• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

تجلیل از عوامل برگزارکننده و رسانه‌های فعال مسابقات بین‌المللی قرآن

  • کد خبر : 23236
  • 11 اردیبهشت 1398 - 12:47
تجلیل از عوامل برگزارکننده و رسانه‌های فعال مسابقات بین‌المللی قرآن

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امسال در پنج بخش بزرگ‌سالان، روشندلان، دانش‌آموزان، بانوان و طلاب برگزار شد. در حال حاضر مسابقات افزون بر رشته حفظ و قرائت، در رشته‌های تفسیر، معارف، ترتیل و پایان‌ نامه‌های قرآنی نیز برگزار می‌شود.

  • رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امسال در پنج بخش بزرگ‌سالان، روشندلان، دانش‌آموزان، بانوان و طلاب برگزار شد. در حال حاضر مسابقات افزون بر رشته حفظ و قرائت، در رشته‌های تفسیر، معارف، ترتیل و پایان‌ نامه‌های قرآنی نیز برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک، مراسم تجلیل از عوامل برگزارکننده و رسانه‌های فعال در برگزاری سی و ششمین دوره برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه 98، با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام‌ سید مصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیران فرهنگی، فعالان قرآنی و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن اجتماعات ساختمان مهر سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار گردید.

    حجت‌الاسلام‌ سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

    حجت‌الاسلام‌ سید مصطفی حسینی، در این مراسم گفت: هم‌اینک مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از حالت تک‌بعدی خارج‌شده و به‌صورت فراگیر برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم امسال در پنج بخش بزرگ‌سالان، روشندلان، دانش‌آموزان، بانوان و طلاب برگزار شد، افزود: در حال حاضر مسابقات افزون بر رشته حفظ و قرائت در رشته‌های تفسیر، معارف، ترتیل و پایان‌نامه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

    رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تنها متعلق به سازمان اوقاف و امور خیریه نیست و این مسابقات جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌آید، زیرا دوازده سال است که مسابقات پژوهشی قرآن را برگزار می‌کنیم و چندین دوره در کنار این مسابقات برای بانوان، روشندلان، طلاب و دانش‌آموزان مسابقات را برگزار کرده‌ایم.

    حجت‌الاسلام‌ حسینی، ادامه داد: امروز این مسابقات به اهتمام و زحمات متصدیان مسابقات قرآنی شکل‌گرفته است و این رویداد بزرگ‌ترین رویداد جهان اسلام و المپیاد قرآنی است، این جشنواره بزرگ قرآنی از برگزاری یک‌رشته قرآنی پا را فراتر گذاشته و یک بسته و فصل عظیم جدیدی را در جمهوری اسلامی ایران اسلامی ایجاد کرده است، باید در انعکاس و غنا بخشی این مسابقات بیشتر تلاش کنیم.

    بابک حمیدیا، کارشناس سازمان اوقاف و امور خیریه

    بنا به این گزارش، بابک حمیدیا، از کارشناسان سازمان اوقاف و امور خیریه، در این مراسم، گزارشی از وضعیت افکار سنجی مردمی در سطح کشور ارائه کرد و گفت: بسیاری از مخاطبان سطح فنی برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را در مقایسه با سال‌های گذشته بسیار خوب ارزیابی کردند.

    گفتنی است، سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، امسال از ۲۱ تا ۲۵ فروردین‌ ماه گذشته، با حضور ۱۸۴ قاری و حافظ قرآن کریم از ۶۲ کشور جهان، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار شد.

    خبرنگار: مهران احمدی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=23236

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم