• امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

حصارآنلاین مرکز فروش مفتول گالوانیزه، پایه فنس، توری حصاری

  • کد خبر : 316844
  • 18 اردیبهشت 1402 - 19:27
حصارآنلاین مرکز فروش مفتول گالوانیزه، پایه فنس، توری حصاری

مفتول به سیمی تک رشته ای و فلزی گفته می شود که دارای یک پوشش عایق از PVC است. این محصول یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف است. مفتول ها به طور معمول در دو نوع آهنی و فولادی تولید می شوند. در صنعت ساخت و ساز از مفتول کاربرد بسیاری دارد. برای تولید […]

  • مفتول به سیمی تک رشته ای و فلزی گفته می شود که دارای یک پوشش عایق از PVC است. این محصول یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع مختلف است. مفتول ها به طور معمول در دو نوع آهنی و فولادی تولید می شوند. در صنعت ساخت و ساز از مفتول کاربرد بسیاری دارد. برای تولید مفتول ها از شمش استفاده می شود. نحوه ی تولید به این صورت است که ابتدا شمش ها در کوره هایی با حرارت بالا و حدود 1200 درجه سانتی گرادقرار گرفته تا زمتنی که شمش ها به طور کامل ذوب می شوند. سپس شمش های ذوب شده از دستگاه‌های مخصوص عبور کرده و به قطر مورد نظر می‌رسد. در انتها سرد شده و آماده بسته بندی می‌شود. چنانچه تمایل به خرید مفتول را دارید، با حصارآنلاین که در زمینه فروش انواع و محصولات مفتولی فعالیت دارد همراه باشید.

    فروش مفتول گالوانیزه

    یکی از مهم ترین و پرکاربردترین انواع مفتول که در فروشگاه اینترنتی حصارآنلاین به فروش می رسد مفتول گالوانیزه است. در تولید مفتول گالوانیزه همانطور که از نامش مشخص است از گالوانیزاسیون استفاده می شود. از این نوع مفتول با اطمینان می توان در محیط هایی با رطوبت بالا استفاده نمود زیرا مقاومت و سازگاری بسیار زیادی در برابر رطوبت دارد. برای تولید مفتول گالوانیزه از دو روش سرد و گرم استفاده می شود. نوع تولید شده به روش گالوانیزه سرد از نظر شکل ظاهری براق و یکپارچه است، اما کیفیت این نوع در مقایسه با مفتول گالوانیزه گرم پایین تر است. مفتول هایی که به روش گالوانیزاسیون گرم ساخته می شوند دارای ویژگی های مثبت فراوانی مانند طول عمر بالا، دسترسی راحت ، سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف، مقرون به صرفه بودن، نگهداری و نصب راحت و… می باشند. مفتول گالوانیزه سرد به مفتول سیاه نیز شهرت دارند. این نع از سیم مفتول ها دارای قطر بسیار کمی بوده و طول آن زیاد است، همچنین این نوع از انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار هستند. مفتول های گالوانیزه به دلیل داشتن ویژگی های ضد زنگ و ضد خوردگی از کاربرد های بسیار گسترده ای برخوردار هستند. یکی از کاربردهای مهم مفتول گالوانیزه استفاده از آن به منظور حصارکشی و ایجاد امنیت است. به طور معمول در محوطه خانه یا باغ از این نوع سیم مفتول استفاده می‌شود. همچنین جهت قفل کردن درب و پنجره، متصل کردن مواد ساختمانی به یکدیگر و مواردی مانند این از این محصول استفاده می‌شود. مجموعه حصار آنلاین یکی از مراکز معتبری است که به تولید و فروش مفتول گالوانیزه با کیفیت بالا قیمت مناسب می‌پردازد.

    فروش پایه فنس

    پایه فنس یکی محصولات پر فروش در فروشگاه اینترنتی حصار آنلاین است، این محصول در اصطلاح با نام دیگر پایه حصار نیز شهرت دارد، پایه فنس در انواع مختلف فلزی و بتنی تولید می شود، که نوع فلزی آن از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است به همین دلیل است که قیمت پایه فنس فلزی بیشتر از نوع بتنی آن می باشد. همانطور که از نام پایه فنس مشخص است برای نصب فنس و سیم خاردار به کار برده می شود. این کار یکی از رایج ترین موارد استفاده از پایه فنس است، اما بهتر است بدانید استفاده برای نصب توری حصاری تنها کاربرد این محصول نمی باشد. و درتهیه و تولید مقاطع و پروفیل های مختلفی همچون نبشی، لوله و قوطی، انواع سیم مفتول و …. نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. فروش پایه فنس در بازار به طور معمول در دو نوع تک شاخ و جفت شاخ به چشم می خورد. بر روی هر شاخ پایه فنس 3 سوراخ 6 میلی متری برای نصب سیم خاردار تعبیه شده است، همچنین برای نصب این محصول در پی بتنی در پایین پایه ها به طور معمول از یک عدد بیس پلیت (base plate) استفاده می شود. ارتفاع معمول این پایه ها چیزی حدود 1.5 تا 3 متر است.

     

    حصارآنلاین مرکز فروش مفتول گالوانیزه، پایه فنس، توری حصاری

    فروش توری حصاری

    توری حصاری یکی از مهم ترین و کاربردی ترین انواع توری های فلزی است، برای ساخت این نوع توری فلزی از مفتول گالوانیزه استفاده می شود. از این رو توری حصاری یا همان فنس از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. چرا که فولاد ضد زنگ یا گالوانیزه علاوه بر بالا بردن طول عمر محصول از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است. همچنین کیفیت و امنیت بالا در کنار نصب و اجرای آسان این نوع توری باعث شده است که در کاربرد های متنوعی مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال از مهم ترین کاربرد های این توری می توان به استفاده در حفاظ بزرگراه‌ها، فرودگاه و ترمینال، اجرای فنس و حصارکشی، قفس حیوانات، استفاده در دیوارهای بتنی، استفاده به عنوان مانع برای سقوط افراد و مصالح در ساختمان سازی و … می توان اشاره داشت. برای اطلاع از قیمتفروش توری حصاری و انواع محصولات مفتولی، توری های فلزی و محصولات دیگری نظیر پشم شیشه، واتر استاپ، اسپیسر با مجموعه حصار آنلاین از طریق شماره تلفن 55449400-021 در ارتباط باشید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مشخصات تمامی محصولات نام برده شده و استعلام قیمت آن ها می توانید از طریق آدرس https://hesaronline.com/ به وب سایت مجموعه حصارآنلاین مراجعه فرمایید.

     

    حصارآنلاین مرکز فروش مفتول گالوانیزه، پایه فنس، توری حصاری

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=316844

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم