• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
6

خریداران سال ۲۰۱۹ بیت کوین وارد سود شدند؛ جهش به سطوح بالاتر؟

  • کد خبر : 310665
  • 10 بهمن 1401 - 11:12
خریداران سال ۲۰۱۹ بیت کوین وارد سود شدند؛ جهش به سطوح بالاتر؟

در حالی که افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث ورود گروه جدید دیگری از سرمایه‌گذاران به محدوده سود شده است، به نظر می‌رسد که عبور این ارز دیجیتال از یک سطح مقاومت کلیدی، احتمالاً می‌تواند پتانسیل جهش تا سط..

  • در حالی که افزایش اخیر قیمت بیت کوین باعث ورود گروه جدید دیگری از سرمایه‌گذاران به محدوده سود شده است، به نظر می‌رسد که عبور این ارز دیجیتال از یک سطح مقاومت کلیدی، احتمالاً می‌تواند پتانسیل جهش تا سطوح بالاتر را فراهم کند.

    به گزارش کریپتو پوتیتو، بیت کوین در این هفته نیز همچنان به روند اخیر افزایش قیمت خود ادامه داده و در ساعات معاملاتی صبح دوشنبه در آسیا به بالاترین سطح خود در سال جدید رسیده است.

    پس از این رشد، گروه دیگری از خریدارن بیت کوین وارد منطقه سود شدند. بر اساس گزارش شرکت تحلیل آن‌چین گلس‌نود، سرمایه‌گذارانی که در سال ۲۰۱۹ بیت کوین خریده بودند، بار دیگر از ضرر خارج شده‌اند. طبق داده‌های این شرکت تحلیلی، میانگین قیمت برداشت از صرافی‌ها در آن سال ۲۱٬۸۰۰ دلار بوده است.

    متوسط سرمایه‌گذارانی که در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۲ بیت کوین خریده‌اند، هنوز در محدوده زیان قرار دارند و برای خروج از این وضعیت قیمت باید به بالای ۲۸٬۰۰۰ دلار برسد. سرمایه‌گذاران سال ۲۰۲۱ نیز به‌طور میانگین در ضرر هستند و تا زمانی که بیت کوین به سطح ۳۸٬۰۰۰ دلاری نرسید، رنگ سود را نخواهند دید.

    میانگین قیمت برداشت بیت کوین از صرافی‌ها بر اساس سال

    بیت کوین در تلاش برای عبور از یک سطح تکنیکال مهم

    گلس‌نود همچنین در گزارش خود اشاره می‌کند که میانگین قیمت برداشت بیت کوین از صرافی‌های کوین بیس و بایننس بسیار بالاتر از میانگین کلی بوده است.

    قیمت تحقق‌یافته بیت کوین خارج‌شده از این دو صرافی ۲۱٬۰۰۰ دلار بوده، در حالی که میانگین کلی قیمت بیت کوین برداشتی از صرافی‌ها ۱۶٬۷۰۰ دلار است.

    علاوه بر این‌ها، قیمت بیت کوین به میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود نزدیک می‌شود که یک سطح تکنیکال کلیدی است. این میانگین متحرک اکنون روی ۲۴٬۸۳۵ دلار قرار دارد.

    میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای در طول چرخه‌‌های کلیدی گذشته یک منطقه حمایت بلندمدت مهم بوده است. قیمت بیت کوین در طول این دوره نزولی اما، به زیر این خط رسید و هنوز نتوانسته است که بار دیگر آن را به سطح حمایت خود تبدیل کند.

    با این حال، بیت کوین توانسته سطح قیمت تحقق‌یافته خود را پس بگیرد که در حال حاضر ۱۹٬۷۷۷ دلار است. قیمت تحقق‌یافته، ارزش کل بیت کوین‌ها به قیمتی است که خریداری شده‌اند، تقسیم بر تعداد بیت کوین‌های در گردش. این شاخص را می‌توان به‌عنوان تخمینی از مبلغی در نظر گرفت که همه فعالان بازار (به‌طور متوسط) برای خرید بیت کوین خود پرداخت کرده‌اند.

    با تداوم رشد قیمت بیت کوین و رسیدن به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۳، احساسات بازار همچنان در محدوده مثبت باقی مانده است.

    شاخص ترس و طمع بیت کوین در ۳۰ ژانویه به امتیاز ۶۱ رسید و وارد محدوده طمع شد.

    بیت کوین در مرز ۲۴هزار دلار

    بر اساس داده‌های کوین‌گیکو، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال بازار در معاملات صبح دوشنبه آسیا به ۲۳٬۹۹۵ دلار رسید. این بالاترین قیمتی بود که بیت کوین از اواسط اوت (مرداد) با آن معامله شده است؛ آخرین باری که ارزش آن بیش از ۲۴٬۰۰۰ دلار بود.

    با این حال، قیمت بیت کوین در زمان نگارش این گزارش پس از کاهش منفی ۰.۶درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به محدود ۲۳٬۲۱۵ دلاری رسیده، در حالی که در طول یک ماه گذشته شاهد رشد ۴۰.۲درصدی بوده است.

    علاوه بر این، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال پس از کاهش ۱.۰۹درصدی در روز گذشته به ۱.۰۵تریلیون دلار کاهش یافت.

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=310665

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم