• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در استودیو مانی

  • کد خبر : 304569
  • 28 تیر 1401 - 13:11
خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در استودیو مانی

چکیده : خدمات عکاسی صنعتی یکی از اصلی ترین راهکارهای بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات شرکت ها و تولید کنندگان است. استودیو مانی مجری حرفه ای خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی مفتخر به همکاری با شرکت ها و برندهای مطرح است. خدمات عکاسی صنعتی یکی از اصلی ترین راهکارهای بازاریابی و معرفی محصولات و […]

  • چکیده : خدمات عکاسی صنعتی یکی از اصلی ترین راهکارهای بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات شرکت ها و تولید کنندگان است. استودیو مانی مجری حرفه ای خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی مفتخر به همکاری با شرکت ها و برندهای مطرح است.

    خدمات عکاسی صنعتی یکی از اصلی ترین راهکارهای بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات شرکت ها و تولید کنندگان است. استفاده از عکسهای صنعتی و تبلیغاتی بعنوان ابزار قدرتمندی برای معرفی و تبلیغ محصولات با هدف رونق فروش بسیار با اهمیت است. این مسئله به اندازه‌ای حائز اهمیت است که شاخه عکاسی صنعتی یک شاخه تخصصی در حوزه عکاسی تجاری شناخته شده است.

     

    اهمیت عکاسی تبلیغاتی در حوزه‌های مختلف نیز از جمله مواردی است که در صنایع متنوع مورد توجه قرار می‌گیرد. اهمیت این موضوع به اندازه‌ای است که شرکت ها و تولید کنندگان پروژه‌های تبلیغاتی و یا عکاسی پروژه‌های صنعتی را به مجموعه‌های با تجربه و متخصص می سپارند تا بدون اتلاف زمان و سرمایه به بهترین نتایج دست یابند. در این مطلب قصد داریم خدمات عکاسی استودیو مانی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

    خدمات عکاسی استودیو مانی

    مانی یک استودیوی تبلیغاتی با تمرکز در ارائه خدمات عکاسی تبلیغاتی و ساخت تیزر حرفه ای است. ارائه خدمات با کیفیت با در اختیار داشتن پرسنل متخصص و مجرب و آشنا به اصول و قوانین عکاسی تبلیغاتی و صنعتی و همچنین امکانات و تجهیزات به روز مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در حوزه عکاسی در استودیو مانی از این مجموعه، یک گزینه کاملا متمایز با سایر فعالان در این عرصه ساخته است. عمده فعالیت استودیو مانی در زمینه ارائه خدمات حوزه عکاسی محصولات، عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی طراحی هویت بصری و بسته بندی محصولات است. در ادامه با هریک از این خدمات با جزئیات بیشتری آشنا خواهید شد.

    خدمات عکاسی محصولات در استودیو مانی

    عکاسی صنعتی محصولات از آنجایی که شاهراه ارتباطی صنایع تولیدی با مشتری محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین استفاده از خدمات با کیفیت و اصولی در این حوزه می‌تواند کلید اصلی موفقیت صنایع تولیدی محسوب شده و یکی از روش‌های بازاریابی دیجیتال به شمار آید.

    استفاده از امکانات تصویر محور در بستر اینترنت می‌تواند اصلی‌ترین روش معرفی محصول و افزایش فروش برای شرکت‌های تولیدی محسوب شود. به طور مثال سایت‌های فروشگاهی یا شبکه‌های تصویر محور مثل اینستاگرام امروزه اصلی ترین شیوه‌های فروش آنلاین را به خود اختصاص می‌دهند که در هر دو مورد نیز تصاویر پل ارتباطی میان واحد تولیدی و خریدار محسوب می‌شود.

    استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، استاندارد و تهیه شده با اصول حرفه‌ای معرفی محصول و تبلیغات می‌تواند نقش مهمی در افزایش فروش و برندسازی یک واحد تولیدی داشته باشد.

    استفاده از تصاویر ثبت شده مبتنی بر اصول عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با هدف معرفی برند یا محصول نکته مهم بازاریابی دیجیتال در صنایع تولیدی محسوب می‌شود. در واقع ماهیت، معرفی، کاربرد و ویژگی های یک محصول در فضای آنلاین یا بروشورهای تبلیغاتی تنها با استفاده از عکس‌های تبلیغاتی با کیفیت میسر خواهد شد.

    خدمات عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در استودیو مانی

     

    عکس های صنعتی و اهمیت آنها در برندسازی و معرفی محصول

    باید توجه داشته باشید که یک عکس صنعتی صرف داشتن کیفیت بالا، نمی‌تواند همه نیازهای یک مجموعه صنعتی در معرفی محصول را تأمین کند. آشنایی عکاس با اصول حرفه ای عکاسی صنعتی و همچنین در اختیار داشتن تجهیزات لازم برای عکاسی از محصولات در محیط صنعتی یا استودیویی مهمترین بخش عکاسی از محصول محسوب می‌شود.

    در واقع استفاده از استانداردهایی مثل چیدمان، نورپردازی، ترکیب بندی، استفاده از بک گراندهای مناسب، فاصله عدسی تا سوژه، ویرایش و ادیت تصاویر و … با توجه به کاربرد عکس‌ها ( بروشورهای تبلیغاتی، کاتالوگ کاغذی، صفحه آنلاین فروش محصولات و ….) وجه تمایز یک عکس با کیفیت معمولی و یک عکس با کیفیت صنعتی است.

     

    خدمات عکاسی تبلیغاتی در استودیو مانی

    عکس‌های تبلیغاتی باید با ویژگی های مشخصی از جمله هویت سازی برند، معرفی محصول، ایده‌پردازی تبلیغاتی و داستان سرایی تصویری همراه باشد. بنابراین از نگاه حرفه‌ای عکاسی تبلیغاتی با عکاسی صنعتی یا عکاسی محصولات متفاوت است.

    خلاقیت در عکاسی تبلیغاتی حرف اول را می‌زند و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تجربه بالای عکاس تبلیغاتی و  همچنین آگاهی او از نیاز مخاطب در ثبت تصاویر تبلیغاتی بسیار مهم است.

    امروزه با توجه به شیوه های مختلف و مدرن بازاریابی دیجیتالی عکس های با کیفیت تبلیغاتی نقش موثری در برندسازی، معرفی محصول و افزایش فروش به همراه دارند. بنباراین هزینه‌هایی که در روش‌های سنتی صرف بازاریابی می‌شد، در صنعت امروزی صرف عکاسی تبلیغاتی می‌شود.

    عکاسی تبلیغاتی باید با هدف ایجاد انگیزش و کنجکاوی در آشنایی با برند و محصولات مورد نظر انجام گیرد. به همین دلیل است که استفاده از خدمات عکاسی تبلیغاتی می‌تواند بهترین راه برای دستیابی به این هدف باشد.

    عکاسی تبلیغاتی

     

    خدماتی که در زمینه عکاسی تبلیغاتی دریافت می کنید باید به شکلی هدفمند، کاربردی و اصولی و البته استاندارد باشد. در واقع هر عکس با کیفیتی را نمی توان به عنوان یک عکس تبلیغاتی مورد استفاده قرار داد. عکس‌های تبلیغاتی باید دارای یک هویت و داستان مستقل باشند که ضمن جذب نگاه مخاطب به تصویر، داستان را به شکل ماهرانه و از پیش تعیین شده در نگاه مخاطب جاری کند.

    در کنار استفاده از تجهیزات به روز و مدرن استودیویی و عکاسی، مهارت بالای عکاس و ذهن ایده و پرداز و خلاق او در استفاده از استانداردهای عکاسی تبلیغاتی از جمله چیدمان، ترکیب‌بندی، نورپردازی و … نقش موثری در کیفیت بالای عکس‌های تبلیغاتی خواهد داشت.

    استودیو مانی مفتخر است با تجربه صدها پروژه تبلیغاتی موفق با در اختیار داشتن پرسنل کاملا متخصص در زمینه عکاسی تبلیغاتی و همچنین بهره مندی از تجهیزات و امکانات روز دنیا در زمینه تصویربرداری‌های تبلیغاتی بهترین خدمات موجود در این زمینه را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

    مراحل انجام سفارش در استودیو مانی

    برای این که از تجربه، مهارت، تجهیزات و خدمات استودیومانی در بخش های عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی استفاده کنید باید در ابتدا از طریق یکی از راه‌های ارتباطی (تماس تلفنی، اپلیکیشن های تلگرام و واتس اپ) درخواست استعلام هزینه کنید و اطلاعاتی از جمله تعداد عکس‌های جنس محصول، وزن و سایز را اعلام کنید تا کارشناسان ما پیش فاکتور را در اختیار شما قرار دهند.

    در صورت توافق مبلغ اعلام شده به عنوان پیش پرداخت را برای آغاز کار به مجری پرداخت می کنید. با توجه به درخواست مشتری محصولات برای عکاسی ارسال می شوند و یا عکاس با تجهیزات لازم برای عکس برداری تبلیغاتی و صنعتی به محل پروژه فرستاده می‌شود.

    بعد از ثبت عکس‌ها، در ابتدا عکس‌های تهیه شده در سایز کوچک برای کارفرما ارسال می‌شود تا عکس‌های منتخب را برای ویرایش نهایی انتخاب نماید.

    عکس‌های انتخابی کارفرما به طور کامل مورد ویرایش و اصلاح قرار می‌گیرند و عکس‌های نهایی برای کارفرما ارسال می شوند و در صورت تأیید باقی مانده مبلغ فاکتور تسویه می‌شود.

    تجهیزات، تجربه و تخصص عکاسی در استودیو مانی

    استودیو مانی در تلاش است تا با استفاده از نیروی کار خلاق و با تجربه در زمینه عکاسی و همچنین در اختیار داشتن تجهیزات به روز، مدرن و پیشرفته در این زمینه، بهترین  خدمات را به مشتریان ارائه کند. مسئله ای که ما را از سایر رقبا متمایز می سازد تلاش همیشگی مجموعه استودیو مانی برای استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا در عکاسی و همچنین به روز بودن اطلاعات پرسنل در این زمینه است.

    چرا از خدمات عکاسی در استودیو مانی استفاده کنیم؟

    مهمترین هدف ما در استودیو مانی ارائه بهترین کیفیت در خدمات عکاسی تبلیغاتی یا عکاسی صنعتی است. به همین منظور استودیو مانی با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و مدرن عکاسی، پرسنل با تجربه و متخصص در زمینه عکاسی، تجربه و تخصص 15 ساله مجموعه استودیو مانی و همچنین دقت ویژه در مراحل عسکبرداری و استفاده از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر تصاویر و انجام این امور توسط پرسنل مسلط به ویرایش و چاپ، موفق به تهیه خروجی استاندارد متناسب با نیاز مشتری و اتمام پروژه های موفق عکاسی صنعتی یا عکاسی تبلیغاتی است.

    نکته مهم بعدی که استودیو مانی را نسبت به سایر فعالان در این عرصه متمایز می‌سازد وقت شناسی و تعهد به مشتریان است. ما همواره تلاش کرده‌ایم کلیه خدمات استودیو مانی در کوتاهترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت و استانداردها ارائه شود.

    مشتریان شناخته شده استودیو مانی

    ما مفتخریم که در این 15 سال فعالیت حرفه ای خود توانسته‌ایم با بزرگان عرصه تولید و صنعت همچون برندهای بزرگ عش، ایستک، صنایع غذایی محسن، اکتیو، بافتسان، ال جی، ویستا و … همکاری کنیم. برای مشاهده پروژهای انجام شده و سفارش خدمات به آدرس اینترنتی https://studiomani.ir/ مراجعه نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304569

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم