• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

حمایت سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس از ساخت داخل

  • کد خبر : 3727
  • 12 دی 1396 - 1:34
حمایت سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس از ساخت داخل

پول بانک: مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران برگزاری این رویداد که با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی انجام می‌شود را قدمی در راستای خودکفایی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پارس جنوبی دانست.

  •  

    به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسن دریس زاده دبیر و مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران بیان کرد: مجموعه مدیریتی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  گام های بسیار بزرگی در راستای حمایت از ساخت داخل و خودکفایی برداشته و با اتخاذ تصمیمات موثر کمک شایانی جهت تسهیل در فعالیت شرکت های سازنده داخلی و شرکت های دانش بنیان نموده است.
    وی توضیح داد: دومین بازار تکنولوژی و نوآوری به دنبال گسترش دامنه فعالیت هر چه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و سازندگان داخلی فعال درزمینه نفت گاز پتروشیمی با صنایع حاضر در منطقه پارس جنوبی که بزرگ‌ترین منطقه اقتصادی و انرژی کشور است را شاهد خواهیم بود.
    دریس زاده با اشاره به این که سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بدنبال توسعه فرهنگ‌ خودکفایی و ساخت داخل در منطقه بوده و با تقویت این فرهنگ در منطقه باعث افزایش حضور و هم افزایی بیش از پیش شرکت های دانش بنیان در منطقه گردیده است.
    وی بیان کرد: حمایت های بی نظیر سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رویدادهایی مانند بازار تکنولوژی و نوآوری نفت گاز و پتروشیمی باعث ایجاد بستری مناسب جهت تعاملات روز افزون مابین شرکت های دانش بنیان و صنایع مستقر در منطقه می گردد. 


    آشنایی با نیازهای موجود در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی
    دبیر و مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران افزود: این رویداد با حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی به دنبال ایجاد فضای مناسب برای ارتباط شرکت‌های سازندگان داخل با صنایع عظیم مستقر در منطقه پارس جنوبی هستیم. این اتفاق زمینه مناسبی برای ارتقاء بازارهای شرکت‌های داخلی سازنده داخلی دانش‌بنیان و رشد این شرکت‌ها جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر و باکیفیت‌تر به صنایع منطقه است.
    چراکه این ارتباط باعث می‌شود که شرکت‌ها دید جدیدی به محصولات خودشان و سیستم‌های مستقر در صنایع منطقه و ارتقاء کیفیت محصولات خود طبق نیازهای موجود در صنعت نفت گاز پتروشیمی کشور به خصوص در منطقه پارس جنوبی به دست آورند.

     

    دبیر و مدیر اجرایی دومین بازار تکنولوژی و نوآوری صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ایران : با حمایت های بی شائبه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس وضعیت حضور شرکت های دانش بنیان در منطقه پارس جنوبی بهبود یافته است . با افزایش تعاملات و همکاری های مابین سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پارک های علم و فناوری کشور شاهد توسعه روز افزون بازار شرکت های دانش بنیان در منطقه گردیده است.
    وی ادامه داد: به دنبال ایجاد جلسات مذاکره با صنایع در طول سال بعد از برگزاری هستیم. یعنی شرکت‌هایی که در دومین بازار تکنولوژی و نوآوری نفت گاز پتروشیمی حضور پیدا می‌کنند در ماه‌های بعد در طول  سال ۱۳۹۷ جلسات مستمری را با صنایع  جهت هم‌افزایی و مذاکره مستقیم خواهند داشت تا این بازار فقط یک رویداد ۳-۴ روزه نباشد و در طول سال بتوانیم به شرکت‌هایی که دوست دارند به منطقه ورود پیدا کنند کمک کنیم.

    گفتنی است، دومین بازار تکنولوژی و نوآوری در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان این معاونت، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و پارک علم و فناوری خلیج‌فارس  ۵ تا ۷ اسفندماه ۹۶ در پارس جنوبی برگزار می‌شود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=3727

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم