• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
1

خریداران خودروها باید از سامانه یکپارچه مطلع شوند!

  • کد خبر : 343677
  • 04 اردیبهشت 1403 - 19:26
خریداران خودروها باید از سامانه یکپارچه مطلع شوند!

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: من در وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولیت سیاست‌گذاری دارم، اما اجرای وظایف متعلق به دیگران است. ما تمرکز داریم که با اجرای یک سامانه یکپارچه، تخلفات در فروش خودروها کاهش یابد و نظارت بر آنها افزایش یابد. وی در جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس به خبرنگاران […]

  • وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: من در وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولیت سیاست‌گذاری دارم، اما اجرای وظایف متعلق به دیگران است. ما تمرکز داریم که با اجرای یک سامانه یکپارچه، تخلفات در فروش خودروها کاهش یابد و نظارت بر آنها افزایش یابد.

    وی در جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس به خبرنگاران گفت: سیاست شخصی من این است که ما در وزارت صنعت، معدن و تجارت، مسئولیت سیاست‌گذاری داریم، اما اجرای وظایف متعلق به دیگران است. ما تمرکز داریم که با اجرای یک سامانه یکپارچه، تخلفات در فروش خودروها کاهش یابد و نظارت بر آنها افزایش یابد.

    وی افزود: هدف ما این است که افراد مستقیماً با خودروسازان در ارتباط باشند و مشکلاتشان را حل کنند.

    در مورد قیمت خودروهای پژو پارس، وی اظهار کرد: مسئولیت تعیین قیمت به شورای رقابت تعلق دارد و ما سیاست‌گذار نیستیم، بلکه تنها اجرا کننده سیاست‌های موجود هستیم.

    وی همچنین درباره گارانتی خودروها صحبت کرد و گفت: برای بهبود ایمنی خودروها، شرایطی برای خودروسازان تعیین کرده‌ایم که از جمله آنها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است. منتظریم که بخش خصوصی سرمایه‌گذاری در این زمینه را انجام دهد و نظارت مداوم در این زمینه ادامه داشته باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343677

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم