• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

حامده نکوفال در نشست خبری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان: متسابقین پیش از تلاوت می‌توانند با استاد راهنما جلسه مشاوره داشته باشند

  • کد خبر : 22092
  • 18 فروردین 1398 - 21:20
حامده نکوفال در نشست خبری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان: متسابقین پیش از تلاوت می‌توانند با استاد راهنما جلسه مشاوره داشته باشند

مسؤول کمیته مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در این رقابت‌ها گفت: از صبح سه ‌شنبه ۲۰ فروردین، مسابقات در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌ شود؛ سپس رقابت‌ها در صبح چهارشنبه و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه می ‌یابد. مرحله فینال مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می ‌گردد.

  • مسؤول کمیته مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان در این رقابت‌ها گفت: از صبح سه ‌شنبه ۲۰ فروردین، مسابقات در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌ شود؛ سپس رقابت‌ها در صبح چهارشنبه و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه می ‌یابد. مرحله فینال مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می ‌گردد.

    به گزارش خبرنگار حوزه عمومی پول بانک٬ نشست خبری سی‌ و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم٬ پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ماه ۹۸ ٬ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و دبیر سی‌ و ششمین دوره مسابقات، محمد‌رضا مسیب ‌زاده دبیر برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان، حامده نکوفال دبیر برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن اجتماعات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.

    حامده نکوفال٬ مسئول کمیته سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان

    حامده نکوفال٬ در این نشست خبری گفت: امسال مسابقات سه مرحله‌ای بود که در مرحله مقدماتی به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تصویری در فضای مجازی برگزار شد.

    وی اعلام کرد: اما مراحل نیمه نهایی و نهایی به صورت حضوری در ایران برگزار می ‌شود که در این مراحل ۱۴ داور از کشورهای ایران، عراق، کویت، لبنان، بحرین و افغانستان محفوظات متسابقان را قضاوت می‌کنند.

    مسئول کمیته سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان٬ با بیان اینکه این مسابقات در بخش‌های تجوید، حسن حفظ، صوت و لحن داوری می شود، گفت: فردا )دوشنبه، ۱۹ فروردین ماه) جلسه هماهنگی میان داوران ایرانی و خارجی برپا و طی آن جزئیات آیین نامه داوری بررسی می‌شود.

    نکوفال٬ درباره تعداد شرکت ‌کنندگان در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان بیان داشت: ۸۹ بانوی بزرگسال و دانش‌آموز دختر از ۳۷ کشور جهان در مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان شرکت کردند که از میان آنها ۲۱ بانوی بزرگسال از ۲۱کشور و ۱۲ دانش آموز دختر از ۱۲ کشور به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافته‌اند.

    وی با یادآوری این نکته که این مسابقات در هتل همای تهران برگزار می‌شود٬ بیان کرد: از صبح سه‌شنبه، ۲۰ فروردین این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر آغاز می‌شود سپس رقابت‌ها در صبح چهارشنبه و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ادامه می‌یابد. مرحله فینال مسابقات در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

    مسئول کمیته سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن بانوان٬ با اشاره به برنامه‌های جانبی در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان ابراز کرد: علاوه بر این، آئین نامه‌های برگزاری این مسابقات در اختیار متسابقین قرار گرفته و جلسه توجیهی برای توضیح در مورد نحوه داوری این برنامه برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

    نکوفال٬ در پایان سخنان خود گفت: متسابقین پیش از تلاوت می‌توانند با استاد راهنما جلسه مشاوره داشته باشند و بعد از تلاوت نیز کارنامه با ریز نمرات در اختیار آنها قرار می‌ گیرد.

    گفتنی است، سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم بانوان٬ از 10 تا 23 فروردین ‌ماه سالجاری٬ در هتل همای تهران برگزار می ‌شود.

    خبرنگار: رضا مرادی

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=22092

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم