• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
0

جوایز عظیم برای صرفه‌جویان برق: اعلام انتظارات توانیر

  • کد خبر : 343656
  • 04 اردیبهشت 1403 - 18:53
جوایز عظیم برای صرفه‌جویان برق: اعلام انتظارات توانیر

مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد که افرادی که در مصرف برق خود در تابستان کاهشی ایجاد کنند، جوایز متنوعی از جمله خودرو و لوازم خانگی را به قید قرعه دریافت خواهند کرد. او بیان کرد که با توجه به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق برای محیط زیست و اقتصاد، این اقدام به عنوان یک […]

  • مدیرعامل شرکت توانیر اعلام کرد که افرادی که در مصرف برق خود در تابستان کاهشی ایجاد کنند، جوایز متنوعی از جمله خودرو و لوازم خانگی را به قید قرعه دریافت خواهند کرد. او بیان کرد که با توجه به اهمیت صرفه جویی در مصرف برق برای محیط زیست و اقتصاد، این اقدام به عنوان یک راهکار اساسی برای کاهش آلودگی هوا و گرمایش جهانی در نظر گرفته می‌شود.

    مدیرعامل توانیر اعلام کرد که در تابستان امسال، ۴۷ میلیون جایزه غیرنقدی برای مشترکان برق در نظر گرفته شده است و برای این منظور، افرادی که مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند، می‌توانند از این جوایز بهره‌مند شوند.

    همچنین، او اعلام کرد که تعرفه برق در سال جاری تغییری نخواهد کرد ولی افرادی که بیش از ۲.۵ برابر میانگین مصرف برق داشته باشند، باید هزینه اضافی پرداخت کنند. این هزینه مطابق با قیمت خرید برق از منابع تجدیدپذیر تعیین می‌شود.

    وی اضافه کرد که حدود یک میلیون مشترک تا پیش از تابستان به کنتورهای هوشمند مجهز می‌شوند و در صورت ادامه مصرف بالا، با قبوض سنگین برق مواجه خواهند شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=343656

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم