• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

  • کد خبر : 150959
  • 03 آذر 1399 - 12:27
خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در دوره شیوع کرونا دامنه خدمات خود را توسعه داده تا الزام به حضور در شعب به کمترین میزان ممکن برسد.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، تشویق مشتریان به افزایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در دستور کار قرار گرفته است.
از سوی دیگر به منظور کاهش تردد مشتریان در شهر و همچنین کاهش مراجعه به شعب، برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی به طور موقت برداشته شده است که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت تا ۱۰ میلیون تومان و نیز تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه به شعبه اشاره کرد.
همچنین دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد فعال اند و بدون هیچ محدودیت زمانی، به طور شبانه روزی در هفت روز هفته به مشتریان خدمت رسانی می کنند.
از سوی دیگر به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دری..

  • خدمات تازه بانک ملی ایران برای مشتریان در روزهای کرونایی

    بانک ملی ایران به منظور تسهیل امور مشتریان در دوره شیوع کرونا دامنه خدمات خود را توسعه داده تا الزام به حضور در شعب به کمترین میزان ممکن برسد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی و کاهش تعداد کارکنان بانک ها، تشویق مشتریان به افزایش استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک به منظور کمک به قطع زنجیره انتقال کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

    از سوی دیگر به منظور کاهش تردد مشتریان در شهر و همچنین کاهش مراجعه به شعب، برخی محدودیت ها در تراکنش های بانکی به طور موقت برداشته شده است که از جمله آنها می توان به افزایش سقف کارت به کارت تا ۱۰ میلیون تومان و نیز تمدید تاریخ انقضای کارت های بانکی تا پایان سال جاری بدون مراجعه به شعبه اشاره کرد.

    همچنین دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران به منظور دریافت و پرداخت وجه نقد فعال اند و بدون هیچ محدودیت زمانی، به طور شبانه روزی در هفت روز هفته به مشتریان خدمت رسانی می کنند.

    از سوی دیگر به منظور کاهش تماس های تلفنی با سامانه های اطلاع رسانی برای دریافت مشاوره های بانکی، بات «باجه» بر روی اپلیکیشن «بله» راه اندازی شده است. این بازو با دریافت مشخصات هویتی مشتریان و نیز ثبت سوال، در اسرع وقت به آنها پاسخ می دهد.

    از آنجا که شعب بانک ها از مستعدترین مراکز انتقال ویروس کرونا شناخته شده اند؛ توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و غیرحضوری راه موثری برای جلوگیری از شیوع این بیماری و کمک قابل توجهی به حفظ سلامت کارکنان بانک ها و مشتریان است.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=150959

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم