• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

حضور بیمه تعاون در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

  • کد خبر : 240234
  • 19 تیر 1400 - 23:19
حضور بیمه تعاون در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

بیمه تعاون میزبان تمام علاقه مندان به حضور در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا خواهد بود.

  • پول بانک: بیمه تعاون میزبان تمام علاقه مندان به حضور در نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا خواهد بود.

    به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور ایران، روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان در بالاترین سطح تجاری و اقتصادی و با حضور مقامات بخش های دولتی و خصوصی ایران و کشورهای عضو افتتاح شد.

    همچنین در حاشیه این نمایشگاه، همایش روسای اتاق‌های بازرگانی ۵ کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا همراه با رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران نیز برگزار خواهد شد.

    قابل توجه است که اوراسیا یک اتحادیه اقتصادی با حضور پنج کشور روسیه، قزاقستان، بلاروس، قرقیزستان و ارمنستان است که از سال ۲۰۱۵ کار خود را در زمینه سیاست‌گذاری اقتصادی، اقتصاد کلان و مهاجرت نیروی کار در جهت تجارت آزاد و موافقت‌نامه های تجاری با کشورهای دیگر آغاز کرد و برگزاری این نمایشگاه در ایران برای رشد همکاری‌های اقتصادی اتحادیه اوراسیا با تراز تجاری ۸۰۰ میلیارد دلاری در نظر گرفته شده است؛ همچنین به منظور تقویت هرچه بیشتر روابط اقتصادی از مقامات کشورهای منطقه و همسایه همچون ترکیه، عمان، قطر، افغانستان و عراق برای حضور در این نمایشگاه دعوت صورت پذیرفته است.

    بیمه تعاون به عنوان عضو انفرادی شورای کمیته ایرانی ICC(نمایندگی ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی) در این نمایشگاه و در سالن 44B غرفه 22 حضور دارد.

    گفتنی است، نخستین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا، این نمایشگاه از 18 تا 21 تیرماه 1400 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران و از ساعت 10 الی 18 برگزار خواهد شد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=240234

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم