• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

خاموشی نمی‌دهیم تا مردم در خانه بمانند

  • کد خبر : 95758
  • 11 فروردین 1399 - 13:56

از اقدامات شاخص بخش توزیع کشور، توسعه فعالیت‌ گروه‌های خط گرم است تا با توجه به حضور شهروندان در منازل، هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و مشکلات با روش‌های تخصصی و به شیوه عملیات خط برق‌دار رفع شود. – اخبار اقتصادی – به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال زراعت پیشه مدیرعامل توزیع برق کلانشهر شیراز، با اشاره به کمپین #صنعت_برق_همیشه_بیدار و با بیان اینکه اقدامات برنامه‌ریزی و تبیین شده در زمینه مقابله با ویروس کرونا شامل دو بخش درون و برون سازمانی تدوین شده و تداوم دارد، گفت: مهمترین و اصلی‌ترین برنامه ایجاد شرایطی برای جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی در بخش‌های مختلف خصوصا نقاط حساس به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده است.
وی اظهار کرد: این شرکت با برنامه‌ریزی دقیق، در شرایط خاص کنونی، آمادگی 100 درصدی برای مقابله با ویروس کرونا را ایجاد کرده و در این راستا از تمام ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود بهره برده است.
وی توضیح داد: یکی از گام‌های مهم، توسعه خدمات غیرحضوری برای جلوگیری از مراجعه شهروندان، اعم از متقاضیان یا مشترکان با هدف انجام امور اداری بوده که طی 2 ماه گذشته منجر ..

  • از اقدامات شاخص بخش توزیع کشور، توسعه فعالیت‌ گروه‌های خط گرم است تا با توجه به حضور شهروندان در منازل، هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و مشکلات با روش‌های تخصصی و به شیوه عملیات خط برق‌دار رفع شود.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال زراعت پیشه مدیرعامل توزیع برق کلانشهر شیراز، با اشاره به کمپین #صنعت_برق_همیشه_بیدار و با بیان اینکه اقدامات برنامه‌ریزی و تبیین شده در زمینه مقابله با ویروس کرونا شامل دو بخش درون و برون سازمانی تدوین شده و تداوم دارد، گفت: مهمترین و اصلی‌ترین برنامه ایجاد شرایطی برای جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی در بخش‌های مختلف خصوصا نقاط حساس به ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بوده است.

    وی اظهار کرد: این شرکت با برنامه‌ریزی دقیق، در شرایط خاص کنونی، آمادگی 100 درصدی برای مقابله با ویروس کرونا را ایجاد کرده و در این راستا از تمام ظرفیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خود بهره برده است.

    وی توضیح داد: یکی از گام‌های مهم، توسعه خدمات غیرحضوری برای جلوگیری از مراجعه شهروندان، اعم از متقاضیان یا مشترکان با هدف انجام امور اداری بوده که طی 2 ماه گذشته منجر به کاهش حداکثری مراجعات حضوری شده است.

    زراعت پیشه اضافه کرد: اکنون تمام خدمات قابل ارائه توسط شرکت توزیع نیروی برق شیراز از طریق درگاه اینترنتی شرکت به شکل غیرحضوری قابل ارائه است و نیازی به مراجعه حضوری وجود ندارد.

    وی ادامه داد: از اقدامات شاخص شرکت توزیع نیروی برق شیراز، توسعه فعالیت‌ گروه‌های خط گرم است تا با توجه به حضور شهروندان در منازل، هیچگونه خاموشی نداشته باشیم و مشکلات با روش‌های تخصصی و به شیوه عملیات خط برق‌دار برطرف شود.

    زراعت پیشه گفت: تامین برق مطمئن و پایدار تمام نقاط تحت پوشش توزیع برق شیراز، خصوصا مراکز حساس نظیر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمان، از اهم وظایف این شرکت بوده که طی این ایام به شکل ویژه در دستور کار قرار داشته است.

    انتهای پیام/

    لینک منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=95758

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم