• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

هلدینگ چند رشته ای گروه اقتصادی کرمان خودرو در استارتاپ خدمات آنلاین «استادکار»

  • کد خبر : 237603
  • 03 خرداد 1400 - 16:55
هلدینگ چند رشته ای گروه اقتصادی کرمان خودرو در استارتاپ خدمات آنلاین «استادکار»

 تفاهم نامه همکاری بین گروه اقتصادی کرمان خودرو به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های                  چند رشته ای کشور و شرکت دانش بنیان «استادکار» به عنوان رهبر استارتاپ های خدمات آنلاین به امضا رسید. حامد شادکام مدیرعامل گروه اقتصادی کرمان خودرو درخصوص جزییات این تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بیان کرد: «با توجه به پیشینه موفق صنایع […]

  •  تفاهم نامه همکاری بین گروه اقتصادی کرمان خودرو به عنوان یکی از بزرگترین هلدینگ های                  چند رشته ای کشور و شرکت دانش بنیان «استادکار» به عنوان رهبر استارتاپ های خدمات آنلاین به امضا رسید.

    حامد شادکام مدیرعامل گروه اقتصادی کرمان خودرو درخصوص جزییات این تفاهم نامه سرمایه‌گذاری بیان کرد: «با توجه به پیشینه موفق صنایع خودروسازی کرمان در صنعت خودروسازی و با در نظر داشتن آینده روشن حوزه استارتاپ ها تصمیم گرفتیم تا در این حوزه وارد شویم و مصمم هستیم تا آینده را به کمک تکنولوژی های جدید و شرکت های پیشرو در این حوزه تضمین کنیم».

    وی با اشاره به حضور صنایع بزرگ در استارتاپ ها در کشورهای توسعه یافته  افزود: «حضور چشمگیر کسب و کارهای تکنولوژی محور در بورس های بزرگ دنیا بیانگر آن است که حضور شرکت های سهامی عام در استارتاپ ها می تواند یکی از راه های اصلی به سمت پیشرفت اقتصادی کشور باشد و به نظر می رسد این اتفاق موجب ورود شرکت های بورسی و اقتصادی بزرگ به حوزه استارتاپ ها شود تا از این منظر بستر رشد شرکتهای استارتاپی فراهم گردد و سهامداران در منافع رشد سریع این سرمایه گذاری ها ذینفع باشند ».

    در این مراسم محمدحسین اسلامیان رئیس هیئت مدیره استادکار با اشاره به فعالیت این شرکت در حوزه خدمات آنلاین اعلام کرد: «ما خوشحالیم که توانستیم اعتماد یک شرکت سهامی عام را جلب کنیم. ایمان داریم که این دست مشارکت ها طی سال های آینده بیش از این اتفاق خواهد افتاد».

    اسلامیان با بیان اینکه «استادکار» پل ارتباطی میان متخصصان و مشتریان است تصریح کرد: «مشتریان  سفارش خود برای انجام کارهای مربوط به منزل، ساختمان و خودرو را در اپلیکیشن «استادکار» ثبت و متخصصان در سوی دیگر برای انجام کارها اعلام آمادگی می کنند و درواقع «استادکار» به عنوان اپلیکیشن درخواست خدمات و پل ارتباطی بین این دو است».

    مدیرعامل استادکار نیز در مورد روند رو به رشد این مجموعه گفت:«ما طی دو سال گذشته رشد فوق العاده ای را تجربه کردیم و تیم حرفه ای را ساختیم. استراتژی درست و پشتوانه مناسب به همراه یک  تیم           حرفه ای شاخصه مهمی برای موفقیت به شمار می آید. در دو سال اخیر افرادی که سال ها تجربه استارتاپی در کشور را داشته اند به تیم ملحق شدند که نتیجه آن موفقیت استادکار تا اینجا و اکنون بوده است. البته این تازه آغاز ماجرا برای ماست».

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=237603

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم