز بودن، شفافیت کامل برای عموم است که به تمامی کاربران دسترسی به مشاهده تراکنش‌های انجام شده در شبکه را می‌دهد.

    شاید از نظر عموم واژه “ارز دیجیتال” با “کریپتوکارنسی” یکی به نظر برسند، اما در واقع دو معنای کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند. هر ارزی که ماهیت دیجیتالی داشته باشد، را می‌توان به عنوان “ارز دیجیتال” شناخت؛ مانند ارزهای فیات دیجیتالی موجود در کارت‌های اعتباری. اما از سمت دیگر، تنها به ارزهایی که رمزنگاری شده و بر بستر بلاکچین تشکیل شده‌اند، “کریپتوکارنسی” یا “رمزارز” گفته می‌شود.

    با این تفاسیر، اصطلاح “رمزارز” برای واژه “کریپتوکارنسی” مناسب‌تر است، هرچند که این نوع از پول در ذهن عمومی جایگاه خود را به دست آورده است.

     

    خرید ارز دیجیتال تتر در حجم بالا

    تتر چیست ؟

     

    تتر Tether  یکی از رمزارزهای موجود در بازار است که تفاوت‌های عمده‌ای با بیتکوین و سایر رمزارزهای بدون پشتوانه دارد. ارز دیجیتال تتر در دسته‌بندی استیبل‌کوین‌ها جای می‌گیرد و به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار شناخته می‌شود.

     

    از این رو به این دسته از ارزها پایدار گفته می‌شود، زیرا دارایی‌های مختلفی از جمله کالا، ارز فیات، سایر ارزهای دیجیتال را به عنوان پشتوانه خود در نظر گرفته و ارزشی وابسته به ارزش آنها دارند. کوچکترین تغییری در ارزش کلی پشتوانه استیبل‌کوین‌ها، مستقیماً بر ارزش استیبل‌کوین تأثیرگذار خواهد بود. با توجه به اینکه پشتوانه هر یک واحد تتر، یک دلار آمریکا است، هر توکن USDT ارزشی برابر با یک دلار آمریکا دارد.

     

    با این حال، تتر تنها استیبل‌کوین دنیا با پشتوانه ارز فیات نیست، اما قطعاً به عنوان محبوب‌ترین و قدرتمندترین استیبل‌کوین دنیا شناخته می‌شود. در حال حاضر، این رمزارز با ارزش بازار بیش از ۶۶ میلیارد دلار، در جایگاه سوم مهمترین رمزارزهای دنیا قرار گرفته است.

     

    صرافی ارز دیجیتال چیست ؟

     

    اگر  قصد خرید و فروش ارز دیجیتال از جمله تتر را داشته باشید باید از خدمات صرافی های ارز دیجیتال استفاده کنید . صرافی ارز دیجیتال که با نام “دیجیتال اکسچنج” (Digital Exchange) هم شناخته می‌شود، بستری را فراهم کرده است که اشخاص می‌توانند در آن دارایی‌های دیجیتال خود را به سایر رمزارزها تبدیل کرده و با یکدیگر معامله کنند یا آن‌ها را به ارزهای فیات (پول ملی) تبدیل کنند.

    صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم آنلاین است که شرایط لازم برای معامله دارایی‌های دیجیتالی از جمله بیتکوین، اتریوم، سولانا، دوج کوین، فانتوم، مانا و… را برای کاربران فراهم می‌کند. این صرافی‌ها انواع مختلفی دارند و با ویژگی‌های متنوع طراحی می‌شوند.

    همچنین به عنوان یک واسطه عمل می‌کنند و به شما امکان می‌دهند تا از خدماتی همچون استیکینگ (Staking)، خرید و فروش ارز، نقل و انتقال دارایی‌ها، انجام معاملات به روش‌های مختلف و کسب جایزه بهره‌مند شوید. این صرافی‌ها همچنین دارای کیف پول‌های مخصوصی هستند و به شما این فرصت را می‌دهند تا دارایی‌های خود را در یک محیط امن نگهداری کنید.

     

    راهکار خرید تتر در حجم بالا

     

    با توجه به محدودیت‌های اعمال شده در خرید ارزهای دیجیتال در کشورهای مختلف، همواره نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال در حجم بالا برای کاربرانی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها را دارند، مطرح بوده است. صرافی‌های ارز دیجیتال به عنوان راهکاری برای خرید تتر همواره از راهکارهای مختلفی برای رفع محدودیت‌ها استفاده کرده‌اند. با این حال، محدودیت‌هایی برای خرید عمده تتر وجود دارد.

    خرید ارز دیجیتال تتر در حجم بالا

     

    صرافی‌های OTC امکان خرید تتر و ارزهای دیجیتال در حجم بالا را برای کاربران فراهم نموده‌اند. به این صورت کاربرانی که قصد خرید ارز دیجیتال در حجم بالا را دارند، می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های OTC و انجام هماهنگی به صورت تلفنی یا حضوری، اقدام به خرید یا فروش ارز دیجیتال در حجم بالا کنند.

    روش کار صرافی‌های OTC اتصال خریداران و فروشندگان رمزارز با حجم بالا به یکدیگر است. صرافی‌های OTC با فراهم نمودن بستری امن و مطمئن برای انجام معاملات و همچنین با ایجاد اطمینان برای خریدار و فروشنده، امکان خرید تتر و ارزهای دیجیتال در حجم بالا را برای مشتریان تسهیل کرده‌اند.

     

    معرفی شرکت حامی پرداخت

     

    شرکت حامی پرداخت در زمینه خدمات مختلف مالی و پرداختی به عنوان یک صرافی و بروکر ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و بستری مناسب جهت خرید آنلاین و حضوری ارزهای دیجیتال در حجم بالا و به صورت عمده فراهم نموده است.

    کاربران می‌توانند با تماس با واحد پشتیبانی صرافی حامی پرداخت از شرایط خدمات بروکری و صرافی OTC حامی پرداخت مطلع شده و از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

    حامی پرداخت این اطمینان را به کاربران خود میدهد که در کمال امنیت و سرعت نسبت به خرید و یا فروش ارز های دیجیتال از جمله تتر ، بیت کوین و اتریوم و سایر رمز ارز ها با بهترین قیمت اقدام نمایند .ی

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=327800

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم