• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

جهش ۴۰درصدی ریپل در ۷ روز؛ علت چیست؟

  • کد خبر : 306751
  • 02 مهر 1401 - 11:43
جهش ۴۰درصدی ریپل در ۷ روز؛ علت چیست؟

بن آرمسترانگ (Ben Armstrong)، یکی از مشهورترین چهره‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در توییتر و یوتیوب، به‌تازگی در صفحه توییتر خود به دلایل جهش اخیر قیمت ریپل اشاره کرده است. او می‌گوید کمیسیون بورس ..

  • بن آرمسترانگ (Ben Armstrong)، یکی از مشهورترین چهره‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در توییتر و یوتیوب، به‌تازگی در صفحه توییتر خود به دلایل جهش اخیر قیمت ریپل اشاره کرده است. او می‌گوید کمیسیون بورس آمریکا دست از تلاش برای اثبات غیرقانونی‌بودن فعالیت ریپل برداشته است.

    به گزارش یوتودی، ریپل طی هفته‌ای که گذشت، بیش از ۴۰درصد افزایش قیمت داشت و آرمسترانگ نیز با اینکه معتقد است این جهش قابل‌توجه و خلاف جهت کلی بازار، دلایل متعددی دارد، می‌گوید محرک اصلی قیمت در این مدت این است که کمیسیون بورس آمریکا دیگر از تلاش‌های خود برای ثابت‌کردن این موضوع که توکن «XRP» یک اوراق بهادار محسوب می‌شود، دست کشیده است.

    نمودار قیمت ریپل؛ نمای یک‌روزه بازار «XRP/USD».

    هفته گذشته ریپل و کمیسیون بورس آمریکا هر دو در درخواست‌هایی جداگانه از قاضی پرونده خود تقاضای صدور حکم اختصاری کرده بودند؛ یعنی طرفین دعوی از قاضی خواسته‌اند تا با استناد به شواهد ارائه‌شده در پرونده‌های قبلی، به نفع یکی از آنها حکم صادر کند. گفتنی است احکام اختصاری زمانی ارائه می‌شوند که یکی از طرفین درگیر معتقد باشد شواهد کافی برای صدور حکم بدون نیاز به ادامه محاکمه وجود دارد.

    برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل مجموعه ریپل، اخیراً در مصاحبه‌ای گفته است قاضی شواهد کافی برای صدور رأی نهایی به نفع یکی از طرفین دعوی، بدون نیاز به ارجاع پرونده به هیئت‌منصفه را دارد.

    مجموعه ریپل لبز و جامعه ارز دیجیتال XRP، هر دو خوش‌بین هستند که قاضی رأی نهایی را به نفع آنها صادر کند و در پایان مشخص شود که توکن XRP را نمی‌توان به‌عنوان یک اوراق بهادار در نظر گرفت. دیوید گوکشتین (David Gokhshtein)، از اینفلوئنسرهای فضای ارز دیجیتال نیز معتقد است پیروزی ریپل در این پرونده به نفع کل صنعت ارزهای دیجیتال خواهد بود.

    یکی دیگر از دلایل جهش اخیر قیمت ریپل افزایش فعالیت نهنگ‌های این ارز دیجیتال است که نمودار سانتیمنت (Santiment) آن را به تصویر می‌کشد. طی هفته گذشته مبالغ سنگینی XRP از آدرس‌های ناشناس جابه‌جا شده است که البته خود مجموعه ریپل نیز در آن نقش داشته است. به عبارتی دیگر، طی هفت روز اخیر، حدود یک میلیارد واحد XRP در شبکه این ارز دیجیتال جابه‌جا شده است.

    نمودار سانتیمنت از تعداد تراکنش‌های بالای ۱۰۰٬۰۰۰ دلار در شبکه ریپل و نرخ تأمین سرمایه بازارهای آتی XRP.

    جهش ۴۰درصدی ریپل در ۷ روز؛ علت چیست؟

    در این باره بیشتر بخوانید

    • صرافی آمریکایی بیت استمپ ریپل را از فهرست خود حذف کرد
    • رشد ۵۰ درصدی قیمت استلار، رقیب ریپل
    • افزایش ۵۰ درصدی قیمت ریپل توسط یک گروه پامپ و دامپ در تلگرام: بعد از دوج کوین نوبت ریپل است!
    • جهش ۴۰ درصدی ریپل؛ XRP پس از مدت‌ها به جایگاه ششم بازار رسید
    • شکایت جدید از ریپل؛ لایت کوین جایگاه XRP در بازار را تصاحب کرد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306751

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم