• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
0

حسین درودیان عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران: انجام ۲۰ هزار و ۶۰۶ بازرسی در خرداد ماه ۱۴۰۰ از صنوف تهران/ نظارت دقیق بر رعایت محدودیت ها و تعطیلی های جدید در واحدهای صنفی اعمال می شود

  • کد خبر : 239859
  • 13 تیر 1400 - 23:58
حسین درودیان عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران: انجام ۲۰ هزار و ۶۰۶ بازرسی در خرداد ماه ۱۴۰۰ از صنوف تهران/ نظارت دقیق بر رعایت محدودیت ها و تعطیلی های جدید در واحدهای صنفی اعمال می شود

عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با ارایه گزارشی از عملکرد بازرسی این اتاق در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ گفت: طی این ماه از صنوف شهر تهران ۲۰ هزار و ۶۰۶ بازرسی به عمل آمد که از این تعداد ۴ هزار ۳۴۲ مورد منجر به تشکیل پرونده گردید. همچنین برای ۳۴۶ واحد صنفی فاقد پروانه کسب، ابلاغیه ماده ۲۷ ق.ن.ص صادر و به اتحادیه مربوطه معرفی شده اند.

  • پول بانک: عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با ارایه گزارشی از عملکرد بازرسی این اتاق در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ گفت: طی این ماه از صنوف شهر تهران ۲۰ هزار و ۶۰۶ بازرسی به عمل آمد که از این تعداد ۴ هزار ۳۴۲ مورد منجر به تشکیل پرونده گردید. همچنین برای ۳۴۶ واحد صنفی فاقد پروانه کسب، ابلاغیه ماده ۲۷ ق.ن.ص صادر و به اتحادیه مربوطه معرفی شده اند.

    حسین درودیان، عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران با اشاره به نتایج شکایات مردمی نیز گفت: تعداد کل شکایات تلفنی ۳۲۶۲ مورد بوده که از طریق سامانه تلفن ۱۲۴در قالب ستاد خبری دریافت شده است که از این تعداد ۱۴۳۸۰مورد متخلف و ۱۸۲۴ مورد غیرمتخلف بوده اند.

    درودیان در ارتباط با آمار گشت های مشترک بیان داشت: تعداد ۲۱۳ مورد گشت مشترک با سازمان ها و ارگان های مختلف به عمل آمده است که از بین ۲۲۵۱ مورد بازرسی انجام شده در مجموع ۳۹۶پرونده تنظیم گردیده است.

    معاون هماهنگی بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران در پایان با ابراز تاسف از گسترش ویروس کرونا و آغاز پیک پنجم شیوع این بیماری تاکید کرد: به منظور کنترل و جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس؛ مجددا محدودیت ها و تعطیلی های واحدهای صنفی از امروز اعمال شده است؛ لذا بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران در راستای رعایت دقیق و اجرای تصمیم اخیر در واحدهای صنفی اقدامات لازم را انجام داده و با بازرسی و سرکشی های مرتب نسبت به انجام این مهم برای حفظ سلامتی تمام افراد جامعه نظارت دقیق خواهد داشت.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=239859

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم